جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/02 04:58
محمدی
کد خبر: 23693

نسبت فامیلی نرگس محمدی با اکرم محمدی چیست؟ رازی که فاش شد

به دلیل بازپخش سریال ستایش و حضور مشترک اکرم و نرگس محمدی در قسمت های حساس این مجموعه، حدس و گمان هایی را در مورد این دو بازیگر زن به راه انداختند.

سریال ستایش که این روزها از شبکه آی فیلم باز پخش می شود، با وجود تکراری بودنش بینندگان زیادی را هر شب به پای تلویزیون می کشاند. در این سریال محبوب بازیگران شناخته شده و زیادی ایفای نقش نموده اند، در میان هنرمندان سریال ستایش نرگس محمدی در نقش ستایش بازیگر اصلی و اکرم محمدی در نقش خانم بزرگ ظاهر شده اند. تشابه فامیلی دو هنرمند این شبهه را برای بسیاری از شما مخاطبان ایجاد کرده بود که آیا ستایش و خانم بزرگ با فامیلی محمدی با یکدیگر نسبت فامیلی دارند یا خیر و از ما خواسته بودید تا پاسخ را برایتان بیابیم. 

محمدی

نرگس محمدی و اکرم محمدی هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند

برخی از نام خانوادگی ها بسیار تکراری بوده به طوری که افرادی که هیچ نسبت فامیلی ندارند، دارای نام فامیلی مشترک می باشند. محمدی یکی از فامیلی های پرتکرار در ایران است که بازیگران سرشناسی با این نام خانوادگی در دنیای هنر کشورمان وجود دارند.

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش و همسر علی اوجی هیچ نسبتی با خانم بزرگ سریال ستایش ندارد و شایعاتی که درباره آنها وجود دارد، بی اساس است.

نرگس محمدی

نرگس محمدی/ عکس از امیرمحمد ترکی

مختصر بیوگرافی اکرم محمدی و نرگس محمدی

اکرم محمدی بانوی هنرمند سینما و تلویزیون که در طول سالهای فعالیتش با نقش های ماندگاری چون ماه‌طلعت در فیلم سینمایی مادر، زهره سریال پدر سالار، نرگس سریال خانه سبز و... شناخته می شود، متولد سال 1337 بوده و نخستین بار با بازی در نمایش خسیس وارد دنیای بازیگری شد.

او تنها یک دختر به نام مروارید دارد که در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل نموده و با وجود بازی در تئاتر تا کنون در مقابل دوربین حاضر نشده است.

نرگس محمدی و اکرم محمدی

نرگس محمدی/ عکس از سروش منوچهری، اکرم محمدی/ عکس از ایمان کیادربندسری

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر علی اوجی متولد 9 فروردین 1362 در تهران است. او فرزند بزرگ خانواده بوده و مادرش فرح خیری بازنشسته صدا و سیما است. یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. محسن برادر نرگس محمدی که در چند فیلم کوتاه نیز بازی کرده است، متاهل می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqwel