پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/12 23:29
الهام حمیدی
کد خبر: 24510

گاف عجیب الهام حمیدی در لایو | کاهش وزن خفن الهام حمیدی

الهام حمیدی در دو سال اخیر دو بار پشت هم با فاصله زمانی بسیار کم باردار شد و زایمان داشت که خب قاعدتا رو اندام بسیار تاثیر داشته است.

 الهام حمیدی بازیگر باحال و معروفیه که چهره و شخصیتش تو فیلم و واقعیت قد زمین تا آسمونه! خانوم بازیگر رو قدیم ندیما فقط تو فیلم و سریال ها میدیدیم اما حالا برعکس تو جعبه جادویی اصلا پیداش نیست و در عوض تو صفحه گوشیا عکس و فیلمه که از الهام حمیدی پخش میشه. الهام حمیدی از دوستای صمیمی بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی هستش که اتفاقا کمال همنشینی روشون تاثیر گذاشته و حالا این سه چهره مشهور کُپ هم لوس شدن و حتی فعالیت و علایقشونم مثل هم شده!!

الهام حمیدی چند ماهی میشه که برای بار دوم اونهم پشت سر هم زایمان کرد و حالا از اونجایی که سخت مشغول بزرگ کردن و بچه و درگیری های نوزاد هستش خیلی زیاد کم پیدا شده و فعالیت کمی در پیجش داره اما عکس و فیلم هایی که ابتدای متن هم گفتیم از خانوم خانوما دیده میشه مواردی هستن که مثلا برای تبلیغات الهام حمیدی برای مزون ها می باشند و یا ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید و الهام خانوم در لایو بهاره رهنما بودند و یه سوتی بزرگ دادند و اول از همه هم چشمای خودشون شیش تا شد!

 

 
 
البته که بهاره رهنما از اونور اشاره کرد و الهام حمیدی هم خیلی سریع کار رو جمع کرد اما همونطور که میدونید کاربران همیشه در صحنه از این موضوعات نمیگذرن و تا طرفو ترور نکنن ول کنش نیستند!

نظرات خیلی مختلف بود و برخی هم به افکار و رفتار نامتعارف بازیگران خانوم مثل الهام حمیدی اشاره کردند! حتی یکی نوشته بود من فقط به الهام حمیدی ایمان داشتم که اونم تو زرد از آب دراومد!!

jj

الهام حمیدی یه پیج ساخته تو اینستا که از بالا تا پایین پر از میکاپای رنگ و وارنگه و معلوم نیس این حجم خودشیفتگی خانوم کی قراره به پایان برسه. جالبه که با وجود اینکه کار چندانی هم تو سینما انجام نمیده ولی اینقدی که با میکاپای مختلف سعی داره پول به جیب بزنه حتی مدلای این کار هم اینقد پیگیر نیستن.

خانوم تو یه ماه اخیر مدام آتلیه های مختلف و البته بالا شهر تهران رو گز کرده و شهر فرنگ از همه رنگ رو تو عکسای منتشر شدش میشه دید. الهام حمیدی که روز به روز بیش از پیش علاقه داره به شهرت برسه و از یاد مردم نره افتاده تو راهی که خیلی از بازیگرا این روزا دارن توش به پول و فالوورای آنچنانی میرسن.

fyf

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستند که دست به عمل های زیبایی زدن اما الهام حمیدی حداقل هنوز بینیش رو عمل نکرده تا خیلی تغییر کنه اما نکته جالبی که وجود داره اینه که الهام حمیدی ادعای بالایی داره و میگه کاری در چهرش انجام نداده در صورتی که اگه تصاویر خانوم بازیگر قبل و بعدش رو مقایسه کنید کاملا متوجه خواهید شد که یه کارای ریزی انجام داده که تو چهرش درشت مشخصه و خانوم بازیگر نه تنها پیری نشده بلکه سنش به عقب برگشته و جَوون تر هم شده!

از دیگر سخنرانی های الهام حمیدی اینه که ایشون چهره و فِیسشون رو سرمایه خود میدونند اما عکساشون همیشه دو سه کیلویی آرایش داره وبا کلی افکت و روتوش! حالا تصویری از ایشون منتشر شده که البته ارایش هم دارنااا ولی چون فیلتر نداره عکس، چهره واقعیشون مشخصه اما یکی از کاربران در این باره نوشت:

jjghk

الهام حمیدی تو بد تیپی هم معروفه و معمولا استایل هایی متفاوت از نوع بچگانه و یا اَجق وجق رو می پسنده و یا مثل تصویری که بالا مشاهده کردید کار شده و برجسته دوست داره. البته این حس متفاوت بودن تو همه هنرمندا به خصوص خانم ها خیلی زیاده و ظاهرا هر شخصی که نصفه فیلم هم بازی کره باشه جو گرفته میشه و میخواد خاص بپوشه!

اما الهام حمیدی بازیگر با سابقه ای هستش که دیگه خودشو بالاتر از مردم میدونه و بر ای عقیدس که سلبریتی ها باید زندگی مرفهی رو داشته باشند! البته این تنها نظر عجیب این خانم نیست و به اینم اعتقاد داره که خوشتیپ تر از خودش ندیده!

در ادامه تعدادی از استایل ها خوشتیپ خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

dzsd

qdweaws

 

الهام حمیدی در دو سال اخیر دو بار پشت هم با فاصله زمانی بسیار کم باردار شد و زایمان داشت که خب قاعدتا رو اندام بسیار تاثیر داشته است. وی در حال حاضر هم اندامی تو پر دارد اما تصویری از الهام حمیدی به تازگی منتشر شده که مقایسه ای از کاهش وزن خانم بازیگر انجام شده. البته که برخی کاربران میگن این کاهش برای ولنتاین بود که خب قطعا شایعه اس بیش نیست!

fyf

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5knp