سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/30 01:51
اخراجی ها | سانسور اخراجی ها | سکانس سانسور شده
کد خبر: 25520

سکانس سانسور شده اخراجی ها بعد از ده سال لو رفت | آبروریزی امین حیایی

اخراجی ها یکی از برترین فیلم های سینمای ایران که به تازگی سکانسی سانسور شده از آن زمان از این فیلم به دستمان رسیده که با هم می بینیم

اخراجی ها فیلمی ساخته مسعود دهنمکی کارگردان مطرح کشورمان است که در سال 1386 اکران شده و در همان سال توانست پر فروش ترین فیلم ایران شود. اخراجی ها در سه قسمت با فاصله زمانی های زیادی ساخته و پخش شد. امین حیایی و اکبر عبدی و بسیاری از بازیگران دیگر کشورمان در این فیلم ایفای نقش کرده اند. در این سکانس سانسور شده قسمتی از بازی امین حیایی و اکبر عبدی را با هم تماشا می کنیم.

بیوگرافی کامل شخصی و هنری امین حیایی

نام :امین

 نام خانوادگی :حیایی

تاریخ تولد :1349/3/19

محل تولد :تهران

تحصیلات :دیپلم

زمینه فعالیت :بازیگر و خواننده

وضعیت تاهل :متاهل

نام همسر:نیلوفر خوش خلق بازیگر

نام همسر سابق :مونا بانکی پور

فرزند :یک پسر به نام دارا

زندگی شخصی امین حیایی

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد.

امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

اخراجی ها

ازدواج و فرزند امین حیایی 

امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام دارا حیایی می باشد. زندگی مشترک امین حیایی و مونا بانکی دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد.

دارا حیایی پسر امین حیایی و مونا بانکی پور متولد 11 شهریورماه سال 1376 است. مادر دارا حیایی در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرد اما بعد از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت، مادر بزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری نیز از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود.

دارا در دوران کودکی در سریال «مسافر پردردسر» و «امین و مینا» ایفای نقش کرد اما فعالیت خود را به صورت حرفه ای در کنار پدرش در فیلم شعله‌ور آغاز نمود.

امین حیایی در 30 سالگی برای دومین بار ازدواج کرد و او و همسرش نیلوفر خوش خلق در سال 1379 با یکدیگر آشنا و این آشنایی منجر به ازدواج شد. نیلوفر خوش خلق متول 1351 و بازیگر است.

این زوج در فیلمهایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با یکدیگر همبازی بودند.

ورود امین حیایی به عرصه هنر 

امین حیایی بعد از انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و کارهای هنری خود را در مرکز هنرهای نمایشی عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش آغاز کرد. 

او در سال 1370 زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود، مورد توجه ثریا قاسمی قرار گرفت و با معرفی ایشان اولین تجربه خود را با بازی در فیلم دو همسفر کسب نمود اما فیلم به علت موضوع سیاسی به موقع اکران نشد و او چند ماه بعد در فیلم دو روی سکه مقابل دوربین رفت.

اخراجی ها

اولین تجربه بازی امین حیایی در تلویزیون

 امین حیایی اولین تجربه بازی در تلویزیون را در سال 1372 با بازی در سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی به دست‌آورد و در سال 75 با ایفای نقش در سریال دو پنجره درمیان مردم شناخته شد. او در سال 77 با بازی در سریال روزگار جوانی 1 و 2 و سپس در سال 91 با نقش آفرینی در سریال کلاه پهلوی، شهرت فراوانی کسب نمود.

خوانندگی امین حیایی

امین حیایی در کنار بازیگری دستی در نواختن گیتار دارد و در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای خوانده است. او در سال 1380 اولین آلبوم خود بنام بوی بهشت را منتشر نمود و آلبوم باران را در سال 1385 با گروه کویر عرضه کرد. احسان خواجه امیری و امیر تاجیک از خوانندگان مورد علاقه امین حیایی هستند.

امین حیایی به جز بازیگری و خوانندگی، دارای یک موسسه فرهنگی هنری برای استعدادیابی و معرفی بازیگران با استعداد و کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران می باشد.

