دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/29 05:17
بهاره رهنما | ازدواج بهاره رهنما | همسر بهاره رهنما
کد خبر: 23413

بهاره رهنما از راز پسرش رونمایی کرد | پسر بهاره رهنما تا الان کجا بود

بهاره رهنما با انتشار این استوری جنجالی صبح خود را شروع کرد

به جرئت می توان گفت بهاره رهنما جنجالی ترین بازیگر سینمای ایران است. وی در تاریخ 10 آذر 1352 در اراک متولد شده است. بهاره رهنما تا الان دو مرتبه ازدواج کرده است و جفت ازدواج ها منجر به طلاق شد. بهاره رهنما اولین بار با آقای پیمان قاسم خانی و بعد از آن با آقای امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است. به تازگی شایعاتی مبنی بر ازدواج سوم بهاره رهنما سر زبان ها افتاده است که ایشان این شایعات را تکذیب کرده اند.

بهاره رهنما

بیوگرافی و زندگینامه کامل بهاره رهنما

نام :بهاره

نام خانوادگی :رهنما

تاریخ تولد :1352/9/10

محل تولد :اراک

تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی

زمینه فعالیت :بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده

همسر سابق :پیمان قاسم خانی (نویسنده و بازیگر)

همسر فعلی:امیرخسرو عباسی

زندگی خصوصی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

از نویسندگی تا کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما

شغل های مختلف بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.

حواشی بهاره رهنما

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

 همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و حواشی در شام ایرانی

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

مریم امیر جلالی ، شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه قرار داشتند. 

بهاره رهنما در این برنامه در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی گفت:

" دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر."

این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند اما او بیان نمود که منظورش توهین به قوم لر نبوده و موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی (دختر لر) و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود.

در بخش دیگری از این برنامه بعد از صحبت‌های بهاره رهنما، فلور نظری می‌خندد و خانم رهنما خنده او را نشانه تمسخر می‌داند، به همین دلیل جرو بحثی بین او و فلور نظری رخ داده تا جایی که فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می‌خورد و با گریه میز شام را ترک می‌کند.

 بهاره رهنما

ورود بهاره رهنما به عرصه هنر

بهاره رهنما از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در 17 سالگی در سال 1370 با شرکت در تست بازیگری فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم‌پور جلوی دوربین رفت.

فیلم سینمایی «غزال» دومین تجربه بهاره رهنما است. این بانوی هنرمند با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وارد قاب تلویزیون شد اما اوج شهرت او به درخشش در فیلم «نان و عشق و موتور 1000» ،«گاو خونی» و «چارچنگولی» و « سریال زیرزمین » مربوط می شود.

مروری بر فیلم های بهاره رهنما

بهاره رهنما در گیسو

سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. بهاره رهنما در سریال گیسو نقش افرا را بر عهده داشته است، افرا زنی است که سال ها قبل دختر خود را گم کرده و حالا دختر او به ایران برگشته است و...

سریال گیسو چندمین تجربه همکاری بهاره رهنما با منوچهر هادی بوده است، در صحنه‌ای از این فیلم بهاره رهنما در  کما است ولی تکان میخورد و همین صحنه سوژه کاربران فضای مجازی شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در اژدر

اژدر فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا سبحانی، نویسندگی جاوید سبحانی است. داستان این فیلم در مورد فردی به نام اژدر است که طی اتفاقی ناگهان متوجه می‌شود قدرتی منحصربفرد دارد که هر رویایی در خواب می بیند، در واقعیت نیز تعبیر خواهد شد، به همین دلیل به سراغ انتقام‌جویی از اطرافیانش می‌رود و... .

در این فیلم بهاره رهنما نقش خاتون را بر عهده دارد و در کنارهنرمندانی چون لوون هفتوان، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام‌دوست، شهره لرستانی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، محمد شیری، یوسف صیادی و... ایفای نقش نموده است.

بهاره رهنما در پژمان

پژمان یک مجموعهٔ تلویزیونی است که در سال 1392 از تلویزیون پخش شد، این مجموعه به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی پیمان‌ قاسم‌خانی، مهراب قاسم‌خانی، سروش صحت و ایمان صفایی می باشد.

