چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/28 08:54
حامد آهنگی | ازدواج حامد آهنگی | حامد آهنگی در جوکر
کد خبر: 23317

صحبت های حامد آهنگی راجب خواننده منشوری | حامد آهنگی خودش را ممنوع الکار بداند

سرنوشت حامد آهنگی بعد از این صحبت ها چیست؟

حامد آهنگی کمدین خوشنام کشورمان در تاریخ 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی متولد شده است. حامد اهنگی فعالیت خود را از اجرای برنامه در شهر کیش آغاز کرد و بعد از ورود به خندوانه و رسیدن به صدا و سیما راه خود را هموار کرد. حامد آهنگی با شرکت در برنامه شب های مافیا و سریال جوکر توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند و حال در برنامه خودش به اسم شب آهنگی اجرا دارد.

بیوگرافی حامد آهنگی

نام :حامد

نام خانوادگی :آهنگی

متولد :17 تیر ماه 1358 بندر انزلی

پیشه :بازیگر و مجری

مدرک تحصیلی :کارشناسی

سالهای فعالیت :1372 تاکنون

همسر :صفورا آغاسی

فرزندان :آراد آهنگی

زندگی شخصی حامد آهنگی

حامد آهنگی بازیگر و کمدین متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است که تحصیلکره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد.

خانواده حامد آهنگی

او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمد. مادر ایشان در قید حیات بوده اما پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده و تنها دارای یک خواهر است.

حامد آهنگی در سال 1386 در تئاتر با همسرش صفورا آغاسی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گشت. ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام «آراد» متولد سال 1392 می باشد.

صفورا آغاسی بازیگر تئاتر و تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر می باشد و برادرش خواننده و همسر خواهرش نیز تهیه کننده است.

از فوتبال تا بازیگری حامد آهنگی

حامد آهنگی قبل از ورود به دنیای هنر به فوتبال علاقمند بود و در رده نونهالان به باشگاه «ملوان بندرانزلی» رفت و سپس در تیم نوجوانان و جوانان در پست مهاجم بازی کرد اما فوتبال را کنار گذاشت و ادامه نداد.

حامد آهنگی

آغاز فعالیت هنری حامد آهنگی

حامد آهنگی سال دوم راهنمایی خیلی اتفاقی به استعداد خود در زمینه بازیگری پی برد، او که در جشن های دهه فجر برای گروه نمایش میکروفن نگه می داشت به علت بازی بد گروه، میکروفن را در دست گرفت و به خوانندگی و تقلید صدا پرداخت و بسیار تشویق شد. اما این هنرمند کار هنری خود را از 14 سالگی و در سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی به صورت حرفه ای شروع کرد.

بازیگری حامد آهنگی

حامد آهنگی در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان حضور یافت و توانست جایزه بازیگری بگیرد. او از سال 1380 کار در جُنگ شبانه را در کنار رضا نظری (کمدین) شروع کرد و از سال 1384 بعنوان بازیگر اصلی وارد یک گروه نمایشی شد.

حامد آهنگی

نویسندگی و کارگردانی حامد آهنگی

حامد آهنگی نمایش های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره 1 و 2، کلاس درس، داماد تصادفی، منشی قلابی و … نویسندگی و کارگردانی کرده است.

شهرت حامد آهنگی

حامد آهنگی به عنوان بازیگر در سریال هایی مانند لژیونر، 6 قهرمان و نصفی، بچه محل بازی کرده است اما اوج شهرت حامد آهنگی را می توان اجرای استندآپ در برنامه خندوانه رامبد جوان دانست.

حامد آهنگی

اجرای حامد آهنگی

حامد آهنگی سالها پیش با حضور در ویژه برنامه برترین‌های شبکه جام جم در شهر شیراز به اجرای برنامه پرداخت، سپس با معرفی یکی از خوانندگان به حمید خندان برای اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد.

این هنرمند از خرداد 1389 برنامه «شب های کیش» را هر ماه در این جزیره به روی صحنه برد و هرشب در سالن‌های مختلف اجرا دارد. در اولین اجرای او در کیش تنها 13 نفر حضور داشتند اما با پخش سی دی برنامه هایش به شهرت رسید.

حامد آهنگی برنامه متنوعی را علاوه بر کیش، در شهرهای مختلف ایران اجرا می کند.

از شب های کیش تا شب آهنگی

حامد آهنگی بعد از اجرای برنامه شب های کیش، از خرداد 1399 اجرای سری دوم مسابقه تلویزیون شوتبال را در کنار مبینا نصیری برعهده گرفت و یک سال بعد برنامه «شب آهنگی» را در فیلم نت شروع کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

حامد آهنگی

ورود حامد آهنگی به سینما

فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2، اولین حضور حرفه‌ای حامد آهنگی در سینما است. این فیلم به دنبال فیلم چند میگیری گریه کنی 1 بعد از 14 سال ساخته شده است.

حامد آهنگی در چند می گیری گریه کنی 2

چند می‌گیری گریه کنی 2 فیلمی به کارگردانی علی توکل‌نیا، نویسندگی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌کنندگی علی توکل‌نیا و حسن توکل‌نیا است.