اخراجی ها

امین حیایی در برف آخر

برف آخر فیلمی به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی در سال 1399 است که به‌عنوان 22 فیلم نهایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. این فیلم در 12 بخش کاندید دریافت سیمرغ بلورین شده و در نهایت موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد(امین حیایی)، بهترین چهره‌پردازی، بهترین فیلمبرداری و سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران شد.

سیمرغ بلورین امین حیایی در چهلمین جشنواره فجر / عکس از نازی خوش اخلاق

فیلم برف آخر در ژانر اجتماعی و خانوادگی تولید شده و روایتی از روزهای تکراری زندگی یک دامپزشک می باشد.

در این فیلم امین حیایی ایفاگر نقش دامپزشکی به نام یوسف است که در شهری کوچک روزها به گاوداری‌ها سرکشی می‌کند و شب‌ها به شکار گرگ می‌رود و در این میان به واسطه گرگی زخمی با زنی به نام رعنا آشنا می‌شود که برای رهاسازی و کنترل جمعیت گرگ‌ها وارد شهر شده است.

امین حیایی در فیلم برف آخر گریم سنگینی داشته و با بازی توانمند خود آنچنان درخشیده است که می توان فیلم سینمایی «برف آخر» را به عنوان ماندگارترین نقش‌ او مطرح نمود. 

لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان از دیگر بازیگران این اثر محسوب می شوند و احسان علیخانی یکی از سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی است.

اخراجی ها

امین حیایی در فیلم 2888

فیلم 2888 به کارگردانی کیوان علیمحمدی در سال 1400 ساخته شده است که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

این فیلم در ژانر دفاع مقدس ساخته شده و روایتی متفاوت و خاص از دلاوری‌های خلبانان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس است. امین حیایی، کامبیز دیرباز ، سام درخشانی، احمد مهرانفر، حمیدرضا پگاه ، شیرین اسماعیلی ، مرتضی اسماعیل کاشی ، سیاوش مفیدی ، ساناز مصباح ، نرگس محمدی ، علی اوجی از بازیگران فیلم 2888 می باشند.

امین حیایی در قاتل و وحشی

قاتل و وحشی فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله در سال 1398 است، که در حال حاضر در لیست فیلم های توقیفی قرار دارد و از حضور در جشنواره فجر باز ماند.

داستان اصلی فیلم مقابله ی خیر و شر عنوان شده و بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت‌دوست، ستاره اسکندری، عزت‌الله رمضانی‌فر، شهرام قائدی، علی علائی، سام‌نوری و … در آن به هنرمندی پرداخته اند. 

امین حیایی در سومین روز جشنواره فجر 1400 و در حاشیه نشست خبری فیلم "برف آخر" درباره فیلم "قاتل و وحشی" که متقاضی شرکت در این رویداد بود، بیان کرد:

فیلم فعلاً مشکل ممیزی و سانسور دارد. امسال امیدی داده شده بود ولی متاسفانه جلو فیلم را گرفتند. من احساس می‌کنم "قاتل و وحشی" در زمان خود اکران خواهد شد و حتما این موضوع زمان خود را دارد. لابد برای این فیلم خدا صبری خواسته تا در زمان خود اکران شود چون به هر حال فیلم ساخته شده است و مسلما نمایش آن اتفاق خواهد افتاد.

اخراجی ها

امین حیایی در ساخت ایران 3

سریال «ساخت ایران3» جدیدترین محصول نمایش خانگی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال 1400 است که در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

مجید صالحی، امین حیایی، عایشه گل جوشکن، مرحوم عزت‌الله مهرآوران، آناهیتا درگاهی، لیلا اوتادی، هومن برق نورد بهنام تشکر و… تیم بازیگران فصل جدید سریال ساخت ایران را تشکیل می دهند.

در این سریال خانگی امین حیایی مانند دو فصل قبل آن، بازیگر اصلی بوده و نقش غلام را بازی می کند. غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز بهین (مجید صالحی ) که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهین علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند اما حل مشکل بهین برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

امین حیایی در فیلم شب

شب فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی در سال 1386 می باشد که جایزه بهترین فیلم جشنواره مذهب ایتالیا را کسب کرده‌ است. 

