دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/03 09:49
سریال ستایش | طلاق بازیگر سریال ستایش | همسر بازیگر سریال ستایش
کد خبر: 23838

بازیگر سریال ستایش پسر دار شد | جشن تعیین جنسیت آنچنانی فرزند عروس حشمت فردوس

ماجرای عکس دیده نشده از جشن تعیین جنسیت بازیگر سریال ستایش خبرساز شد .

عکس جدید و دیده نشده از فریبا نادری بازیگر سریال ستایش حسابی خبرساز شد . بازیگر سریال ستایش در اینستاگرام حسابی فعال است و طرفداران زیادی دارد . در ادامه عکس و فیلم دیده نشده از بازیگر سریال ستایش در جشن تعیین جنسیت را مشاهده می کنید . فریبا نادری یک پسر دارد و متاهل می باشد . فریبا نادری در سریال ستایش نقش عروس حشمت فردوس را بازی می کرد . 

سریال ستایش

سریال ستایش

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

سریال ستایش

فریبا نادری در دوران کودکی

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

سریال ستایش

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند. او حاضر نیست نقشی مغایر با میل خود را قبول کند. فریبا نادری حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او برای انتخاب، سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های بی بضاعت هستند.

سریال ستایش

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

سریال ستایش

مرجع تقلید فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سریال ستایش 2 بعد از سفری که به مناسبت اربعین حسینی به کربلا داشت درباره نماز خواندن و ...در اینستاگرام نوشت:من یک مسلمان معتقدم. شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم.

نماز می خوانم و مرجع تقلیدم آیت الله مکارم شیرازی هستند که بارها با دفترشان تماس گرفته ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می کنم و از واجبات زندگی من است. بی اندازه عاشق امامان (ع) هستم و دوستشان دارم. اینها عزیز دل هستند

سریال ستایش

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

ازدواج اول فریبا نادری با مسعود رسام در سال 85 بود که با وجود 27 سال اختلاف سنی، آنها زندگی عاشقانه ای را تجربه کردند.

مسعود رسام کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی بود که از جمله آثار او می توان به سریال های دنیای شیرین، سرزمین سبز، مجید دلبندم، محله بروبیا، شازده کوچولو، همسران، تولدی دیگر، دریایی ها، مروارید سرخ، دنیای شیرین دریا، چاق و لاغر، قطار ابدی و خانه سبز اشاره کرد.

زندگی مشترک آنها زیاد ادامه نداشت و مسعود رسام، همسر اول فریبا نادری چند سال پس از ازدواج براثر بیماری سرطان درگذشت.

سریال ستایش

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد.

بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمیکند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد. 

 

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که در 20 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا از دو ازدواج خود 1 فرزند دارد و می گوید ترجیح می دهد کم کار باشد

او در یک خانواده پنج نفره با دو خواهر و یک برادر رشد کرده است

سریال ستایش

قبولی در تست بازیگری

نوزده سالم بود که همراه دوست گریمورم به دفتر «مسعود رسام» (کارگردان) رفتیم تا برای فیلم «مروارید سرخ» تست بازیگری بدهیم

از افراد مختلف تست می دادند تا اینکه گفتند نوبت شماست؛ گفتم من برای تست نیامدم ، گفته حالا که تا اینجا آمدی بیا و تست بده ! که از قضا قبول هم شدم

 

از کلاس تا جلوی دوربین

بعد از قبولی در تست ، مدتی به کلاس های آموزشی «بهروز بقایی» رفتم تا توانایی های بازیگری را تقویب کنم

در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده ام سر صحنه حاضر شوند ، به این ترتیب سال 1382 در فیلم «مروارید سرخ» بازی کردم

 

ماجرای عشق و عاشقی

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم او احساس خاصی نسبت به من دارد ، مسعود عاشقم شده بود و یکروز آنرا به زبان آورد

من هم در مقابل عاشق شدم تا اینکه بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم ازدواج کنم

 

ازدواج اول با کارگردان

فریبا نادری سال 1382 در 20 سالگی با مسعود رسام کارگردان 47 ساله  با اختلاف 27 سال وارد رابطه شد و سه سال بعد باهم رسما ازدواج کردند

عکس های فریبا نادری؛ سلفی های آسانسوری بازیگر ستایش

فریبا نادری هنرمند نام آشنای سینما و تلویزیون که این روزها با پخش مجددد سریال ستایش و بازی باورپذیرش در نقش پری سیما همسر صابر و هوو و برادرزاده انیس بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، در صفحه اینستاگرامش عکس های زیبایی از خود با استایل متفاوت و جالب به اشتراک می گذارد.

خانم بازیگر که کودکی پر شر و شوری را با برادرش پشت سرگذاشته است، در برخی از این عکس ها با شال معروف خرسیش دیده می شود. به بهانه پخش مجدد سریال ستایش و درخشش فریبا نادری در نقش منفی در این سریال، این بخش از نمناک را به عکس های زیبا و سلفی های آسانسوری پری سیما سریال ستایش، اختصاص داده ایم؛ سلفی هایی که به دلیل تشابه فضای آسانسور این طور تصور می شود که آسانسور محل زندگی خانم بازیگر باشد.

فریبا نادری امشب در برنامه دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب 8 خردادماه 99 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم میرود.

مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است و در این برنامه به گفتگو با این بانوی هنرمند درباره موضوعات مختلف می پردازد.

سریال ستایش

عکس های دو نفره شهرام پوراسد و همسرش در سریال ستایش

سریال ستایش که تا کنون چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شده و این روزها نیز از شبکه آی فیلم باز پخش می شود، بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، پربیننده ترین سریال سیما در نیمه اول تیر سال 1401 بوده‌ است.

این سریال که هنوز هم برای مخاطبان جذاب است، در فصل سوم قصه دلدادگی ستایش با بازی نرگس محمدی و مهدی مظفری با بازی شهرام پوراسد را به تصویر می کشد، به بهانه پخش دوباره این سریال سری به اینستاگرام مهدی مظفری همسر ستایش زده ایم

عکسی که برای فریبا نادری و شاهرخ استخری دردسر ساز شد

فریبا نادری در خصوص عکسی که از وی با شاهرخ استخری منتشر شد، اظهار داشت:من به فروشگاه شاهرخ استخری رفتم و عکسی را با وی گرفتم و در اینستاگرام منتشر کردم. بعد از انتشار این عکس حملات زیادی به من شد که چرا به زندگی مرد متاهل وارد شدی و .... با ایجاد این فضاسازی ها من این عکس را پاک کردم تا این حاشیه ها از بین برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9dwx