داستان این سریال در مورد بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی پژمان جمشیدی است که در حال و هوای شهرت به سر می‌برد و با مدیر برنامه‌اش به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد. در این سریال بهاره رهنما نقش پریسا خواهر پژمان را برعهده دارد که یک فعال زن است که در شبکه‌های اجتماعی حضوری پررنگ دارد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در هشتگ

هشتگ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی است. این فیلم  روایتی از چشم و هم چشمی دو مادر با یکدیگر است که وضعیت درسی پسرانشان ضعیف بوده و... . نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند ، سید جواد هاشمی و... از چهره های اصلی این فیلم سینمایی هستند. بهاره رهنما در این فیلم نقش روژین (کبری) را بر عهده داشت. نیوشا ضیغمی در کمدی هشتگ برای اولین بار با گریمی مردانه جلوی دوربین رفت.

بهاره رهنما در زیرزمین

زیرزمین نام یک سریال تلویزیونی  با کارگردانی علیرضا افخمی است که ماه رمضان (مهر) 1385 از شبکه سوم ایران پخش شد. این فیلم روایتگر زندگی سه دوست «فرجیان، کلانی و اسدی» است که بعد از کلاهبرداری یکی از آنها پول ها را برداشته و در زیر زمینی پنهان می کند و دو نفر دیگر بر سر یافتن پول‌ها رقابت می‌کنند…

مرحوم فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی، مریم کاویانی و...در این سریال بازی کرده‌ و بهاره رهنما ایفاگر نقش پریا دختر فرج بود.

