چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/09 03:37
بهاره رهنما
کد خبر: 24172

بهاره رهنما طرفدارانش را شوکه کرد | عکسی متفاوت از بهاره رهنما

بهاره رهنما به عنوان یکی از فعال ترین بازیگران در اینستاگرام است که گهگاهی با عکسهای خاص و متفاوت خود توجه کاربران فضای مجازی را بخود جلب میکند.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که همیشه حواشی و شایعاتی پیرامون زندگی خصوصیش وجود دارد، این روزها بهاره رهنما متفاوت تر از پیش در انظار عمومی مشاهده می شود. بازیگر سریال پژمان که همیشه با چهره زیبا و آرایش کرده دیده می شود، به تازگی عکسی از خود بدون آرایش و فیلترهای اینستاگرامی منتشر و همه را شوکه کرد. در ادامه عکس بدون آرایش بهاره رهنما را مشاهده خواهید کرد.

این تصویر که وضعیت دور از انتظار پوست بهاره رهنما را نشان میدهد، به سرعت و کسری از ساعت تبدیل به سوژه ای طنز شد و اظهار نظرهای مختلفی را از سوی کاربران فضای مجازی دریافت کرد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما که از فعالترین بازیگران در فضای مجازی است و هر روز استوری های زیادی از زندگی خصوصیش را در اینستاگرام منتشر می کند، دیروز عکسی بدون آرایش و از خود در اینستاگرام منتشر نمود که در آن تمامی عیوب پوستی این بازیگر قابل مشاهده است.

خانم بازیگر چند وقتیست که تغییراتی را نیز در پوشش خود لحاظ نموده است که همین تغییرات پوششی سبب به وجود آمدن شایعه سومین ازدواج بازیگر سریال بچه مهندس و سوژه رسانه ها شد اما بهاره رهنما در لایو اینستاگرامی خود شایعه ازدواج دوباره اش را تکذیب نمود و گفت این قضیه حجاب به ازدواج و به هیچ شخصی مربوط نیست بلکه یک مسئله کاملا درونی و استایلی می باشد که او انتخاب نموده است.

عکس بهاره رهنما

بهاره رهنما دختر مرحوم جلال رهنما تاجر و پروین قائم مقامی (بازیگر) متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر، فیلمنامه‌نویس و نویسنده کتاب است که در فیلم هایی چون افعی، نان و عشق و موتور 1000، گاو خونی، چارچنگولی، زیرزمین، ساخت ایران، خداحافظ بچه، ایکس لارج، بچه مهندس، آینه بغل، گیسو و... نقش آفرینی نموده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a6nd