دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/06 00:38
جواد عزتی | همسر جواد عزتی | مه لقا باقری
کد خبر: 23989

استایل متفاوت همسر جواد عزتی شب گذشته | مه لقا باقری همه را شوکه کرد

جواد عزتی بازیگر معروف شب گذشته در کنار همسرش در جشن حافظ حضور پیدا کرد

جواد عزتی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است که در همین سن کم توانسته جزو بهترین بازیگران مرد کشورمان باشد. جواد عزتی با خانوم مه لقا باقری یکی دیگر از هنرمندان خوشنام کشورمان ازدواج کرده است و زندگی شادی دارند. جواد عزتی فیلم های زیادی در کارنامه خود دارد و یکی از معدود بازیگران ایرانی است که هم نقش کمدی و هم نقش جدی را خیلی عالی بازی می کند. جواد عزتی و مه لقا باقری در فیلم های قهوه تلخ و دردسر های عزیم 2 با هم همبازی بوده اند.

جواد عزتی

 بیوگرافی کامل جواد عزتی

نام :محمدجواد

نام خانوادگی :عزتی

تاریخ تولد :20 دی 1360 در تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره

زمینه فعالیت :بازیگر

همسر :مه لقا باقری

زندگی شخصی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

جواد عزتی

نگاهی کوتاه به علاقمندی زندگی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.

این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

رستوران جواد عزتی

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است.

سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

جواد عزتی

آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

مه لقا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون و متولد سال 1360 است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . 

مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند. این زوج بازیگر در سریال های باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بودند. 

جواد عزتی

آغاز فعالیت هنری جواد عزتی

جواد عزتی در سال 1375 وقتی 15 ساله بود، بعد از تست بازیگری وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک آشنا شد و کار خود را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرد.

جواد عزتی بازیگر طناز کشورمان سال 1381 به دعوت سعید آقاخانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین حضور یافت اما با بازی در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» در میان مردم شناخته شد، او در سال  1389 با سریال «قهوه تلخ» با ایفای نقش بابا اتی به اوج شهرت دست یافت.

درخشش جواد عزتی در فیلم های طنز تا جدی

جواد عزتی نه تنها به ایفای نقش در مجموعه های طنز پرداخته است و با حضور در نقش های کمیک در فیلم های کمدی یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران بوده بلکه توانسته توانایی اش را در ایفای نقش هایی جز کمدی به رخ همه بکشد.

او با نقش آفرینی اش در فیلم های جدی مانند تنگه ابو قریب، ماجرای نیمروز ، سریال زخم کاری و... تبدیل به بازیگری شد که شمایل شوخ و جدی اش در نقش های شیرین یا تلخ خواهان دارد و بازیگری اش در فیلم های کمدی، تضمین کننده فروش آن فیلم و نقش آفرینی اش در فیلم های جدی، با چالشی جذاب روبرو است. 

جواد عزتی تا کنون توانسته است با کارگردان های مختلف و مشهوری کار کند و برای مخاطبان تلویزیون نیز شناخته شده باشد، او از ابتدای دهه 80 تا امروز در حدود 30سریال تلویزیونی بازی کرده و آرام آرام از حاشیه سریال ها به متن نزدیک شده است و امروزبه یکی از بهترین های سینمای ایران تبدیل شده است اما با همه حضورهای پرشمار و چشمگیرش هیچ گاه از طرف داوران جوایز مختلف به چشم نیامده است.

جواد عزتی

کار خوبه خدا درست کنه

در اینستاگردی جواد عزتی متوجه می شویم این بازیگر در صفحه اینستاگرامش هم رویه ای حرفه ای و بی حاشیه را دنبال می کند و معمولا برای هیچ پستی کپشن نمی نویسد اما پس از اختتامیه فجرپستی طعنه دار در اینستاگرامش گذاشت و نوشت:کار خوبه خدا درست کنه!

این کپشن جواد عزتی به ماجرای انتخاب نشدنش در جشنواره اشاره دارد. او سال 98 با چهار اثر همزمان  حضور پیدا کرد و در حالی که نقش اصلی چشمگیر را در فیلم «شنای پروانه» بازی کرده بود و در «خورشید» مجیدی مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت اما بابت نقش حاشیه اش در فیلم آتابای نامزد نقش مکمل مرد شد که بیشتر نوعی فرار کردن از طرح نام او در جشنواره به نظر می آمد.

جواد عزتی در زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان است که از شبکهٔ نمایش خانگی پخش می شود. جواد عزتی از بازیگران اصلی این سریال خانگی است که نقش مالک مالکی،مدیر عامل هلدینگ را بر عهده دارد. جواد عزتی در این مجموعه نمایشی با همسر خود مه لقا باقری هم بازی می باشد. مه لقا باقری در زخم کاری نقش مادر مائده ، همسر ناصر را بر عهده دارند. 

داستان زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی زاد است. به جز جواد عزتی، سیاوش طهمورث، الهه حصاری، کاظم هژیر آزاد، امیرحسین هاشمی، سعید چنگیزیان، مرتضی امینی تبار، مهدی زمین پرداز، نیوشا علی پور، هانیه توسلی، رعنا آزادی ور، سارا حاتمی، منو چهر علیپور، مائده طهماسبی، مه یاس پازوکی، عباس جمشیدی فر و مه لقا باقری از دیگر هنرمندان این مجموعه جذاب خانگی هستند. 

جواد عزتی

جواد عزتی در ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است. دنباله این فیلم با نام ماجرای نیمروز:رد خون در سال 1398 اکران شد. روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال 1367 و عملیات مرصاد است.

جواد عزتی در این فیلم یکی از نقش های اصلی به نام صادق رئیس اطلاعات را بر عهده دارد. این فیلم جزو 5 فیلم برتر از نگاه تماشاگران شده و جوایز زیادی را از آن خود کرد. 

جواد عزتی در این فیلم با بازیگرانی چون هادی حجازی فر، بهنوش طباطبایی ، محسن کیایی ، هستی مهدوی ، حسین مهری ، احمد مهران فر، مهدی زمین پرداز ، محمد عسگری  و... همبازی بوده است.

جواد عزتی در تنگه ابوقریب

تنگهٔ ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان است که از سی وششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر شش سیمرغ بلورین را دریافت کرده است. این فیلم که بر اساس واقعیت بوده و دفاع گردان عمار یاسر لشکر 27 محمد رسول الله را  در روزهای پایانی جنگ به تصویر می کشد.

نادیده گرفته شدن بازی درخشان «جواد عزتی» در تنگه ابوقریب از نکات منفی داوری های امسال محسوب می شود. در این فیلم سینمایی جواد عزتی یکی از نقش های اصلی به نام مجید را بر عهده داشت و در این نقش بسیار خوش درخشید اما در سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر بازی درخشان او نادیده گرفته شد.

جواد عزتی ، حمیدرضا آذرنگ ، امیر جدیدی ، مهدی پاکدل ، علی سلیمانی ، مهدی قربانی و یدالله شادمانی و... از هنرمندان فیلم سینمایی تنگه ابوقریب می باشند.

جواد عزتی

جواد عزتی در زاپاس

زاپاس فیلمی به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی است. ماجرای این فیلم سینمایی درباره صعود یک تیم از دسته سه به دو است . جواد عزتی از بازیگران اصلی است که نقش سعید را در این فیلم ایفا می کند که در لحظات پایانی بازی دچار مصدومیت شده و ماجراهای تازه ای در فیلم رقم میخورد.

جواد عزتی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون امیر جعفری،ریما رامین فر ،الناز حبیبی ،احمد مهران فر،شبنم مقدمی ،صفر روحی ، ماهان نصیری و... به ایفای نقش پرداخته است. 

جواد عزتی در شنای پروانه

شنای پروانه یک فیلم به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در 13 رشته نامزد دریافت جایزه شد. این فیلم داستان انتشار یک فیلم خصوصی و اتفاقات بعد از آن را به تصویر می کشد.  

در این فیلم جواد عزتی ایفاگر نقش حجت برادر همسر پروانه ( طناز طباطبایی ) است که ناخواسته درگیر دردسری عظیم می شود، دردسری که پرده از رازی بزرگ در زندگی خانوادگی اش برمی دارد. جواد عزتی در این فیلم با همسرش مه لقا باقری هم بازی بوده و دیگر بازیگران این فیلم سینمایی زیبا امیر آقایی ، طناز طباطبایی ، علی شادمان ، پانته آ بهرام ، علیرضا داوودنژاد ، مهدی حسینی نیا و... هستند.