امین حیایی، عزت الله انتظامی ، خسرو شکیبایی از بازیگران اصلی فیلم شب هستند. در این فیلم امین حیای نقش گروهبانی را ایفا می کند که باید مجرمی (عزت الله انتظامی) را تحویل مراجع قضایی بدهد و… .

امین حیایی در این فیلم به خوبی حس استرس و نگرانی ناشی تحویل مجرم به مراجع قضایی را به تصویر کشیده است. او برای حضور در این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بیست و ششم را کسب نماید.

اخراجی ها

امین حیایی در اخراجی ها

اخراجی‌ها فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی است که در سه فصل با مضمون جنگ ایران و عراق ساخته شده واز روایتی طنز برخوردار است.

امین حیایی در اخراجی ها در نقش یک دزد به نام بیژن مرتضوی ظاهر شده است که با گروهی خلافکار عازم جنگ شده و اتفاقات طنزی را در دوران جنگ، اسارت و پس از آن رقم می زند.

او درباره نقش خود در فیلم اخراجی ها می گوید :

نقش بیژن بیشتر خلاقیت خودم بود که باعث بروز و ظهور بیژن شد. 

اکبر عبدی (بایرام)، کامبیز دیرباز (مجید)، محمدرضا شریفی نیا (حاج صالح)، ارژنگ امیرفضلی (امیر)، نگار فروزنده (مرضیه)، نیوشا ضیغمی (نرگس)، امین حیایی (بیژن) و... از بازیگران فیلم سینمایی اخراجیها هستند. 

امین حیایی در برنامه عصر جدید

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است. امین حیایی در دو فصل قبل این برنامه به‌ عنوان داور در کنار آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی و سید بشیر حسینی حاضر شد.

امین حیایی در فصل اول این برنامه، به بیشتر افراد رأی سفید می‌داد و با شوخی و دلجویی ناکامان را بدرقه می‌کرد تا جایی که خیلی‌ها به او لقب خرس مهربان برنامه «عصر جدید» را دادند اما او در فصل دوم رویه خود را تغییر داد.

اخراجی ها

فیلم شناسی امین حیایی

در ادامه این مطلب شما را با نمایش، فیلم و سریال های امین حیایی بیشتر آشنا میکنیم.

