پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/12 06:36
شیبااینو
کد خبر: 24456

اطلاعاتی جدید از شیبااینو فاش شد | پیش بینی مهم

برای راه‌اندازی این بازی، تیم شیبا با استودیوی PlaySide، یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی واقع در ملبورن، استرالیا، همکاری می‌کند. قبل از پیوستن به تیم شیبا، PlaySide با غول‌هایی مانند Pixar و Disney همکاری کرده بود. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، درباره این همکاری می‌گوید:

همزمان با جشن دو سالگی شیبااینو (SHIB)، تیم توسعه‌دهنده این میم کوین محبوب، سرانجام نام بازی ویدیویی مورد انتظار این پروژه را فاش کرد.  در یک اطلاعیه جدید، تیم شیبااینو اعلام کرده که بازی موردانتظار این پروژه، شیبااینو اترنیتی (Shiba Eternity) نام خواهد داشت و هم در اپ استور اپل و هم در فروشگاه گوگل پلی در دسترس خواهد بود. تیم شیبااینو گفته که این تازه شروع برنامه‌ریزی شیبا اینو برای سال ۲۰۲۲ است.

برای راه‌اندازی این بازی، تیم شیبا با استودیوی PlaySide، یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی واقع در ملبورن، استرالیا، همکاری می‌کند. قبل از پیوستن به تیم شیبا، PlaySide با غول‌هایی مانند Pixar و Disney همکاری کرده بود. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، درباره این همکاری می‌گوید:

شیبا و Playside برای ایجاد بهترین بازی کلکسیونی روی این سیاره، با هم کار می‌کنند.

تیم شیبا اخیراً با The Third Floor، پرکارترین شرکت واقعیت مجازی که به دلیل کار بر روی ده‌ها فیلم پرفروش مارول (Marvel) شناخته می‌شود، نیز وارد همکاری شده است. این شرکت، مسئول طراحی محیط‌های مجازی برای متاورس شیبا خواهد بود.

در زمان انتشار این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۱۷ دلار معامله می‌شود که بیش از ۱۲ درصد رشد نسبت به هفته گذشته دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekbey