یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/02 06:35
برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو | هشدار به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو
کد خبر: 23709

مژده از قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو | نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

جزئیات کامل از فروش فوق العاده ایران خودرو و نتایج آن را در ادامه می بینید .

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو سوالات زیادی برای متقاضیان ایجاد کرده است . قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در هر مرحله بلافاصله انجام و نتایج آن مشخص می شد . قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در این مرحله هنوز نتایج را مشخص نکرده است . در ادامه جزئیات قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو را مشاهده می کنید .

مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو به روش قرعه‌کشی در آستانه عید سعید غدیر خم، از ساعت ۱۷ شنبه ۲۵ تیرماه آغاز می‌شود و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سامانه یکپارچه خودرو که به دلیل برخی مشکلات فنی و امنیتی، از ابتدای تیرماه فروش از طریق آن  لغو  شده بود، حال با تایید معاون حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ایرادات امنیتی آن برطرف شده و از فردا (شنبه ۲۵ تیرماه) دوباره فعالیت خود را با برگزاری دومین مرحله از فروش محصولات خودروسازان آغاز خواهد کرد. 

طبق اعلام وزارت صمت، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، ثبت‌نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو به شیوه قرعه‌کشی و تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، از ساعت ۱۷ فردا آغاز خواهد شد و تا سه روز (تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه) ادامه خواهد داشت. نتایج قرعه‌کشی حداکثر ظرف یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پس از احراز هویت و تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن متقاضیان، اعلام خواهد شد. علاوه بر سازمان حمایت سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نیز بر فرآیند ثبت‌نام، قرعه‌کشی و اعلام نتایج، نظارت خواهند داشت.

در دومین مرحله فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (به شیوه قرعه‌کشی) به نشانی  sale.iranecar.com  همزمان با طرح فروش عادی خودروسازان، طرح  جوانی جمعیت ویژه مادران نیز اجرا خواهد شد. شرایط ثبت‌نام در دومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند  مرحله اول  است و همان محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

پیش فروش ۸ محصول و فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین مرحله از عرضه محصولات خود از طریق سامانه یکپارچه، هشت محصول خود را بصورت پیش‌فروش یکساله و پنج محصول را در قالب فروش فوق‌العاده عرضه کرده است. ضمن اینکه همین خودروها علاوه بر حالت عادی در قالب طرح جوانی جمعیت ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر که شرایط آن‌ها سابقا اعلام شده، عرضه خواهند شد.

در این مرحله پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، سورن‌پلاس، دناپلاس توربوشارژر دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در قالب پیش‌فروش یکساله (عادی و ویژه مادران) عرضه شده است. البته موعد تحویل خودروها در بخشنامه فروش این گروه صنعتی، بهمن و اسفند ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.  

همچنین پنج محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته،  تارا اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک به صورت فوق‌العاده عرضه خواهد شد.  

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

 ۷ محصول پیش‌فروش یکساله، ۵ محصول فروش فوق‌العاد و ۴ محصول مشارکت در تولید سایپا

براساس بخشنامه ارائه شده از سوی گروه خودروسازی سایپا نیز در دومین فروش یکارچه محصولات خودروسازان، پنج محصول در قالب فروش فوق‌العاده، هفت محصول در قالب طرح پیش‌فروش یکساله و چهار محصول در قالب مشارکت در تولید عرضه شده است.

در این مرحله از فروش سراسری، این خودروساز پنج محصول ساینا S، کوییک S، کوییک معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی و شاهین G را در قالب فروش فوق‌العاده عرضه کرده است. 

همچنین هفت محصول شامل ساینا S، کوییک معمولی، کوییک ‌S، کوییک R معمولی، کوییک R اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ در قالب پیش فروش یکساله عرضه شده است. موعد تحویل خودروها بسته به نوع خودروها از آبان ۱۴۰۱ تا تیر ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

علاوه بر این‌، گروه خودروسازی سایپا چهار محصول شامل ساینا S، کوییک معمولی، کوییک ‌S، کوییک R با گیربکس معمولی را در قالب مشارکت در تولید بصورت عادی و همچننی ویژه مادران در این مرحله عرضه کرده است. موعد تحویل این خودروها نیز شهریور تا مهر ۱۴۰۲ خواهد بود.

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش‌فوق‌العاده: آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه پیش‌فروش: آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه مشارکت در تولید: آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه عرضه لاماری‌ایما آرین‌موتور بصورت فروش فوق‌العاده

شرکت آرین‌پارس‌موتور نیز در این مرحله از تخصیص یکپارچه خودرو، محصول لاماری‌ایما را در قالب فروش فوق‌العاده عرضه کرده است. طبق اعلام این شرکت، در فروش فوق‌العاده لاماری‌ایما، این خودرو با قیمت قطعی یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری عرضه شده است.

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

۵ محصول مدیران‌خودرو فروش فوق‌العاده و ۲ محصول فروش فوری می‌شود

شرکت مدیران‌خودرو نیز در این طرح، پنج مدل از محصولات خود شامل MVM X۲۲ اسپورت لاکچری، MVM X۲۲ PRO IE توربو، MVM X۳۳ اکسلنت اسپرت اتوماتیک، آریزو ۵ توربو IE و تیگو ۷‌ IE را در قالب فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه کرده است.

این گروه صنعتی همچنین در این دوره از فروش، X۵۵ PRO اکسلنت را در دو مدل اکسلنت و اکسلنت اسپورت بصورت فروش فوری با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه عرضه کرده است. 

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

تا این لحظه کرمان‌موتور و بهمن‌موتور که در مرحله اول فروش خودرو بصورت یکپارچه، عرضه محصول داشته‌اند، اطلاعیه‌ فروش منتشر نکرده‌اند.

آموزش ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

بنابر تصمیمات انجام شده، عموم مردم و مشتریان برای خرید محصولات ایران خودرو می توانند در بازه های زمانی مختلفی که در قالب قرعه کشی پیش فروش یا فروش فوق‌العاده برگزار می شوند، شرکت کنند که در هر سری اتومبیل های مختلفی توسط این شرکت قرار می گیرند و شما می توانید برای خرید هر یک از محصولات بنابر علایق و سلایق خود اقدام کنید. با این وجود در هر قرعه کشی شما تنها یکبار می توانید شرکت کنید و تنها یک محصول را انتخاب کنید و برای خرید بیش از یک محصول با ارور متقابل وب سایت روبرو خواهید شد. با این حال از مهم ترین محصولات ایران خودرو می توان به پژو پارس، رانا، سمند، سمند سورن، پژو 206، پژو 405 و... اشاره کرد که از محبوب ترین خودروها در کشورمان هستند. 

برنامه فروش فوق‌العاده 11 الی 15 اردیبهشت ماه سال 1401 ایران خودرو

جدیدترین برنامه فروش مجموعه ایران خودرو، به‌صورت فروش فوق‌العاده می باشد که شامل 5 محصول پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P، پژو پارس TU5، پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU5P و پژو 207 دستی سقف شیشه ای در رنگ های مختلف در اردیبهشت ماه سال 1401 می باشد که عموم متقاضیان با داشتن صلاحیت های درنظر گرفته شده، می توانند در این قرعه کشی در بازه روزهای یک شنبه 11 اردیبهشت ماه الی روز پنج شنبه 15 اردیبهشت ماه طبق آموزش ذیل ثبت نام نمایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gd5mn