دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/29 05:16
نرگس محمدی | بازیگر ستایش | سریال ستایش | ستایش
کد خبر: 23410

سلفی دیدنی بازیگر سریال ستایش چشم هارا به سمت خودش چرخاند | سانسور ستایش لو رفت

بازیگر سریال ستایش با این سلفی همه چشم هارا به سمت خودش جلب کرد

بازیگر سریال ستایش خانوم نرگس محمدی یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای ایران است که در تاریخ 9 فروردین 1364 در تهران متولد شده است. نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید. سریال ستایش یک سه گانه جذاب در صدا وسیمای ایران بود و هنوز رکورد داره پخش و پر مخاطب ترین سریال ایرانی است. 

سریال ستایش

بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

نام:نرگس

نام خانوادگی :محمدی

تاریخ تولد :1364/1/9

محل تولد :تهران

تحصیلات :تحصیلکرده رشته پرستاری

زمینه فعالیت :بازیگری

وضعیت تاهل :متاهل

نام همسر:علی اوجی

زندگی شخصی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 9 فروردین 1364 در تهران متولد شد.

او دارای یک خواهر و یک برادر دوقلو به نامهای سارا و محسن می باشد. خانم محمدی در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده و به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورد.

مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و به بازیگری علاقه مند بود اما به اصرار خانواده در رشته دیگری تحصیل کرد و سپس به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد.

سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعالیت کرده و دارای مدرک دکترای روانشناسی است. او با نقش کوتاهی در سریال معمای شاه فعالیت هنری خود را آغاز کرده و سریال گاندو جدیدترین نقش آفرینی او می باشد.

سریال ستایش

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 و 32 سالگی با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر کشورمان ازدواج کرد. این بانوی هنرمند که با حضور در برنامه دورهمی از مجرد بودن خود گفته بود با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری او پاسخ مثبت داده بود.

خانم محمدی و علی اوجی بار دیگر به عنوان یک زوج در برنامه دورهمی شرکت کرده و از زندگی خود صحبت کردند.

بیوگرافی مختصری از علی اوجی همسر نرگس محمدی

علی اوجی تهیه کننده، مجری طرح، بازیگر و نویسنده کشورمان متولد 17 اسفندماه 1362 در تهران است. او یکی از تهیه کننده های مشهور موسیقی است و با خواننده هایی همچون رضا یزدانی، مانی رهنما و برزو ارجمند در تهیه برخی از آلبوم ها همکاری داشته است.

علی اوجی علاوه بر تهیه کنندگی موزیک در زمینه تهیه فیلم نیز فعالیت کرده و تاکنون در فیلم هایی همچون خائن کشی، بی مادر و روزی روزگاری آبادان در مقام تهیه کننده حضور داشته است.

این هنرمند بازیگری خود را با سریال پژمان آغاز نموده و بیشتر در فیلم و سریال های مهران مدیری نقش آفرینی کرده است.

سریال ستایش

فیلم و سریال های مشترک نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی بعد از ورود به عرصه بازیگری در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده و در برخی از آنها همچون فیلم های خائن کشی، پدر گواردیولا، 2888  و سریال پیکسل با همسرش علی اوجی همکار بوده است.

حواشی زندگی نرگس محمدی

سال 1400 یکی از سخت‌ترین سالهای زندگی نرگس محمدی بود چرا که برادرزاده دو ساله اش در اثر حادثه ای فوت کرده و خانواده محمدی را داغدار نمود. نرگس محمدی وابستگی بسیاری به برادرزاده های خود داشته و تصاویر بسیاری از آنها در صفحه شخصی این بازیگر وجود دارد.

سریال ستایش

ورود نرگس محمدی به عرصه هنر

نرگس محمدی همزمان با تحصیل در رشته پرستاری، در کلاس های آزاد بازیگری هم شرکت می کرد و بعد از مدتی برای نقش آفرینی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد، سپس به مدت یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد و موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره «ماه» حوزه هنری شد.

 فیلم ریسمان باز به کارگردانی مهرشاد کارخانی، نخستین تجربه جدی نرگس محمدی در سینما بود و بعد از آن در فیلم هایی همچون اخراجی ها 2 و سوپر استار نقش کوتاهی را ایفا نمود تا اینکه در فیلم آناهیتا یکی از نقش های اصلی را برعهده گرفت.

شهرت نرگس محمدی

اوج شهرت نرگس محمدی به حضور در سریال ستایش در سال 1389 و ایفای شخصیت دختری به همین نام بود چنان که بسیاری از بینندگان بعد از سالها او را با همین نام می شناسند.