جواد عزتی

فیلم شناسی جواد عزتی

در ادامه این مطلب مروری بر اسامی فیلم و سریال های جواد عزتی خواهیم داشت.

فیلم های سینمایی جواد عزتی 

بعد از اتفاق:  پوریا حیدری اوره، 1399

خورشید:مجید مجیدی، 1398

 شنای پروانه:محمد کارت،1398

مغز استخوان:حمیدرضا قربانی، 1398

آتابای:نیکی کریمی، 1398

دوزیست:برزو نیک نژاد، 1398

جهان با من برقص:سروش صحت، 1397

ماجرای نیمروز، رد خون:محمدحسین مهدویان، 1397

چهار انگشت:حامد محمدی،1397

جان دار:حسین امیی دوماری، 1397

ما همه با هم هستیم:کمال تبریزی، 1397

پیلوت:ابراهیم ابراهیمیان، 1396

لاتاری:محمدحسین مهدویان، 1396

تنگه ابوقریب:بهرام توکلی، 1396

هزارپا:ابوالحسن داوودی، 1396

آینه بغل:منوچهر هادی، 1396

ماجرای نیمروز:محمدحسین مهدویان، 1395

اکسیدان:حامد محمدی، 1395

خرگیوش:مانی باغبانی، 1395

هفت معکوس:مهدی خسروی، 1394

پارادایس:علی عطشانی، 1394

زاپاس:برزو نیک نژاد، 1394

در مدت معلوم:وحید امیرخانی، 1393

تگرگ و آفتاب:رضا کریمی، 1393

شیار 143:نرگس آبیار، 1392

 فرشته ها با هم می آیند:حامد محمدی، 1392

کلاشینکف:سعید سهیلی، 1392

جا به جا:علی توکل نیا، 1391

همه چیز برای فروش:امیر ثقفی، 1391

همبازی:غلامرضا رمضانی، 1390 

همه چی آرومه:مصطفی منصوریار، 1389 

آفریقا:هومن سیدی، 1389

طلا و مس:همایون اسعدیان، 1387  

جواد عزتی

سریال های تلویزیونی جواد عزتی

بیمار استاندارد:سعید آقاخانی، 1395

دردسرهای عظیم 2:برزو نیک نژاد، 1394

دردسرهای عظیم:برزو نیک نژاد،1393

تله فیلم پشت درهای بسته، 1393

سرزمین مادری:کمال تبریزی، 1392

دودکش:محمدحسین لطیفی، 1392

هفت سین:یدالله صمدی، 1391

دست بالای دست:محسن یوسفی، 1391

تله فیلم نامه های خیس،1391

تله فیلم وقت بزرگ شدنه، 1391

تله فیلم نیش،  1391

سه دونگ، سه دونگ:  شاهد احمدلو، 1390

تله فیلم سپید مثل ستاره، 1390

تله فیلم میان ماندن و رفتن، 1389

تله فیلم بن بست یلدا، 1389

چاووش بهار، 1389

چاردیواری، سیروس مقدم، 1389

تله فیلم ته تغاری، 1388

لطفاً دور نزنیم:مهدی مظلومی، 1388

مثل هیچ کس:عبدالحسن برزیده، 1387

آرزوهای شیرین:سید وحید حسینی، 1386

مرد هزارچهره:مهران مدیری، 1386

قرارگاه مسکونی:سیدجواد رضویان، 1385

باغ مظفر، مهران مدیری، 1385

کمربندها را ببندیم:مهدی مظلومی، 1383

من یک مستأجرم:پریسا بخت آور، 1383

قصه های شبانه ، 1381 

جواد عزتی

جواد عزتی در شبکه خانگی 

زخم کاری:محمدحسین مهدویان، 1400

قهوه تلخ:مهران مدیری، 1389

گنج مظفر:مهران مدیری، 1386

جواد عزتی در تئاتر

زندانی خیابان دوم:مه لقا باقری، 1396

پسران آفتاب: سیامک صفری، 1392

شایعات:رحمان سیفی آزاد، 1392

قاتل بی رحم هسه کارلسون:مسعود رایگان، 1389

جولیوس سزار: مسعود دلخواه، 1385

ساحره سوزان: مه لقا باقری، 1382

جواد عزتی

جوایز و افتخارات جواد عزتی

بهترین بازیگر مرد جشنواره چلسی آمریکا برای فیلم «پارادایس» 1395 

بهترین بازیگر مرد جشن حافظ برای فیلم «ماجرای نیمروز» 1396

دردسرهای لطیف از تابستان پارسال تا رمضان امسال چقدر بیشتر شده و او را به لحاظ شخصیتی بزرگ کرده است؟