فیلم های سینمایی امین حیایی

2888 :کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری ، 1400

برف آخر :امیرحسین عسگری ، 1400

رقصنده :بهمن گودرزی ، 1399

قاتل و وحشی :حمید نعمت‌الله ، 1398

چشم و گوش بسته :فرزاد مؤتمن، 1397

جانان :کامران قدکچیان ، 1397    

درخونگاه :سیاوش اسعدی ، 1396

خانم یایا : عبدالرضا کاهانی ، 1396

دارکوب : بهروز شعیبی ، 1396

شعله‌ور :حمید نعمت‌الله ، 1395

ثبت با سند برابر است :بهمن گودرزی ، 1394

ناردون :فریدون حسن‌پور، 1394

هلن :علی‌اکبر ثقفی ، 1394

آدم باش :مجید جوانمرد ، 1393

سه بیگانه :مهدی مظلومی ، 1393

خانوم :تینا پاکروان ، 1392

پی 22 :حسین قاسمی جامی، 1392

آتیش بازی :بهمن گودرزی ، 1392

رژیم طلایی :رضا سبحانی ، 1391

خودزنی :احمد کاوری ، 1390

اختاپوس (دفتر اول:آهوی پیشونی سفید) :سیدجواد هاشمی ، 1390

قلاده‌های طلا :ابوالقاسم طالبی ، 1390

اخراجی‌ها 3 :مسعود ده‌نمکی ، 1389

شیش و بش :بهمن گودرزی، 1389

قفس طلایی :محمد زرین‌دست، 1389

زنان ونوسی، مردان مریخی :کاظم راست گفتار، 1388

پوپک و مش ماشاالله :فرزاد مؤتمن، 1388

سلام بر عشق :اصغر نعیمی، 1388

بیداری رؤیاها :محمدعلی باشه‌آهنگر، 1388

سن پطرزبورگ :بهروز افخمی، 1388

اخراجی‌ها 2 :مسعود ده‌نمکی، 1387

پسر تهرانی :کاظم راست‌گفتار، 1387

یک اشتباه کوچولو :محسن دامادی، 1387

دایره زنگی :پریسا بخت‌آور، 1386

زن‌ها فرشته‌اند :شهرام شاه‌حسینی، 1386

شب :رسول صدرعاملی، 1386

سنگ، کاغذ، قیچی :سعید سهیلی ، 1385

اخراجی‌ها :مسعود ده‌نمکی ، 1385

مهمان :سعید اسدی ، 1385

تله :سیروس الوند ، 1384

چه کسی امیر را کشت؟ :مهدی کرم‌پور، 1384

ستاره‌ها 3:ستاره بود :فریدون جیرانی ، 1384

ستاره‌ها 2 :ستاره‌است، فریدون جیرانی ،  1384    

ستاره‌ها 1:ستاره می‌شود ، فریدون جیرانی ، 1384    

شام عروسی :ابراهیم وحیدزاده ، 1384

زن زیادی :تهمینه میلانی ، 1383

آکواریوم :ایرج قادری ، 1383

سرود تولد :علی قوی‌تن ، 1383

شارلاتان :آرش معیریان ، 1383

عروس فراری :بهرام کاظمی ، 1383

نقاب :کاظم راست‌گفتار ، 1383

شکلات :افشین شرکت ، 1382

کما :آرش معیریان، 1382

تب :رضا کریمی ، 1382

مهمان مامان :داریوش مهرجویی ، 1382

دختر ایرونی :محمدحسین لطیفی، 1381

رز زرد :داریوش فرهنگ، 1381

عروس خوش‌قدم :کاظم راست‌گفتار، 1381

اثیری :محمدعلی سجادی، 1380

بوی بهشت :حمیدرضا محسنی، 1380

مزاحم :سیروس الوند، 1380

مانی و ندا :پرویز صبری ، 1379

مونس :حمید رخشانی، 1379

تکیه بر باد :داریوش فرهنگ ، 1378

دست‌های آلوده :سیروس الوند، 1378

سیب سرخ حوا :سعید اسدی ،1378

علف‌های هرز :قدرت‌الله صلح‌میرزایی، 1377

بادام‌های تلخ :کاظم معصومی ، 1376

هتل کارتن :سیروس الوند ، 1375

براده‌های خورشید :محمدحسین حقیقی، 1374

گارد ویژه :پرویز صبری، 1374

حامی :قدرت‌الله صلح‌میرزایی، 1373

پرتگاه :بهرام ری‌پور، 1372

دو روی سکه :محمد متوسلانی، 1371

دو همسفر :اصغر هاشمی، 1370

اخراجی ها

آثار تلویزیونی امین حیایی

عصر جدید 2 :احسان علیخانی، 1398

عصر جدید :1397

خنداننده برتر :رامبد جوان، 1394    

آمین :منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی ، 1394    

دیگری :احمد کاوری، 1393    

خوب بد زشت :منوچهر هادی، 1393    

آسمان من :محمدرضا آهنج، 1393    

کلاه پهلوی :سید ضیاءالدین دری، 89–1385    

شمس‌العماره :سامان مقدم، 1388    

کلاه قرمزی 88 :ایرج طهماسب،1387    

همسایه‌ها :محمدحسین لطیفی،1379    

روزگار جوانی 2 :اصغر توسلی، 1378

روزگار جوانی :شاپور قریب،1377    

دو پنجره :پاشا شاهنده، 1375

مهر خوبان :سید یوسف مهدوی، 1374

همسران :مسعود رسام و بیژن بیرنگ، 1372

آپارتمان :اصغر هاشمی، 1371

امین حیایی در نمایش خانگی 

جوکر :احسان علیخانی، 1400 

ساخت ایران 3 :بهمن گودرزی، 1400

آقازاده :بهرنگ توفیقی، 1399    

ساخت ایران 2 :برزو نیک‌نژاد، 97–1396    

ساخت ایران 1 :محمدحسین لطیفی، 1390    

قلب یخی (فصل دوم) ، 1390

قلب یخی (فصل اول) ، 1389

