پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/08 05:54
مجموعه ستایش 3
کد خبر: 24097

نسبت فامیلی حمید سریال ستایش با بازیگر مختارنامه لو رفت | غافلگیر می شوید

همزمان شدن پخش سریال ستایش 3 و مختارنامه از شبکه های تلویزیون، توجه مخاطبان را به موردی جلب کرده است که پیش از این دقت نکرده بودند.

با پخش تکرار مجموعه ستایش 3 و حساس تر شدن نقش حمید در این سریال، مخاطبان به شناخت این بازیگر مشتاق تر شده و دقیق تر شدن در مشخصات او، برخی را به این اشتباه انداخته است که حمید سریال ستایش 3  با یکی از بازیگران مختارنامه نسبت فامیلی دارد و این تصور به دلیل تشابه فامیلی "شفیعی"  با حمید ستایش 3 ایجاد شده است.

چنانچه در این بخش میخوانید شایعه نسبت فامیلی بازیگر نقش حمید در سریال ستایش 3 با یکی از بازیگران اصلی سریال مختارنامه، دیگر سوژه از آن دسته نسبت های فامیلی بازیگران ایرانی است که تنها به دلیل تشابه اسمی ایجاد شده و براساس مدارک موجود، این دو بازیگر هیچ نسبت خانوادگی و فامیلی با هم ندارند.

سینا شفیعی

مختصر بیوگرافی سینا شفیعی، بازیگر نقش حمید سریال ستایش

سینا شفیعی بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون متولد 1367 در تهران است. او یک خواهر و یک برادر آهنگساز دارد که در تئاتر و فیلم کوتاه با او همکاری می کند. سینا شفیعی دانشجوی انصرافی کارگردانی تئاتر می باشد که به‌صورت جدی فعالیت خود را با نوشتن شروع کرد سپس بازیگری، طراحی صحنه و کارگردانی را تجربه کرد. او در سال 97 ازدواج کرده و متاهل است و همسرش نوشین شکری دستیار کارگردان می باشد. سینا شفیعی در مجموعه های تلویزیونی چون ستایش، در جستجوی آرامش، راه بیراه و... ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی سینا شفیعی

مختصر بیوگرافی عنایت الله شفیعی، بازیگر سریال مختارنامه

عنایت الله شفیعی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 1331، کرمان است که از سال 1354 فعالیت خود را با بازی در سریال «دلیران تنگستان» آغاز نمود ودر سال 1360 در سینما ایفای نقش نمود.

عنایت الله شفیعی بازی در فیلم هایی چون مختارنامه، امام علی (ع)، مسافر ری، دست شیطان، حریم، آسمان پرستاره، روز واقعه، دادشاه، دست شیطان، گوزن‌ها، مسافری از هند، ولایت عشق، در قلب من، بازگشت پرستوها، تنهاترین سردار، دلیران تنگستان و... را در کارنامه هنری خود دارد.

عنایت الله شفیعی

او در مختارنامه نقش عبدالله بن کامل شاکری را ایفا نمود که از فرماندهان نامدار سپاه مختار ثقفی و قاتل برخی از سپاهیان عمر بن سعد از جمله خولی بن یزید اصبحی و زید بن رقاد جنبی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36e7ne