دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/28 03:01
دارا حیایی | امین حیایی | ازدواج دارا حیایی
کد خبر: 23268

عیدی دارا حیایی به پدرش | آرزوی امین حیایی به واقعیت پیوست | دارا حیایی در لباس دامادی

دار حیایی تنها پسر امین حیایی با انتشار این عکس همرو شوکه کرد

دارا حیایی بازیگر تازه کار اما مطرح ایرانی است که در تاریخ 11 شهریور 1372 در تهران متولد شده است. دارا حیایی حاصل ازدواج امین حیایی و مونا بانکی پور همسر اول جناب حیایی است که به طلاق ختم شد. دارا حیایی به تازگی به شهرت رسیده و با بازی در سریال از سرنوشت دیده شده است. دارا حیایی فعالیت هنری خودش را از مدلینگ شروع کرده و اعتقاد دارد شهرتش به پدرش ربطی ندارد و کمکی از سوی ایشون دریافت نکرده است.

دارا حیایی

بیوگرافی کامل دارا حیایی

نام اصلی : دارا حیایی

متولد : 11 شهریور 1372 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی :

سالهای فعالیت : 1395 تاکنون

قد : 173 سانتیمتر

والدین : امین حیایی و مونا بانکی پور

 

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1372 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی دارا حیایی و همسرش + زندگینامه و عکس مادرش

او فرزند امین حیایی بازیگر نامدار ایرانی است ، بخاطر چهره اش از مدلینگ وارد بازیگری شده و حالا تلاش دارد جا پای شهرت و اعتبار پدرش بگذارد.

خانواده هنری

دارا تنها فرزند امین حیایی از همسر سابقش مونا بانکی پور است ، والدین دارا حیایی ، بازیگران صاحب نامی هستند ولی مادرش سالهاست بازی نکرده است.مادربزرگ دارا هم بازیگر قبل از انقلاب است.

دارا حیایی

طلاق پدر و مادر دارا

شاید کمتر کسی تا سه ، چهار سال پیش فکر می کرد امین حیایی همچین فرزندی داشته باشد ، بعد از طلاق او و همسرش در سال 1372 حضانت دارا به مادرش سپرده شد.

مهاجرت به آمریکا

مونا بانکی پور بعد از طلاق از بازیگری فاصله گرفت و با پسرش سال ها خارج از کشور زندگی کرد تا اینکه تصمیم گرفت به ایران برگردند.

دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری از بازیگران قبل از انقلاب مدتی در کشور آمریکا زندگی می کردند.

دارا حیایی

مدلینگ

دارا ابتدا به علت چهره اش وارد مدلینگ شد ، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله شرکت مزمز بیشتر دیده می شد تا اینکه وارد بازیگر شد.

شروع بازیگری با پدر

دارا در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور بصورت حرفه ای بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم بازی کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

دارا حیایی

تجربیات پدر

از تمام تجربیات پدرم استفاده می کنم و تلاش کرده ام بعنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی خواهم همیشه روی پرده سینما باشم اما از من به بدی یاد شود. می خواهم در آینده حتی درصورتی که یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و با ارزش باشد.

وضعیت ازدواج و همسر دارا حیایی

از وضعیت ازدواج و همسر دارا حیایی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

دارا حیایی

کلاس های بازیگری

بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم ، و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم.

شروع بازیگری در تلویزیون

دارا در اولین تجربه حرفه ای خود با سریال از سرنوشت در زمستان 1398 وقتی 26 ساله بود با نقش جوانی هاشم که عاشق نغمه است ، وارد قاب تلویزیون شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در این سریال کیسان دیباج در نقش سهراب کنار او بازی می کند.

دارا حیایی

مروری بر فیلم های دارا حیایی

دارا حیایی در طول چند سال فعالیت در دنیای هنر در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

دارا حیایی در فیلم شعله‌ور

شعله‌ور فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله است که در نوزدهمین دوره جشن دنیای تصویر مورد تحسین قرار گرفت و امین حیایی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه شد.

این فیلم روایتگر داستان زندگی مردی است که گمان می‌کند «عددی نشده» است و این احساس او همهٔ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. امین حیایی در این فیلم در کنار پسرش دارا حیایی نقش آفرینی نموده است.

فیلم شعله‌ور اولین تجربه جدی دارا حیایی در دنیای بازیگری است که در سال 1395 ساخته شد. دارا حیایی بعد از دو هفته تست برای بازی در فیلم شعله‌ور انتخاب شد و در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش نوید بود.

دارا حیایی

دارا حیایی در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت یکی از سریال های پربیننده تلویزیون است که در 4 فصل به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در سه فصل ساخته شد. فصل چهارم این سریال از شبکه دوم سیما در شب های ماه مبارک رمضان پخش می شود.

در سریال از سرنوشت بازیگرانی چون دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، علیرضا آرا، فریبا نادری، حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و... بازی کرده اند.

دارا حیایی در این سریال به ایفای نقش پرداخت و در نقش هاشم ظاهر شد. هاشم و سهراب دو دوستی که از دوران کودکی در پرورشگاه در کنار هم بزرگ شده اند تصمیم میگیرند که انسان های موفقی شوند و برای رسیدن به خواسته شان تلاش میکنند و در دوران جوانی تا حدودی به جایگاه مورد نظرشان میرسند.

بازی در سریال از سرنوشت نقطه عطفی در کارنامه هنری دارا حیایی است و اغلب مخاطبان تلویزیون او را به عنوان هاشم سریال از سرنوشت می شناسند.

دارا حیایی

فیلم شناسی دارا حیایی

دارا حیایی به تازگی وارد دنیای هنر شده است و در انتخاب هایش محتاطانه عمل میکند. در ادامه اسامی فیلم ها و سریال های او در را اختیارتان قرار میدهیم.

سریال از سرنوشت(1397)

فیلم شعله ور(1395)

دارا حیایی همبازی پدرش شد

دارا حیایی، پسر امین حیایی که متولد 1375 است در فیلم جدید حمید نعمت الله به نام شعله ور با پدرش همبازی می شود.هرچند در یکی دو سال اخیر دارا به بازیگری هم علاقمند شده و این فرصتی است تا بخت خود را بطور جدی در این حرفه بیازماید.

پیش از این امین حیایی در خصوص نقشش در این پروژه گفته بود که یکی از متفاوت ترین نقش های او است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3worw5