داستان این فیلم از جایی آغاز می‌شود که پسر رضا شایسته بعد از سی سال برای گرفتن ارثیه به ایران می‌آید اما بنابر وصیت پدرش باید برای هفت خانواده بی بضاعت هفت مراسم تشییع جنازه بگیرد و....

ابوالفضل پورعرب، حامد آهنگی، محیا دهقانی، اشپیتیم آرفی، حمید لولایی و... از بازیگران این فیلم هستند.فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2، اولین حضور حرفه‌ای حامد آهنگی در سینما است که نقش روضه خوان را بر عهده دارد.

حامد آهنگی

حامد آهنگی در جوکر

جوکر رئالیتی شوی به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد که در آن تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند و خودشان نباید بخندند.

حامد آهنگی از شرکت‌کنندگان فصل پنجم جوکر و با محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان هم گروه بود.

یکی از حواشی گروه پنجم جوکر حضور علی مسعودی(مشهدی) بود که با انتقادات بسیاری در شبکه های اجتماعی مواجه شد و حامد آهنگی به همراه علی اوجی، مجید واشقانی و محمدرضا علیمردانی در یک گفتگوی آنلاین درباره آن توضیح دادند.

حامد آهنگی در شب آهنگی

برنامه شب آهنگی به کارگردانی حامد آهنگی و تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری است که کار خود را با هدف سرگرمی و نشاط بین خانواده‌ها از 11 فروردین 1400 در پلتفرم فیلم نت آغاز کرده است.

در این برنامه که حامد آهنگی اجرای آن را به عهده دارد، چهره ها و هنرمندان محبوب و معروفی دعوت می شوند و لحظات خوب و هیجان انگیزی را برای بینندگان می سازند.

حامد آهنگی با اجرای موفق تاک شوی "شب آهنگی"، ثابت کرد که علاوه بر این که بازیگر قابلی است، مجری توانمندی نیز به شمار می رود.

حامد آهنگی

حامد آهنگی در خندوانه

خندوانه یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی و کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که این برنامه از بخشهای نمایش، مسابقه، پانتومیم و موارد دیگر تشکیل شده است.

حامد آهنگی از مهمانان برنامه خندوانه بود که بسیاری از افراد او را با برنامه "خندوانه" و استندآپ کمدی های جذابش می شناسند، اما حامد آهنگی خیلی قبل تر از خندوانه، کار هنری خود را شروع کرده بود.

حامد آهنگی در شب های مافیا

شب های مافیا مسابقه ای جدید در نمایش خانگی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌ و در هر فصل از این مجموعه، 12 شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند.

حامد آهنگی یکی از شرکت کنندگان در این مسابقه پرهیجان بود که به رقابت با دیگر شرکت کننده ها پرداخت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. او در بخشی از قسمت برنامه شب‌های مافیا با ایرج نوذری به زبان انگلیسی صحبت کرد که حواشی فراوانی را به وجود آورد.

حامد آهنگی

فیلم سینمایی حامد آهنگی

چند می‌گیری گریه کنی 2 :علی توکل‌نیا، 1399

مجموعه های تلویزیونی حامد اهنگی

خندوانه:رامبد جوان، 1395

لژیونر :مسعود آب پرور، 1396

شش قهرمان و نصفی :حسین قناعت، 1398

بچه محل :مسلم آقاجان‌زاده، 1399

حامد آهنگی

حامد آهنگی در شبکه نمایش خانگی

جوکر :احسان علیخانی، 1401

شام ایرانی :بیژن بیرنگ، 1399

شب‌های مافیا :سعید ابوطالب، 1399

ایران 68 :متین اوجانی، 1399

علمی شو :محمود پری، 1399

اجراهای حامد آهنگی

شوتبال:1400–1399

شب آهنگی:1400

تصاویر بازیگران در اکران مردمی فیلم «چند می‌گیری گریه کنی 2»

فیلم چند می‌گیری گریه کنی جزو موفق‌ترین آثار کمدی ایران محسوب می‌شود که در دهه 80 با بازی تاثیرگذار زنده یاد منوچهر نوذری و ابوالفضل‌ پورعرب نظر منتقدان زیادی را در جشنواره بیست و پنجم به خود جلب کرد.

بعد از 15 سال چند می‌گیری گریه کنی 2 در ادامه این فیلم سینمایی ساخته شده است که مراحل ساختش را قبل از پاندمی کووید 19 به پایان رسانده اما به دلیل وضعیت سینماها اکران نشده و با برگشتن سینماها به حالت عادی به روی پرده سینماها رفته است.

دیروز 28 اردیبهشت 1401 اکران مردمی فیلم «چند می‌گیری گریه کنی 2» با حضور ابوالفضل پورعرب، اسدالله یکتا، حامد آهنگی، محیا دهقانی و اشپیتیم آرفی در سینما آزادی صورت گرفت که تصاویری از این بازیگران حضور یافته در این اکران 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qargn