جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/05 04:30
مختارنامه
کد خبر: 23972

عکسی از نوزده سالگی همسر مختار | عکسی از آلبوم شخصی

تکرار مجدد سریال مختارنامه دلیلی است برای دیده شدن هر چه بیشتر بازیگران این سریال و علاقه مخاطبان به دیدن تصاویر شخصی و قدیمی آنها.

سریال «مختارنامه» یکی از سریال های مذهبی است که هرساله در محرم از شبکه های مختلف پخش می شود. این سریال امشب 2 مرداد 1401 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد و هنوز هم با تکرار مکررات، مختارنامه برای بسیاری از بینندگان جذابیت دارد و مورد استقبال مخاطب قرار می گیرد. در سریال مختارنامه فریبرز عرب نیا نقش مختار ثقفی را ایفا نموده که یکی از همسرانش ناریه نام دارد که نقش ناریه را نسرین مقانلو بازی کرده است.

نسرین مقانلو بازیگر نقش ناریه در سریال مختار که این روزها کلیپ دوبله طنزی با عنوان اعتراض نسرین مقانلو به پخش مجدد سریال مختار در فضای مجازی دست به دست می شود، در تازه ترین پست اینستاگرامی خود عکسی از 19 سالگی و قبل از بازیگر شدنش را منتشر کرد و نوشت:

عکس نوزده سالگیم در درب خانه مادربزرگم

چقدر زود میگذرد، یادم میاد روزی بود که پیش مادربزرگم

آمده بودم که بگویم اولین قرارداد کاریم بسته شد.

نسرین مقانلو

بیوگرافی مختصر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه سال 1347 در تهران میباشد. پدر مرحومش اهل تهران و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود، او دارای یک خواهر و برادر می باشد.

نسرین مقانلو دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد که از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و سال 1370 با فیلم «دو نیمه سیب» به کارگردانی کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت و یکسال با سریال «آخرین سند» وارد قاب تلویزیون شد و بازی در فیلم هایی چون همسفر، مهمان مامان، قلب یخی و مختارنامه سبب شهرت بیش از پیش این خانم بازیگر شد.

نسرین مقانلو در سال 1372 و با «کمال خلیلیان» فوتبالیست معروف ازدواج کرد، حاصل این ازدواج دو فرزند پسر بنام های «عرشیا» و «آرین» هستند.

نسرین مقانلو در آثاری چون روزگاری عشق و خیانت، مسافری از هند، خواستگاران، نیوکاسل، همسر، حس سوم، دل، تنهایی لیلا، ساعت شنی و... ایفای نقش کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a6vm