بهاره رهنما

فیلم شناسی بهاره رهنما

فیلم های سینمایی بهاره رهنما

 ایکس‌لارج :محسن توکلی، 1397

پاستاریونی :سهیل موفق ، 1397

اژدر :رضا سبحانی ، 1397

آینه بغل :منوچهر هادی ، 1396

آقای سانسور :علی جبارزاده ، 1396

هشتگ :رحیم بهبودی فر ، 1395

خوب، بد، جلف :پیمان قاسم خانی ، 1395

دیو و دلبر ، وحید نیکخواه آزاد ، 1395

 آس و پاس :آرش معیریان ، 1395 

360 درجه :سام قریبیان ، 1393 

طبقه هساث :کمال تبریزی ، 1392

آشنایی با لیلا :عادل یراقی ، 1391

 بچگیتو فراموش نکن :جلال فاطمی ، 1390

خنده در باران :داریوش فرهنگ :1390

یک فراری از بگبو:هاتف علیمردانی ، 1390

جرم:مسعود کیمیایی ، 1389

ورود زنده ها ممنوع ، جواد مزدآبادی ، 1389

زنان ونوسی، مردان مریخی:کاظم راست گفتار ، 1389

 زن ها شگفت انگیزند:مهرداد فرید ، 1389

هرچی خدا بخواد:نوید میهن دوست ، 1389

 ورود آقایان ممنوع :رامبد جوان ، 1389

عروسک :ابراهیم وحیدزاده ، 1388

بعد از ظهر سگی سگی :مصطفی کیایی ، 1388

سن پطرزبورگ :بهروز افخمی ، 1388

پوپک و مش ماشالله :فرزاد موتمن ، 1388

بی ستاره :بهمن گودرزی ، 1388

چارچنگولی :سعید سهیلی ، 1387

ده رقمی :همایون اسعدیان ، 1387

شیرین :عباس کیارستمی ، 1387

توفیق اجباری :محمدحسین لطیفی ، 1386

دایره زنگی :پریسا بخت آور ، 1386 

شبانه:امید بنکدار و کیوان علیمحمدی ، 1383

ماجراهای اینترنتی :حسین قناعت ، 1383

گاوخونی :بهروز افخمی، 1381

نان و عشق و موتور 1000 :ابوالحسن داوودی ، 1380

بچه های بد :علیرضا داوودنژاد ، 1379

بادام های تلخ :کاظم معصومی ، 1376

عاشقانه :علیرضا داوودنژاد ، 1374

غزال :مجتبی راعی ، 1374

افعی:محمدرضااعلامی ، 1371

بهاره رهنما

سریالهای تلویزیونی بهاره رهنما

سرگذشت :سیدجمال سیدحاتمی ، 1398

شش قهرمان و نصفی :حسین قناعت ، 1398–1397

بچه مهندس 1و 2 :علی غفاری، 1397

همسایه ها :آرش معیریان ، 1395

کشیک قلب :حسین مهکام ، 1395

غیرعلنی :مهرداد خوشبخت ، 1394

خوب بد زشت :منوچهر هادی، 1393

پژمان :سروش صحت ، 1392

خداحافظ بچه :منوچهر هادی ، 1391

چک برگشتی :سیروس مقدم، 1390

گاوصندوق :مازیار میری ، 1388

مأمور بدرقه :سعید سلطانی ، 1387

مرد هزار چهره :مهران مدیری ، 1386

کتاب فروشی هدهد:مرضیه برومند :1385

زیر زمین :علیرضا افخمی ، 1385

من یک مستأجرم :پریسا بخت آور ، 1382

روشنتر از خاموشی :حسن فتحی ، 1382

پرونده های مجهول :جمال شورجه ، 1380

داستان یک شهر2 :اصغر فرهادی ، 1379

بازگشت به خانه :مسعود نوابی ، 1375

بهاره رهنما

تله فیلم های بهاره رهنما

بازی :سروش صحت ، 1387

بهاره رهنما در شبکه نمایش خانگی

 شام ایرانی :بیژن بیرنگ ، 1390

ساخت ایران1:محمدحسین لطیفی ، 139

شرف خانواده فاضل:پوریا جاویدپور ، 1392

ساخت ایران2 :برزو نیک نژاد ، 1396

شام ایرانی :سعید ابوطالب ، 1399

گیسو :منوچهر هادی ، 1399

تئاتر های بهاره رهنما

بلافیگورا :سعید دشتی، 1397 

اپراتور نسل چهارم:باقر سروش ، 1396

خورشیدهای همیشه بازیگر، کارگردان و یکی از نویسندگان، 1396 

آرامش زن زیبایی است که شوهر دارد (نویسنده و بازیگر) :امیرحسین اسانی، 1396 

دیگری (کارگردان و بازیگر)، 1396 

سونات پاییزی :جلال تهرانی، 1396 

حرفه ای :رضا کیانیان ، 1395

زنانی که به بزها خیره شده اند :ایوب آقاخانی ، 1395 

دوباره اون آهنگ رو بزن سم :داوود بنی اردلان ، 1395 

عامدانه، عاشقانه، قاتلانه :ساناز بیان ، 1394 

انگار در چشم های تو اسب می دود :طاها ذاکر، 1394 

تو دهنتُ می بندی یا من؟ (نویسنده و بازیگر) :داوود بنی اردلان ، 1393 

نمایش اسپانیایی :شیوا اردویی، 1393 

آرسنیک و تور کهنه :حسین پارسایی ، 1393 

دورهمی زنان شکسپیر (بازیگر، نویسنده و کارگردان) :1393 

با من بستنی می خوری؟ (بازیگر و کارگردان) :1393

بادی که تو را برد‚ مرا خشک کرد :علی نرگس نژاد ، 1392

پسران آفتاب :سیامک صفری، 1392 

غبار :بهاره رهنما ، 1391 

چشم هایی که مال توست :نسیم ادبی ، 1391 

این تابستان فراموشت کردم :بهاره رهنما ، 1391 

خیال های جاده جاجرود - تهران :غزاله معتمد ، 1391 

گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی :سجاد افشاریان ، 1391 

تراس :محمدرضا خاکی ، 1390

فیل :بهناز نازی ، 1390 

می خواهم با میوسوو ملاقات کنم :محمود عزیزی ، 1390 

هاملت با سالاد فصل :هادی مرزبان ، 1388 

خدای کشتار :علیرضا کوشک جلالی ، 1387 

پنجره ها :فرهاد آییش، 1384 

پیش از آشنایی ، 1379 

ای نسیم باران ، 1375

بهاره رهنما

کارگردانی بهاره رهنما

مستند صدام کن مامان

فیلم سینمایی عطرهای خالی، 1400

کتاب های بهاره رهنما

پای به جاده زدن ، 13٩٦

زن باران،  1394

مالیخولیای محبوب من، 1392

ماه هفت شب، 1389

چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس،  1397

بهاره رهنما و شقایق دهقان هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون هستند که علاوه بر همکار بودن در عرصه بازیگری در زندگی خصوصی نیز جاری یکدیگر می باشند. پیمان و مهراب قاسمخانی که به عنوان نویسنده فعالیت می کنند همسران بهاره رهنما و شقایق دهقان هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8lvy