دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 09:07
شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری | فرزند شاهرخ استخری
کد خبر: 27738

همسر شاهرخ استخری با انتشار این استوری هوادارانش را شوکه کرد | استوری معنا دار سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس در فضای مجازی هواارانش را شوکه کرد

شاهرخ استخری بازیگر مطرح ایرانی که با بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها به شهرت رسیده است. شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و دو فرزند دختر دارد. به تازگی همسر شاهرخ استخری در فضای مجازی یک استوری با محتوای فیلمی از دستگاه سزارین گذاشته است که بعد از به وجود آمدن حواشی زیادی در صفحه شخصی خودش توضیحاتی به آن اضافه کرده است. که باهم می بینیم.

زندگینامه کامل و عکس های شاهرخ استخری

نام: شاهرخ

نام خانوادگی: استخری

تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع

همسر: سپیده بزمی پور

فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

زندگی شخصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شاهرخ استخری

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.

این رفاقت میان شاهرخ استخری و پندار اکبری به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

شاهرخ استخری

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

همسر شاهرخ استخری

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.

نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 آغاز کرد و بعد از آن یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

شاهرخ استخری

اولین فیلم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

درخشش شاهرخ استخری در تلویزیون

شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

شاهرخ استخری در سریال دلنوازان

شاهرخ استخری سال 88 در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت و با نقش بهزاد در این سریال حسابی درخشید و مشهور شد.

این هنرمند کشورمان در سریال دلنوازان در کنار بازیگرانی چون سحر قریشی، فریباا کوثری، سمانه پاکدل، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، زهره فکور صبور و... به ایفای نقش پرداخت.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در سریال فاصله ها

شاهرخ استخری بعد از تجربه موفق همکاری با حسین سهیلی زاده بار دیگر در سریال فاصله ها با او همکاری کرد و باز هم در این سریال درخشید.

این بازیگر کشورمان در سریال فاصله ها ایفاگر نقش سعید بود و با هنرمندانی چون دانیال حکیمی، ارسلان قاسمی، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی، رضا توکلی، بهاره افشاری و... همبازی بود.

فیلم شناسی شاهرخ استخری

در ادامه این مطلب شما را با فیلم و سریال های شاهرخ استخری بیشتر آشنا میکنیم.

فیلم های سینمایی شاهرخ استخری

1394 آن آواز غمناک

1393 دوربین

1393 تعطیلات

1392 تقدیر نهایی

1391 کبریت سوخته

1391 سوگند

1390 پس کوچه های شمرون

1390 برگشت ناپذیر

1390 ساعت شلوغی

1390 یک دو سه

1390 چک

1386 تلخون

1387 شریک

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

شاهرخ استخری

سریال های شاهرخ استخری

1386 پریدخت سامان مقدم

1387 مثل هیچ کس عبدالحسن برزیده

1387 ماه عسل شاهد احمدلو

1388 دلنوازان حسین سهیلی زاده

1389 فاصله ها حسین سهیلی زاده

1389 پرانتز باز کیومرث پور احمد

1393 آمین بهرنگ توفیقی و منوچهر هادی

1395 ماه و پلنگ احمد امینی

1396 پرواز در ارتفاع صفر عبدالحسین برزیده

1397 دلدادگان منوچهر هادی

شاهرخ استخری

شغل سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرام دخترش پناه نوشت :چند بار نوشتم و پاک کردم ... نمیدونم باید از کجا شروع کنم و کجا تموم کنم... جمله هام سر و تهشون و گم کردن ... همیشه وقتی شروع میکنم به نوشتن همینطوری کلمه ها خودشون پشت سر هم ردیف میشن برای تعریف کردن...

اما تو ... داستانه تو ... ماجرای تو ... قصه ی بودنه با تو ... اخه خیلی فرق داره ... مگه میتونم بنویسمش ...؟؟؟ مگه تعریف کردنیه ...؟؟؟ اصلا میشه ... ؟؟؟ اصلا نمیتونم این احساس و بنویسم...

اصلا نمیتونم از تو قلبم بکشمشون بیرون و شکل یه روایت شیرین تعریفشون کنم ... باید همون توی قلبم ... توی نگاهم ... باقی بمونن ... اره بذار همونطوری بمونه ... خیلی بهتره ... مگه نه ...؟؟ اخه تو که عزیز تر از جونی ... تو که ارومه جونی ... تو همشو خودت میدونی ... تولدت مبارک مرد من ...

تولدت مبارک بابا شاهرخ ... امسال تبریکمون ٣ نفرست بهترین بابای دنیا ... باشه این همیشه یادگاری بمونه ... راستی ... مرسی که به دنیا اومدیا...

شاهرخ استخری

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

با وجود محبوب بودن این زوج، تا کنون حواشی زیادی برای آن ها در شبکه های اجتماعی پیش آمده است. ویدیو های زیادی درباره سپیده بزمی پور منتشر شده است و از او برای انتشار فیلم ها و تصاویر فرزندانش انتقاد شده است. حتما می دانید که فیلم برداری از کودکان، قبل از رسیدن به سن قانونی به هیچ وجه کار درستی به حساب نمی آید. تا زمانی که کودک خودش به آن درجه از تفکر نرسیده است که بتواند تصمیمی در این باره بگیرد، والدین نباید از او در فضا مجازی ویدیو و تصویرش را منتشر کنند. پیج خانم استخری در حقیقت پیج نبات و پناه استخری است، او بیش تر از آن که از خودش فیلم و عکس بگیرد و در این صفحه به اشتراک بگذارد، از فرزندانش تصاویر و فیلم های زیادی را منتشر کرده است.

آیا تا به حال سپیده بزمی پور مصاحبه ای انجام داده است؟

مصاحبه های سپیده بزمی پور در قالب لایو های اینستاگرامی و یوتیوبی هستند. او سعی می کند تا با انتشار لایو هایی در زمان های خاص، با مخاطبانش ارتباط بیش تری برقرار کند. در تمامی لایو های سپیده، شاهرخ و دخترانشان حضور داشته اند. برای دیدن این لایو ها می توانید به اکانت یوتیوب سپیده مراجعه کنید. او تمام لایو هایش را در این پلتفرم منتشر کرده است. از لایو های خانوادگی این زوج، استقبال خوبی در فضا مجازی شکل گرفت و آن ها قرار است در آینده لایو های بیش تری را منتشر کنند.

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسرش

فضای مجازی بازهم دردسرساز شد. طی چند روز گذشته شاهرخ استخری بازیگر کشورمان که سریال پاهای بیقرار را آماده پخش از شبکه سه سیما دارد با انتشار استوری های پی در پی حس دلتنگی برای دخترش را با هوادارانش به اشتراک میگذاشت و هرگز گمان نمیکرد این پست ها به ماجرایی دیگر ختم شود.

این پست های شاهرخ استخری شایعه جدایی این هنرمند کشورمان از همسرش را در فضای مجازی شکل داد و با واکنش همسر آقای بازیگر مواجه شد.

توضیح همسر شاهرخ استخری درباره دوری از همسرش

استوری ها شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش پناه دردسرساز شد و همسرش را به واکنش وا داشت.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که ادمین صفحه پناه دخترشان است بعد از شایعه ماجرای جدایی از همسرش در فضای مجازی با انتشار پستی به شفاف سازی این موضوع پرداخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nr7po