یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/31 03:40
مرجانه گلچین | ابراز احساسات مرجانه گلچین | شهره لرستانی
کد خبر: 23507

ابراز احساسات عجیب مرجانه گلچین به مازیار لرستانی | مازیار لرستانی دست از خاله زنک بازی بر نمی دارد

شهره لرستانی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران با انتشار این عکس در فضای مجازی حواشی جدیدی برای خود درست کرد

شهره لرستانی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است که به تازگی از اسم جدید خود رو نمایی کرده است. شهره لرستانی به تازگی خبر از عمل تغییر جنسیت خود داده است و نام خود را از شهره به مازیار تغییر داده. شهره لرستانی با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی صحت این خبر را تأیید کرد و صحبت های جالبی کرد که با هم می شنویم.

شهره لرستانی

بیوگرافی کامل مرجانه گلچین

نام اصلی : مرجانه دلدار گلچین

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر ، تلویزیون

متولد : 2 اسفند 1347 تهران

پیشه : هنرپیشه ، دوبلور و گوینده رادیو

سال های فعالیت 1360تاکنون

همسر : کریم آتشی (جدا شدند)

مدرک تحصیلی : کارشناسی کارگردانی سینما

قد : 164 سانتیمتر

مرجانه دلدار گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران ، بازیگر سنما و تلویزیون است.بیوگرافی مرجانه گلچین و همسرش + ازدواج و طلاق

گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ التحصیل شد. او همچنین فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد تجربه یک ازدواج ناموفق را داشته است.

شهره لرستانی

خانواده

بعنوان آخرین فرزند در یک خانواده با سه برادر و دو خواهر بزرگتر در تهران به دنیا آمد ، پدرش افسر نظامی ارتشی و مادرش خانه دار است ولی پدرش را در کودکی از دست داد. و خواهرش منیژه که در زمینه موسیقی همکاری میکنند.او یک برادر به نام حبیب خان گلچین دارد و یک برادرش به نام حمید در 29 سالگی فوت کرده است.

مرحوم نادیا دلدار گلچین (بازیگر) دختر عمویش و مرحوم نادر گلچین (خواننده) عمویش می باشد.

بازیگری از کودکی

در سال 1356 وقتی 9 ساله بود توسط خواهرش (منیژه) که بازیگر تئاتر بود به غلامحسین لطفی برای بازی در مجموعه ای بنام اخلاق در خانواده معرفی شد.

با این سریال اولین بار جلوی دوربین رفت سپس به سمت تئاتر کودکان رفت و روی صحنه تجربیات زیادی بدست آورد.

شهره لرستانی

اولین سریال و تجربه سینما

با دومین تجربه در سریال آئینه در سال 1364 وقتی 18 ساله حرفه ای بازیگری را تجربه کرد سپس سال 1366 با فیلم سینمایی گل مریم وارد سینما شد.

شهرت

چهره اش با سریال آینه عبرت در سال 1367 شناخته تر شد سپس در سریال کلانتر 2 سال 84 دیده شد و با سریال بزنگاه رضا عطاران سال 87 به اوج شهرت رسید.

وضعیت ازدواج و همسر مرجانه گلچین

مرجانه گلچین سال 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد او از همسرش جدا شده است.

شهره لرستانی

علت طلاق مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در برنامه دورهمی اعلام کرد که همسرش با بازیگری وی موافق نبوده و او نیز به خواست همسرش به مدت 10 سال بازیگری را کنار گذاشت اما سرانجام نتوانست با شرایط کنار آمده و به بار دیگر دنیای بازیگری بازگشت و از همسرش نیز جدا شد.

کریم آتشی کیست؟

کریم آتشی متولد 5 فروردین 1343 در شهر ری ، کارگردان و فیلم نامه نویس بود وی فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران است.

این کارگردان از سال 1387 دیگر فعالیتی در سینما ایران نداشته است اما در 19 شهریور 1399 با شلیک به همسایه اش مرتکب قتل شد که با رضایت ولی دم از چوبه دار نجات یافت.

شهره لرستانی

مادر نشدم

«من مادر نشدم.» این جمله شاید خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود اما تصمیمی بود که گرفتم. دلیلش هم این بود که من عاشق کارم بودم و این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود. به خودم میگفتم ، بچه رسیدگی و پرستاری میخواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.

مهاجرت به انگلستان

سال 1374 برای ادامه تحصیل از ایران رفتم و در انگلیس ساکن شدم.

حس کردم که نیاز به استراحت دارم ، به همین خاطر به انگلیس و نزد خواهر و برادرهایم سفر کردم ، در طول آن دورانی که از بازیگری دور بودم از مرحله جوانی عبور کردم و به میانسالی رسیدم ، بعد از بازگشتم خیلی نگران بودم ، با خودم می گفتم دیگر نمی توانم به روزهای اوج گذشته ام بازگردم اما انتخاب هوشمندانه رضا عطاران در سریال «بزنگاه» باعث شد فصل تازهای در بازیگری من رقم بخورد.

شهره لرستانی

موسیقی

من رشته اصلی ام موسیقی است ، خوشحالم که در فضایی بزرگ شدم که موسیقی حرف اول و آخر را می زد

خیلی وقت ها دلم می سوزد که فعالیتم در کار تصویر بیشتر شده و باعث شده که از رشته اصلی ام و سازم که تار است دور بیفتم

علاقه به کوه

در گذشته بسیار زیاد کوه می رفتم اما در حال حاضر به علت عارضه ای که برای پایم بخاطر شکستگی بوجود آمده است بیشتر پیاده روی می کنم.