امین حیایی در تئاتر

غرب واقعی :داریوش مهرجویی،1394

پرفورمنس قحطی نور:امین حیایی ، 1391

آلبوم موسیقی امین حیایی

بوی بهشت - 1380

باران (با گروه کویر) - 1385

اخراجی ها

تک‌آهنگ های امین حیایی

زندگی سفیده (به همراه پدرام نصیری) - 18 خرداد 1393

اوج پرواز (با همراهی کامران تفتی، نیما نکیسا، کامبیز دیرباز، علی ضیا، مازیار عصری، سیاوش خواهانی، مجید ادیب، پرهام امینی، بردیا صابری و پویا امینی) - 11 تیر 1393

عشق تو (تیتراژ برنامه یک ویژه تحویل سال شبکه 1) - 1397

دیوونه می‌سازی (اولین اجرا در برنامه عصر جدید ویژه تحویل سال شبکه 3) - 1398

بی‌قرار (تیتراژ فیلم درخونگاه) – 1398

جوایز و افتخارات امین حیایی

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشنواره فیلم فجر ،براده‌های خورشید در سال 1375

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن دنیای تصویر ، مزاحم در سال 1382 

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشن بزرگ سینمای ایران، عروس خوشقدم  در سال 1382   

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد  جشنواره فجر ، زن زیادی در سال 1383   

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فجر، شب در سال 1386    

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر ،  بیداری رؤیاها در سال 1388   

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن دنیای تصویر، خانوم در سال 1393    

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر،  شعله‌ور در سال 1396 

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر، شعله‌ور  در سال 1396    

 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد ، درخونگاه  در سال 1397    

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن دنیای تصویر ، شعله‌ور   در سال 1397    

برنده  دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد  برنده جشنواره منتقدان  ، شعله‌ور در سال 1397   

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی جشن دنیای تصویر ، ساخت ایران 2  در سال 1398  

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد  جشن دنیای تصویر ، شعله‌ور  در سال 1398   

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد ، برف آخر در سال 1400    

مجید سوزوکی واقعی را اینجا ببینید

مسعود ده نمکی کارگردان سرشناس کشورمان سال 86 اخراجی ها را جلوی دوربین برد و یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما را رقم زد. اخراجی ها فیلمی پرطرفدار بود که فصل دوم و سوم آن هم ساخته شد و هنوز هم بعد از گذشت حدود 10 سال از ساخت از نظر بسیاری از مردم یکی از بهترین فیلم های مسعود ده نمکی است.

کامبیز دیرباز بازیگر نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی ها بود و این نقش یکی از متفاوت ترین نقش های کارنامه هنری آقای بازیگر است.

انتشار عکس هایی از مجید سوزوکی واقعی

کامبیز دیرباز صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از مجید خدمت یا همان مجید سوزوکی واقعی به روز کرد.

پشت صحنه ساخت اخراجی ها

در این کارگاه، ده نمکی با مطرح کردن شرایط سخت ساخت فیلم در حوزه جنگ گفت:بهتر است برای انتقال تجربه بیشتر و مناسب تر به نسل جوان از کارهای جنگی پشت صحنه های قوی ساخت تا بتوان در کارگاه ها به صورت عملیاتی و اجرایی مخاطبان اصلی کارگاه ها را همراه کرد و انتقال تجربه به درستی صورت گیرد.

وی درباره ایده ساخت اخراجی های یک گفت:زمانی که جنگ به اتمام رسید و پرونده جنگ بسته شد، من 6 ماه در جبهه های جنگ باقی ماندم و احساس می کردم صدام ما را بازی می دهد، زمانی که در قطار نشستم و به تهران بازگشتم، تصمیم گرفتم درباره افرادی که در جنگ دیدم، یا بنویسم و یا به تصویر بکشم. در آن دوران مجبور شدم نشریه منتشر کنم و وقایع آن روز را در نشریه ارائه دهم. در همان زمان ایده اولیه را با چند کارگردان مطرح کردم، اما دیدم تمایلی برای ساخت وجود ندارد، تصمیم گرفتم همانطور که جنگیدیم، فیلم هم بسازم.

