چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/03 04:00
قیمت دلار
کد خبر: 23786

قیمت دلار امروز 3 مردادماه 1401 | اعلام قیمت ارزها

امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ قیمت دلار در صرافی ملی رقم ۲۷ هزار و ۷۶۸ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار چند شد؟ قیمت دلار امروز چگونه خواهد بود؟ قیمت دلار هرروز منتشر می شود. پیش بینی قیمت دلار نیز روزانه تخمین زده می شود. قیمت دلار امروز در صرافی ملی چند شد؟​

امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ قیمت دلار در صرافی ملی رقم ۲۷ هزار و ۷۶۸ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۷ هزار و ۴۹۱ تومان تعیین شد.

 

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۲۸ هزار و ۷۸۵تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۸ هزار و ۴۹۸ تومان قیمت خورده است.

ماجرای صف دلار خیابان فردوسی چیست؟ | تب فروش دلار بالا گرفت؟

صعود قیمت دلار در بازار هرات و سلیمانیه بود. اگرچه دلار در بازار تهران تا میانه کانال جدید رفت و دوباره یک پله عقب نشست.

قیمت دلار در تهران روز گذشته نوسان خارج از انتظاری نداشت. اما در سلیمانیه دلار یک کانال بالاتر رفت و قیمت دلار در بازار هرات رکورد زد و به نرخ بی‌سابقه‌ای رسید. نرخ حواله درهم هم افزایشی بود. همه سیگنال‌ها برای دلار افزایشی بود اما دلار یک گام عقب نشست که ممکن است ناشی از تزریق ارز به بازار باشد.

حالا چشم همه به روند قیمت دلار هرات و سلیمانیه و نرخ درهم است. کارشناسان می‌گویند در صورت ادامه روند صعودی این سه، باید منتظر افزایش قیمت دلار در بازار تهران باشیم اما اگر قیمت این دو ارز فروکش کند و کمی عقب بنشیند ممکن است بازار ارز در تهران هم آرام بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9dlr