آشپزی ام عالی است

شمالی ها دست پخت شان خوب است ، این را هر کسی که یکبار مهمان سفره یک شمالی باشد ، تایید می کند ، درست به خاطر همین قانون هم باید بگویم من دستپختم خوب است. البته بخشی از این موضوع به این خاطر است که من با عشق و علاقه خاصی غذا درست میکنم و معمولا برای این کار وقت میگذارم ، شاید به خاطر همین هر کسی دستپخت من را میخورد از آن تعریف میکند هر چند برخی میگویند این دستپخت خوب در ما ، ریشه وراثتی دارد ، چون مادر و خواهرهای من هم دست پخت خوبی دارند .همچنین من عاشق پخت غذاهای ایرانی هستم و در خانه ام هم همیشه غذاهای ایرانی درست میکنم.

شهره لرستانی

واقعی بازی می کنم

خیلی ها به من میگویند این نقش هایی که شما بازی میکنید ، خیلی واقعی هستند ، مثلا خاله یا عمه و… دقیقا همان خصوصیات را دارند ، چکار می کنید که نقش هایتان آنقدر واقعی از آب در می آید. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر است که من نقش هایم را از دل جامعه انتخاب می کنم و به قانون «خوب دیدن» در بازیگری عمل میکنم ، من همیشه در کوچه و خیابان به حرکات مردم دقت میکنم و آنها را با دقت به ذهنم می سپارم و همین موضوع باعث می شود که نقش های من به مردم جامعه نزدیک شود ، چون در واقع وام گرفته از آنهاست.

خرید زیورآلات

خرید زیورآلات را خیلی دوست دارم ، در بین لباس ها خرید مانتو را بیشتر از بقیه دوست دارم و به کیف و کفش ترجیح می دهم.

اهل برند نیستم

اهل برند و مارک نیستم ، چیزی را که احساس کنم زیباست می گیرم و می پوشم و برای من مهم کارکرد لباس است.

کتابخوانی

یک زمانی بسیار زیاد کتاب می خواندم اما الان ترجیح می دهم اگر قرار است رمانی را بخوانم آن را بصورت تصویری ببینم.

شهره لرستانی

مدینه فاضله

دلم می خواهد به یک جایی بروم که همه چیز تمیز و شسته رفته و پاک است همه دریاها تمیز است هیچ آشغالی در خیابان ها نیست.

یک مدینه فاضله ای را همیشه متصورم که همچنین شرایطی را دارد و همه چیز در آن درست و اصولی است و وقتی عکس این را می بینم خیلی عذاب می کشم.

پیشنهاد سفر داخلی و خارجی

در خارج از کشور فرانسه را خیلی دوست دارم و دیدنش را پیشنهاد می کنم بخصوص برای آنها که طبع لطیفی دارند چون در آنجا همه چیز رمانتیک است.

همچنین ایتالیا و ترکیه را هم پیشنهاد می کنم ، برای سفر داخلی هم اول رشت ، دوم رشت و سوم رشت را پییشنهاد می دهم!

سینما

شاباش (1393)

خنده در باران (داریوش فرهنگ) (1389)

شیرین (عباس کیارستمی) (1387)

متهم (1375)

دام (1374)

سلام به انتظار (1374)

بی قرار (1373)

عروسی خون (مجید جوانمرد) (1373)

مجازات (1373)

ضربه طوفان (1372)

چشمهایم برای تو (1371)

چهارشنبه عزیز (حمید تمجیدی) (1371)

دو نیمه سیب (کیانوش عیاری) (1370)

دیدار در استانبول (1370)

دو سرنوشت (1368)

رانده شده (1368)

شب بیست و نهم (حمید رخشانی) (1367)

پرنده کوچک خوشبختی (پوران درخشنده) (1366)

گل مریم (1366)

قصه زندگی (1365)

آخرین وضعیت جسمانی نادر گلچین از زبان مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان برادرزاده استاد نادر گلچین از پیشکسوتان عرصه موسیقی است که این روزها در بستر بیماری به سر میبرد. بیماری عفونت ریوی استاد نادر گلچین همچنان در شرایط حاد به سر میبرد.

مرجانه گلچین برادرزاده استاد نادر گلچین تازه ترین اوضاع جسمانی این خواننده موسیقی ایرانی پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

بیماری حاد ریوی استاد نادر گلچین

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تازه ترین اوضاع جسمانی عمویش که از چند روز گذشته در بیمارستان گاندی تهران بستری شده است، توضیح داد:متاسفانه مشکل ریوی استاد نادر گلچین حاد شده به طوری که از روز گذشته به دلیل تشدید این مشکل، وی در بیمارستان بستری شد. طبق توصیه پزشکان باید عفونت موجود در ریه تخلیه شود تا روند درمان طی شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر تنها مشکلی که با آن رو به رو هستیم ضعف جسمانی و مشکل حاد عفونت ریه است که امیدوارم هرچه زودتر عمویم بتواند غذا بخورد تا روند درمان نیز پیگیری شود. استاد گلچین سال هاست از این بیماری رنج می برند و امیدوارم مشکلات حل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx8qd