کارگردان اخراجی ها ادامه داد:باید به درستی افراد جنگ از جمله افرادی که مثل حاجی، لات، پاپتی و... که جنگ، ترس و شجاعت را تجربه کردند، به درستی روایت می شد. شوخی هایی که در جنگ وجود داشت، در خاطرات افراد منتشر شده، اما همان زمان اگر می خواستیم این شوخی ها را تصویر کنیم، با ممانعت روبه رو می شدیم.

خاطره بازی اکبر عبدی با فیلم اخراجی ها در فینال جوکر

اکبر عبدی یکی از همه فن حریف ترین بازیگران سینما که بازی در نقش های متفاوت، متضاد و گوناگونی را در کارنامه هنریش دارد، در برنامه جوکر به عنوان مهمان حضور پیدا کرد. احسان علیخانی در برخی قسمت های برنامه جوکر از چهره های پیشکسوت و سرشناس عرصه طنز دعوت می کند تا لبخند را بر روی لب های مردم بیاورند.

اکبر عبدی که یکی از بهترین بازیگران در عرصه کمدی است و بسیاری از افراد با فیلم های او خندیده اند، در برنامه جوکر خاطرات مشترک خنده داری با امین حیایی را تعریف کرد و جوکر را ترکاند. در ادامه این بخش از صحبت های اکبر عبدی و خاطره خنده دار او را منتشر نموده ایم.

صحبت های جالب اکبر عبدی

اکبر عبدی و امین حیایی که هر دو از بازیگران فیلم اخراجی ها بودند و لحظات خنده داری را برای مخاطبان رقم زدند، در برنامه جوکر خاطره مشترک و خنده دار و البته منشوری را از اخراجی ها بیان کردند.

اخراجی ها

اخراجی های 2 مسعود ده نمکی

وی در ادامه به طرح رد شده اخراجی های 2 در انجمن سینمای ایران و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:در همین انجمن، طرح اولیه اخراجی های 2 را رد کردند، به این دلیل که تخیلی است، در حالی که دوستان اطلاع دقیقی نداشتند، در سال 64 هواپیمایی ربوده شد و اخراجی های 2 کاملاً براساس واقعیت بود، یا برخی معتقدند اردوگاه اخراجی های 2 به واقعیت نزدیک نیست، در حالی که کاملاً براساس تحقیقات میدانی اردوگاه طراحی شد و لباس های اسرا در جنگ 10 مدل بود.

وی در ادامه به همه عزیزانی که علاقه دارند در سینمای جنگ حاضر شوند توصیه کرد برای صحنه های جنگی از استوری برد استفاده کنند و تأکید کرد:اخراجی ها را به صورت کامل با استوری برد سرصحنه رفتم و برای اخراجی های 2 صحنه های جنگی را استوری برد طراحی کردیم، زیرا نمی توان ریسک کرد. حتماً باید با دکوپاژ سر صحنه رفت و این را برای اولین بار می گویم و صحنه های جنگی معراجی ها از 8 دوربین استفاده کردیم تا بتوانیم به ریتم درست برسیم و صحنه های درستی را خلق کنیم.

بستری شدن ارژنگ امیرفضلی در بیمارستان

ارژنگ امیر فضلی بازیگر سینما و تلویزیون که در فصل دوم سریال محله «محله گل و بلبل» ایفای نقش کرده است، به دلیل عارضه گوارشی در بیمارستان بستری شده است.

وی یک عمل جراحی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته و حال جسمی اش خوب گزارش شده است.

ارژنگ امیرفضلی برای قسمت های نوروزی این برنامه مقابل دوربینرفته است. وی تاکنون در بیش از ده ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

نیلوفر خوش خلق و امین حیایی از جمله زوج های موفقی هستند که سالهاس عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی میکنند جالب است بدانید این زوج هنرمند هر دو خرداد ماهی هستند و وجه اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

باهوش بودن متولدین خرداد ماه در بین دیگران زبانزد است تا جایی که همه آنها را به کنجکاو و نکته سنج بودن می شناسند. با وجود نزدیک شدن به آدم ها از اینکه دیگران سر از کارشان در بیاورند خوش شان نمی آید و تا حدودی آب زیرکاه هستند. اما از خصوصیات مشترک متولدین خرداد که بگذریم مردان متولد این ماه آرام، مردم دار و خوش صحبت اند. ذوق هنری آنها فراوان و قوه تخیل و رویاپردازی شان بسیار است.

