دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/29 09:32
نیوشا ضیغمی | همسر نیوشا ضیغمی | طلاق نیوشا ضیغمی
کد خبر: 23448

تغییرات چشم گیر نیوشا ضیغمی بعد از طلاقش | نیوشا ضیغمی از زنجیر آزاد شد

نیوشا ضیغمی بعد از شایعات طلاقش چند سالی را جوان شد

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است. نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر ماه 1359 در تهران است. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که حالا کلینیک زیبایی اداره می کند و یک شوهر تاجر نقره دارد. نیوشا ضیغمی به تازگی شایعات زیادی راجب طلاقش سر زبان ها افتاده است.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی و زندگینامه نیوشا ضیغمی

نام: نیوشا

نام خانوادگی: ضیغمی

تاریخ تولد: 18 تیر 1359

همسر: آرش پولادخان

فرزندان: یک دختر به نام لنا

سالهای فعالیت: از 1382 تاکنون

تحصیلات: لیسانس روانشناسی کودک

زندگی شخصی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد.

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری:

پدر و مادر نیوشا ضیغمی هم به مانند خانواده بسیاری از هنرمندان با بازیگر شدن فرزندشان مخالف بودند اما در نهایت به این موضوع رضایت دادند.

نیوشا ضیغمی در یک گفتگو درباره مخالفت پدر و مادرش با بازیگر شدنش گفت:

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

نیوشا ضیغمی

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 است.

روشا ضیغمی هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا همبازی بود.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.

 نیوشا ضیغمی

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

نیوشا ضیغمی

ماجرای آشنایی نیوشا ضیغمی و همسرش از زبان خودشان

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

مهریه نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه است و این بانوی بازیگر در گفتگوهایش از اختلاف خانواده ها بر سر مهریه و بحث بر سر این موضوع بسیاری گله کرده است.

نیوشا ضیغمی

مادر شدن نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شد و دخترش لنا به دنیا آمد.

بازیگری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی اگرچه تحصیلاتش را در رشته روانشناسی کودک به اتمام رساند اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و فراگیری این هنر پرداخت.

بعد از اتمام دوره بازیگری در کانون سینماگران جوان در سریال در چشم باد مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری او در کنار تیم مسعود جعفری جوزانی رقم خورد.

نیوشا ضیغمی

در چشم باد اولین سریال نیوشا ضیغمی

سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، سریالی تاریخی حماسی بود که تیرماه سال 88 در شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

نیوشا ضیغمی در اولین تجربه بازیگری خود در این سریال پربیننده مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش رعنا همسر عباس شد.

اولین تجربه هنرنمایی نیوشا ضیغمی مقابل دوربین در تلویزیون رقم خورد و باعث دیده شدن او در دنیای هنر گردید و با بازی در کنار هنرمندان با سابقه ای چون اکبر عبدی، سعید نیک پور، فخرالدین صدیق شریف، جهانگیر الماسی، ماهچهره خلیلی، کامبیز دیرباز، لاله اسکندری، طناز طباطبایی، سحر جعفری جوزانی و... تجربه های گوناگونی کسب کرد.

اولین تجربه های سینمایی نیوشا ضیغمی

اولین تجربه های سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های تردست و شوریده رقم خورد و راه برای ورود او به دنیای سینما هموار گردید.

نیوشا ضیغمی

بازی نیوشا ضیغمی در اخراجی ها

یکی از نقش های ماندگار نیوشا ضیغمی در دنیای سینما مربوط به بازی او در فیلم سینمایی اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی است.

اخراجی ها یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمای ایران است که اولین فصل آن سال 1385 ساخته شد و نیوشا ضیغمی در این فیلم ایفاگر نقش نرگس بود.

نرگس دختر میرزا است که مجید دلباخته او شده است و میرزا شرط قبول ازدواج آنها را سربراه شدن مجید عنوان کرده و مجید هم برای رسیدن به خواسته اش تصمیم میگیرد که به جبهه برود و این آغاز ماجراهای این فیلم سینمایی است...

تهیه کنندگی نیوشا ضیغمی

یکی دیگر از تجربه های نیوشا ضیغمی در دنیای هنر مربوط به تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این بانوی هنرمند به همراه همسرش در فیلم پرتقال خونی است.

نیوشا ضیغمی

فیلم شناسی نیوشا ضیغمی

در ادامه این مطلب شما را با اسامی فیلم و سریال های نیوشا ضیغمی بیشتر آشنا میکنیم.

فیلم های سینمایی نیوشا ضیغمی

زنها فرشته اند 2 1398

ما خیلی باحالیم 1396

دخترعمو و پسرعمو 1395

شام عاشقانه سه نفره 1395

هشتگ 1395

خوب، بد، جلف 1395

ثبت با سند برابر است 1394

هفت معکوس 1394

آدم باش 1393

ایران برگر 1393

دریا و ماهی پرنده 1393

آینه شمعدون 1391

فیتیله و ماه پیشونی 1390

گشت ارشاد 1390

ما همه گناهکاریم 1389

چارسو 1389

دختر شاه پریون 1389

یکی برای همه 1389

پرتقال خونی 1389

پرستوهای عاشق 1389

زمهریر 1389

دموکراسی تو روز روشن 1389

اخراجی ها 2 1386

تلافی 1386

توفیق اجباری 1386

قرنطینه 1386

اخراجی ها 1385

پارک وی 1385

حس پنهان 1385

گناه من 1385

تردست 1383

شوریده 1383

مواجهه 1383

نیوشا ضیغمی

سریال های تلویزیونی نیوشا ضیغمی

راستش را بگو 1390

در چشم باد 1382

نیوشا ضیغمی در نمایش خانگی

رالی ایرانی 2 ساخته آرش معیریان سال 1397

 

جشنواره ها و جوایز نیوشا ضیغمی

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شوریده در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a96q