پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/02 06:16
باربد بابایی
کد خبر: 23703

باربد بابایی پدر خوشتیپ دو قلوها | عکس دوقلوهای آقای مجری

بیوگرافی کامل و جذاب باربد بابایی، مجری و بازیگر کشورمان به همراه عکسهای خانوادگی او در کنار دختران دوقلویش را ببینید.

باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده کشورمان 20 شهریور 1357 متولد شد. باربد بابایی فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی است. باربد بابایی برخلاف رشته تحصیلی خود به دنیای هنر و بازیگری علاقه مند بود و در دوران دانشجویی تئاتر کار می کرد تا اینکه با مجری گری در برنامه های تلویزیونی به شهرت رسید.

باربد بابایی و پدرش

باربد بابایی علاوه بر اجرا ، در زمینه بازیگری و خوانندگی نیز فعالیت می کند. او نواختن گیتار را به صورت تجربی فرا گرفت و تجربه خوانندگی در تیتراژ برنامه های خود را دارد.

ازدواج باربد بابایی

باربد بابایی آذرماه سال 97 مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شد و صحبت های او درباره ازدواج و فرزندانش با تعجب تماشاگران و مجری برنامه مواجه شد.

او در این برنامه اعلام کرد که سال 1380 و در 23 سالگی ازدواج کرده و ضمن تشکر از همسرش گفت: خیلی ممنون که این همه سال منو تحمل کردی و با تمام نبودنهای من و مشکلات فرزندانمان کنار آمدی، دوستت دارم

رامبد جوان و باربد بابایی

رامبد جوان و باربد بابایی در خندوانه/ عکس از یاسمن ظهورطلب

فرزندان باربد بابایی

ثمره ازدواج باربد بابایی با همسرش، دو دختر دوقلو به نامهای آیلین و شایلین است که در سال 1381 متولد شدند.

باربد بابایی در سالروز تولد دخترانش با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت: از زمانی که 18 ثانیه شون بود تا الان که 18 سالشون شده بزرگترین نعمت و رحمت و محبت خداوند در زندگی من جاری شده مطمئنم خدا خیلی من و دوست داشته که این دو تا فرشته رو به من داده ، هر وقت روزگار بهم سخت گرفته به دخترام نگاه کردم و چنان انرژی گرفتم که روزگار و ضربه فنی کردم. از همسرم ممنونم که سالهاست مراقب ما سه تاست و بزرگترین آرزوی زندگیم خوشبختی و عاقبت به خیری بچه هامه. دخترای گلم تولد 18 سالگیتون مبارک الهی شاد باشید همیشه دوستتون دارم...

باربد بابایی و دخترانش

آیلین و شایلین، دوقلوهای باربد بابایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4889ln