پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/01 07:35
سریال یاغی |‌ علی شادمان |‌ ازدواج علی شادمان
کد خبر: 23591

اتفاق ناگوار برای علی شادمان در یاغی |‌ سکانس باورنکردنی سریال یاغی لو رفت

ویدیوی دیده نشده از سکانس زیبای سریال یاغی با بازی تحسین برانگیز علی شادمان را مشاهده می کنید .

بازیگر سریال یاغی در سکانسی از این سریال شروع به صحبت کردن با خدا می کند او گلایه های خودش را در این سکانس با خدا به صورت مونولوگ مطرح می کند . علی شادمان از بازیگرانی است که از بچگی در سینما حضور داشته است . علی شادمان سابقه کار با محمد کارت در فیلم شنای پروانه را نیز دارد . او نقش یک سریال یاغی را نیز بازی می کند . در ادامه ویدیوی دیده نشده از قسمتی از سریال یاغی را که به سرعت وایرال شد را مشاهده می کنید . 

زندگی شخصی علی شادمان

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد.

علی شادمان

علی شادمان در دوران کودکی

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده در ایلام به دنیا آمد، پدر او مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است.

محمد علی شادمان فرزند اول خانواده می باشد و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

علی شادمان

ازدواج علی شادمان 

علی شادمان مجرد می باشد و خبرهای موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

علی شادمان

علاقمندی های علی شادمان

علی شادمان که از کودکی بازیگری را تجربه نمود، از سال ها پیش مستقل بوده و زیاد اهل بیرون رفتن از خانه نیست، او بیشتر زمانش را صرف مطالعه ، ورزش در باشگاه و دیدن فیلم می کند، به عکاسی علاقمند بوده و به شکل حرفه ای اینکار را انجام می دهد.

علی شادمان

بازیگران سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری 

علی شادمان

ورود علی شادمان به عرصه هنر 

علی شادمان یکی از استعدادهای جوان بازیگر در سینمای کشورمان است که کار خود را از کودکی در سینما آغاز کرد، او سال 1385  در 10 سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت.

رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود. این هنرمند پس از بازی در میم مثل مادر در فیلم «صد سال به این سال ها» ایفای نقش نمود که اکران نشده است.  

علی شادمان

درخشش علی شادمان در تلویزیون

علی شادمان در سومین تجربه خود در سریال سرزمین کهن بازی کرد و از  13 تا 15 سالگی درگیر ایفای نقش در این سریال بود.

علی شادمان

علی شادمان در سریال سرزمین کهن/ عکس از زهرا مصفا

 نقش آفرینی او به دلیل عدم پخش ادامه سریال سرزمین کهن دیده نشد اما در سال 1394 با بازی در نقش کیوان پارسا کنار مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا» شهرت قابل توجهی به دست‌آورد.

سریال محکومین، ماه و پلنگ و دیوار به دیوار 1 و 2 از دیگر کارهای علی شادمان در تلویزیون است.

علی شادمان

از بازیگری تا کارگردانی علی شادمان

علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد. او با اینکه در دانشگاه در رشته کارگردانی تحصیل نمود اما بازیگری را بیشتر از کارگردانی دوست دارد و دغدغه اصلی اش بازیگری است.

بر اساس گفته های خودش کارگردانی خوانده است که در حکم چشم سومی برای نظاره و تقویت بازی اش باشد.

 

بازی علی شادمان در تئاتر

علی شادمان بازی در تئاتر را نیز تجربه کرده است، او بازی در تئاتر را یک لذت وصف نشدنی دانسته و سعی می کند هر سال با یک اثر نمایشی ایده آل روی صحنه برود.

 

علی شادمان در یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1400 ساخته شده است.

این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی، درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان را به تصویر می کشد. علی شادمان در سریال یاغی نقش جاوید (نقش اصلی سریال) را بر عهده دارد که جوانی از محله‌های پایین شهر تهران و بی شناسنامه بوده و شخصیتی نه چندان سیاه و بد و البته نه زیاد سفید و بی گناه دارد و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند در تلاش برای تهیه شناسنامه ای برای خود است.

جاوید در این سریال به دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری) علاقه داشته و قصد ازدواج با او را دارد اما ... .

پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مه‌لقا باقری، الیکا ناصری و... از بازیگران دیگر این سریال هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5wab