دو شخصیتی بودن آنها بسیار معروف است به حدی که پیش بینی آنها در لحظه، کار چندان ساده ای نیست. امین حیایی متولد این ماه است و از نگاه همسرش، نیلوفر خوش خلق تقریبا تمام ویژگی یک مرد خردادی را دارد.

 

امین؛ یک مرد خردادی

نیلوفر خوش خلق در باره شریک زندگی اش می گوید:«از ابتدا تا به امروز خارج از فعالیت های هنری و شغلی که با هم داشتیم تقریبا در تمام تصمیمات و داستان های مهم مشترک مان با هم همفکری و انتخاب داشته ایم. علاقه ای که امین به مشورت دارد همیشه برایم دلنشین است چرا که احساسی از امنیت و اعتماد را به من القا می کند. او در بحث ها کاملا منطقی است و به معنای واقعی شریک است اما عصبانیت هایش هم در کار یا شرایط سخت واقعا ترسناک است؛ گرچه این عصبانیت دیر به دیر اتفاق می افتد.»

اخراجی ها

تولد کامبیز دیرباز بازیگر اخراجی ها

کامبیز دیرباز بازیگر سریال میکائیل ، پشت بام تهران و زیر پای مادر یکی از چهره های پرکار سینما و تلویزیون است که امروز 12 شهریور 43 ساله شد.کامبیز دیرباز با انتشار عکسی از جشن تولد خانوادگی شان دلنوشته ای زیبا در جشن تولد 43 سالگی اش نوشت.

رسانه های ترکیه خبر از نقل مکان اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون به این کشور را منتشر کردند.

رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که اکبر عبدی که نقش اول را در بیش از 90 فیلم در ایران بازی کرده است با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در آلانیا گفت:به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است که در این شهر به زندگی ادامه دهد.

ناگفته های امین حیایی از اخراجی ها

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی که به تازگی از او در فضای مجازی منتشر شده، داستان گلایه خانواده خواننده لس آنجلسی را تعریف کرد.

حیایی گفت:سر فیلمبرداری فیلم اخراجی ها بودیم که آقای ده نمکی در قسمت مسجد به ما گفت:« ببینم خودتان دیالوگ ها را چگونه در می آورید» و به همین دلیل با کامبیز (دیرباز) نشستیم و مشورت کردیم و به او گفتم که مثلا شما در صف ایستاده اید و من نمی دانم این صف اعزام به جبهه است و فکر می کنم قرار است این جا چیزی بدهند.

اخراجی ها

در ادامه من از تو می پرسم که «داداش این جا چی میدن؟» توام می گویی «کمپوت میدن». بعد من باز می گویم که «آن والور را هم می دهند؟» و تو می گویی «اگر بچه خوبی باشی تلویزیون هم می دهند» و در پایان می گویم:«پس داداش دستت درد نکنه اسم ما را هم بنویس!».

همین گفته ها به دیالوگ های ما در فیلم تبدیل شد و آقای ده نمکی هم از این دیالوگ ها خیلی خوششان آمد. حتی اسم بیژن مرتضوی را هم از خودم درآوردم. اتفاقا یک روز خانواده آقای مرتضوی را در فرودگاه دیدم و آنها با ناراحتی به من گفتند که درست بود، اسم آقای مرتضوی بر روی یک دزد گذاشته شود؟ من هم در جواب گفتم راستش را بخواهید این اسم آنقدر بداهه بود که من اصلا نمی دانستم چه خواهد شد.

نقش روبروی من پرسید:«اسمت چیست؟» من هم گفتم «بیژن!» بعد گفت:«فامیلیت؟» گفتم:« مرتضوی!» و چون بعد از این که همه به این اسم خندیدند ، آقای ده نمکی هم گفتند چون این نام از مخاطب خنده می گیرد پس خوب است و دیگر آن را از فیلم حذف نکردند و این نام بر روی شخصیت من ماندگار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wovjx