انگار دردسرهای لطیف تمام شدنی نیست! شخصیت لطیف شکل گرفته و مردم هم دیگر او را کاملا می شناسند. بهتر است بگویم مردم لطیف را این طور دوست دارند؛ مرد جوانی که با ماجراهای ناخواسته ای روبه رو می شود. به همین دلیل من تغییری در رفتارهای لطیف ندادم، اما معتقدم قصه و روایت در آثاری که فصل دوم آنها ساخته می شود، نقش بسزایی دارد و مهم است. بنابراین لطیف مثل دردسرهای عظیم 1 است و من به سهم خودم که این نقش را بازی می کنم، سعی خواهم کرد جذابیت او را بیشتر کنم و آنچه بیش از همه به من در این زمینه کمک می کند، قصه است.

خودم احساس می کنم قصه سری دوم دردسرهای عظیم در مقایسه با فصل اول خیلی بهتر و پخته تر شده است. شخصیت ها بیشتر با قصه عجین شده اند و روایت و ریتم قصه هماهنگی مناسبی دارد. خوشبختانه بازتاب خوبی هم از مردم گرفتیم و مردم مرتب لطف شان را نسبت به ما نشان می دهند.

جواد عزتی

حضور جواد عزتی در جشنواره ونیز

فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه از این جشنواره شد.

این ساخته مجید مجیدی به عنوان نماینده ایران در جشنواره ونیز 2020 حضور یافت و نشست خبری این فیلم روز گذشته با حضور بازیگران و کارگردان برگزار شد.

جواد عزتی چهره برتر سینمایی سال 97 در حالا خورشید

برنامه حالا خورشید در روزهای پایانی پخش نظرسنجی را در حوزه های مختلف موسیقی ، ورزش و سینما برگزار کرد و با رای مخاطبان این برنامه چهره برتر هر یک از حوزه ها را مشخص میکند.

بعد از معرفی حجت اشرف زاده به عنوان چهره برتر موسیقی سال 97 و علیرضا بیرانوند به عنوان چهره برتر ورزش سال 97 نوبت به معرفی چهره برتر سینما در سال 97 رسید.

شب گذشته برنامه خندوانه میزبان جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون بود. جواد عزتی در این برنامه خاطرات جالبی که برایش رخ داده بود را برای حاضرین بیان کرد.

از جمله خاطرات جواد عزتی زمانی بود که برای رفتن به سر فیلمبرداری  سوئیچ را داخل ماشین جا گذاشته بود و چندین نفر در تلاش برای باز کردن ماشین بودند که شخصی با حضور در آن جمع اصرار داشت که میتواند درب خودرو را باز کند. این فرد وقتی بی توجهی حاضرین را دید با صدای بلند اعلام کرد که من دزد هستم و این خودرو را در سه سوت باز میکنم تا آقای عزتی به کارشان برسند.

جواد عزتی در ادامه گفت که این فرد واقعا سریع خودرو را باز کرد.

در ادامه توجه شما را به دیدن فیلم حضور جواد عزتی در برنامه خندوانه جلب می کنیم.

فیلم لاتاری، ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز2 ردخون

جواد عزتی تا قبل از فیلم ماجرای نیمروز 1و 2 بیشتر در نقشهای کمدی مشهور بود و با این فیلم ها توانست در نقش یک مامور امنیتی باهوش و کمی عبوس و خشن، کاراکتر صادق را به حدی باورپذیر کند که به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران، شایسته جایزه سیمرغ بود.

این بازیگر در لاتاری محمدحسین مهدویان بار دیگر توانست با نقش کوتاه خود تاثیر بسیاری در فیلم داشته و سکانسهای به یاد ماندنی را ثبت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qajzn