سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/06 04:51
سریال ستایش | بازیگر سریال ستایش | فوت بازیگر سریال ستایش
کد خبر: 25962

بازیگر سریال ستایش در گذشت | فوت ناگهانی بازیگر سریال ستایش

امید علیمردانی بازیگری سریال ستایش و شایعه در گذشت آن

سریال ستایش یکی از پر طرفدارترین سریال های صدا و سیمای ایران است. سریال ستایش در سه فصل ساخته و به نمایش گذاشته شده است. بازیگران زیادی در سریال ستایش ایفای نقش کرده اند که یکی از آن ها امید علیمردانی است که به تازگی شایعه در گذشت ایشون به گوش می رسد که این خبر تکذیب شده.

بیوگرافی کامل امید علیمردانی

نام : امید علیمردانی

متولد : 2 مرداد 1364 تهران

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون

پیشه : بازیگر ، نویسنده و کارگردان

محل زندگی : تهران

تحصیلات : کارشناسی ارشد کارگردانی هنرهای نمایشی

سریال ستایش

امید علیمردانی متولد 2 مرداد 1364 تهران بازیگر و نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.بیوگرافی امید علیمردانی بازیگر و همسرش + زندگینامه

بچه لواسان است و به مطالعه کتاب و نویسندگی فیلمنامه علاقه فراوانی دارد.

نقش رستم در ستایش 3

امید علی مردانی در آثاری همچون «قصه پریا» ، «نارنجی پوش» ، «ازدواج در وقت اضافه» ، «خفه گی» ، «ستایش 2» ، «چارچنگولی» و «ستایش 3» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

او در سریال ستایش نقش رستم را بازی میکرد.

سریال ستایش

وضعیت ازدواج و همسر امید علیمردانی

امید علیمردانی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

نقش های جدی را بیشتر دوست دارم

علیمردانی درباره اینکه در سریال های تلویزیون بیشتر چه نقشی هایی به وی و افرادی که فیزیک مشابه او را دارند داده می شود ، بیان کرد : یک مساله این است که فکر می کنند بیشتر باید از کوتاه قامتان بلند همت برای کارهای طنز استفاده شود. خود من کمتر نقش های کمدی را دوست دارم و حتی در سریال های کمدی علاقه دارم بیشتر نقش های جدی را بازی کنم.

سریال ستایش

شایعه درگذشت امید علیمردانی

خبر درگذشت امید علیمردانی در روز 7 شهریور 98 بر اثر سانحه تصادف در سایتهای مختلف درج شد.

اما ساعاتی بعد امید علیمردانی بازیگر سریال ستایش با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خبر سلامتی خود را به هواداران اعلام کرد و خبر درگذشتش که در رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد.

امید علیمردانی با انتشار ویدئویی در کنار گنبد منور ابا عبدالله الحسین (ع) نوشت :

در کربلا معلی هستم در کنار بارگاه اقا عبدالله الحسین(ع) ....متاسفانه شایعه ایی از من پر شده که از طریق این ویدیو خواستم بگم حال بنده خوب هست

سریال ستایش

بازیگر جایگزین رامسین کبریتی در ستایش 3 کیست

بعد از مهاجرت رامسین کبریتی بازیگر نقش صابر و پیوستن به شبکه جم عوامل سریال ستایش برای بازیگر جایگزین نقش صابر اندکی دچار مشکل شدند اما در نهایت تصمیم بر این شد که یاسر حق شناس بازیگر ناشناس جایگزین رامسین کبریتی شود و شرایط به گونه ای رقم بخورد که نقش او در ستایش 3 زیاد پررنگ نباشد.

با اعلام نام یاسر حق شناس بسیاری از هواداران این سریال مشتاقند که ببینند سعید سلطانی تا چه حد در این انتخاب موفق بوده است و منتشر نشدن عکسی از بازی بازیگر جایگزین رامسین کبریتی به این اشتیاق دامن زد اما شاید برایتان جالب باشد که تنها تصویر منتشر شده از بدل رامسین کبریتی در ستایش 3 را اینجا ببینید.

 ساخت سری جدید سریال ستایش

سعید سلطانی در حاشیه مراسم اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد در رابطه با ساخت فصل بعدی سریال ستایش اظهار داشت :

ساخت فصل سوم سریال ستایش در دستور کار قرار گرفته و با آماده شدن فیلم نامه در حال حاضر در مرحله انجام مراحل اداری برای ساخت این سریال هستیم .

بازگشت موفق شهرام پوراسد به تلویزیون با سریال ستایش

اگر از مخاطبان سریال های تلویزیون باشید حتما سریال ستایش 3 که این شبها در شبکه سه در حال پخش است را دیده اید. فصل سوم سریال ستایش با تغییرات زیادی در ترکیب بازیگران روی آنتن رفت و شهرام پوراسد یکی از بازیگرانی است که به فصل سوم این سریال اضافه شد.

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش 3 است که از آخرین تجربه بازیگری اش در تلویزیون یعنی سریال شب هزار و یکم چیزی حدود 10 سال میگذرد.

شهرام پوراسد بازیگر گزیده کار سینما و تلویزیون

سومین فصل سریال ستایش از 22 شهریورماه روی آنتن رفت و با وجود ایراداتی که به این فصل سریال وارد شد باز هم مخاطبان زیادی را پای تلویزیون میخکوب کرد.

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی پسر خانم مظفری در سریال ستایش است که دلداده ستایش شده است و علاقه دو طرفه ای بین او و ستایش در سریال شکل گرفته که با مداخله مادرش ماجراهای جدیدی را در فصل سوم این سریال رقم زده است.

بازیگر سریال ستایش یکی از هنرمندان گزیده کار دنیای هنر است که که همین روند را از ابتدای دوران هنری اش پیش گرفت و به هر قیمتی حاضر نیست مقابل دوربین برود و نقشی را ایفا کند.

شهرام پوراسد در سریال ستایش با بازیگرانی چون داریوش ارجمند، سیما تیرانداز ، مهدی سلوکی، نرگس محمدی ، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی ، محمد رضا داودنژاد ، مهدی میامی، امیرمحمد زند ، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی ،مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور ، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی و علی میلانی همبازی بود.

شهرام پوراسد بازیگری را از سال 72 با فیلم آخرین شناسایی به کارگردانی علی حاتمی آغاز کرد و اولین بازی او در تلویزیون در سریال فرار در سال 1374 بود.این بازیگر کشورمان نزدیک به 30 سال در دنیای هنر حضور داشت اما گزیده کاری و سختگیری در انتخاب نقش ها باعث شد تا تن به ایفای هر نقشی ندهد و بر همین مبنا تعداد فیلم و سریال های او زیاد نیست.

شهرام پوراسد در سریال هایی چون فرار ، گمشده ، صدایم کن ، حامی ،آبی مثل دریا ، مسافر زمان ، آهوی ماه نهم ، شب میگذرد، شب هزار و یکم و ستایش 3 به ایفای نقش پرداخت و از جمله فیلم های سینمای او میتوان به آخرین شناسایی ، شیرین و فرهاد ، لاک پشت ، فرار بزرگ ، شهرت ، منفی هجده ، کاغذ خروش نشان و رنج و مستی اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n959o