سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/08 00:08
سریال ستایش | ازدواج مجدد بازیگر سریال ستایش | بازیگر سریال ستایش سکته کرد
کد خبر: 24047

ماشین میلیاردی عروس بازیگر سریال ستایش | این همه پول را از کجا آورد ؟

عکس جدید عروس حشمت فردوس در سریال ستایش در ماشین چندین میلیاردی خبرساز شد .

بازیگر سریال ستایش عکسی در ماشین چند میلیاردی منتشر کرد . بازیگر سریال ستایش در سریال های مختلف نیز ایفای نقش کرده است .فریبا نادری در سریال ستایش نقش عروس حشمت فردوس را بازی می کرد او در این سریال نقش منفی را داشت . بازیگر سریال ستایش در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . در ادامه عکس جدید بازیگر سریال ستایش را می بینید . 

سریال ستایش

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

سریال ستایش

فریبا نادری در دوران کودکی

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

سریال ستایش

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند. او حاضر نیست نقشی مغایر با میل خود را قبول کند. فریبا نادری حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او برای انتخاب، سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های بی بضاعت هستند.

سریال ستایش

رشته تحصیلی و شغل فریبا نادری:

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

سریال ستایش

علایق و خصوصیات اخلاقی فریبا نادری:

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.

من خیلی زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند.

آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، فقر این بچه‌ها علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.

به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.

اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش است.

عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد.

سعی می‌کنم در کارهای خانه هیچ وقت کم نگذارم. آشپزی شبیه بازیگری است، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود. بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم.

در بین بازیگران طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

سریال ستایش

ازدواج اول فریبا نادری:

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

سریال ستایش

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

سریال ستایش

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

ازدواج اول فریبا نادری با مسعود رسام در سال 85 بود که با وجود 27 سال اختلاف سنی، آنها زندگی عاشقانه ای را تجربه کردند.

مسعود رسام کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی بود که از جمله آثار او می توان به سریال های دنیای شیرین، سرزمین سبز، مجید دلبندم، محله بروبیا، شازده کوچولو، همسران، تولدی دیگر، دریایی ها، مروارید سرخ، دنیای شیرین دریا، چاق و لاغر، قطار ابدی و خانه سبز اشاره کرد.

زندگی مشترک آنها زیاد ادامه نداشت و مسعود رسام، همسر اول فریبا نادری چند سال پس از ازدواج براثر بیماری سرطان درگذشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9wwn