بازیگر سریال ستایش در دو فصل دیگر این مجموعه نیز حضور داشته و سپس برای بازی در سریال هایی ششمین نفر، میلیاردر، زعفرانی و بوی باران و ... مقابل دوربین رفت.

سریال ستایش

مروری بر فیلم های نرگس محمدی

نرگس محمدی در سریال ستایش

ستایش سریالی به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی سعید مطلبی در سال 1389 است و فصل دوم آن در سال 1393 و فصل سوم نیز در سال 1398 ساخته شد.

این سریال داستان دختری به نام ستایش را روایت می کرد که برای نجات برادرش که از خدمت سربازی فرار کرده بود به دوست برادرش به نام طاهر پناه برد تا برادر خود را از مرز خارج کنند اما در این مسیر برادرش کشته شده و اتفاقات مختلفی روی داد.

طاهر با وجود مخالفت های شدید پدرش حشمت فردوس با ستایش ازدواج کرده و صاحب دو فرزند شدند اما سرنوشت تقدیر دیگری برای ستایش رقم زده و زندگی او دستخوش حوادث بسیاری شد که داستان آن در دو فصل دیگر این مجموعه به تصویر کشیده شده بود.

ستایش یکی از سریال های پر بازیگری بود که هنرمندانی همچون داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، سیما تیرانداز، فریبا نادری، قربان نجفی، محمود عزیزی، امیرمحمد زند، شیوا خنیاگر، لاله مرزبان، حدیث میرامینی، صفا آقاجانی، مهدی میامی، زهرا سعیدی، آتش تقی‌پور و ... در آن نقش آفرینی کرده بودند.

نرگس محمدی در آناهیتا

آناهیتا فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی  عزیزالله حمیدنژاد در سال 1388 است.

آناهیتا اولین فیلمی است که نرگس محمدی پس از حضور خود در عرصه سینما ایفاگر یکی از نقش های مهم بود.

این فیلم درباره دو دختر به نامهای خورشید و مهرناز با بازی میترا حجار و نرگس محمدی بود که در رشته شیمی تحصیل می کردند. ان دو دانشجو در یک ساختمان متروک آزمایشگاهی را برپا کرده و کارهای تحقیقاتی انجام می دادند که بر اثر یک اتفاق مرموز، مهرناز کشته شده و خورشید پس از شوک این اتفاق در تلاش برای پی بردن به راز این جنایت بود.

نرگس محمدی در این فیلم با بازیگران مطرح دیگری همچون شهاب حسینی، پوریا پورسرخ، افسانه ناصری، مریم سلطانی و محمدرضا داوودنژاد به هنرمندی پرداخت.

سریال ستایش

نرگس محمدی در سریال بوی باران(عروس تاریکی)

سریال بوی باران با نام پیشین عروس تاریکی، به کارگردانی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان در سال 1398 است که به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

این سریال ماجرای دختری به نام فرشته بود که با صاحب کارخانه ای به نام شهاب ازدواج کرد اما در روز ازدواج آنها در یک اتفاقی عمدی و طی یک آتش سوی به قتل رسید و نامزد سابق او پیمان اولین متهم ماجرا شناخته شده و ... .

نرگس محمدی در این سریال نقش ترانه خواهر پیمان و یکی از شخصیت های اصلی را ایفا می کرد.

در سریال بوی باران بازیگرانی همچون رضا کیانیان، رویا نونهالی، سیدمهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، محمدرضا هاشمی، حمیرا ریاضی، سپیده خداوردی، شهرزاد کمالزاده، فخرالدین صدیق شریف، معصومه آقاجانی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر، زهره صفوی و ... به هنرمندی پرداخته اند.

نرگس محمدی در سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی جدیدترین سریال در نمایش خانگی است که در سال 1401 ساخته شد.

این مجموعه در ژانر اجتماعی است و ستارگان عرصه بازیگری همچون مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی ها، پریوش نظریه، نرگس محمدی، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، محمدرضا هاشمی، سهیل قاصدی و ... در آن به هنرمندی پرداخته اند.

سریال ستایش

فیلمشناسی نرگس محمدی

در ادامه این بخش به معرفی کامل تئاتر، فیلم و سریال های خانم نرگس محمدی می پردازیم.

سریال های تلویزیونی نرگس محمدی

ستایش3 :سعید سلطانی، 1398

بوی باران(عروس تاریکی) :محمود معظمی، 1398

زعفرانی :حامد محمدی، 1395 

معمای شاه:محمدرضا ورزی، 1394 

ما فرشته نیستیم :فلورا سام، 1393 

ستایش2:سعید سلطانی، 1393 

میلیاردر:علیرضا امینی، 1391 

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد:1393

ششمین نفر:بهمن گودرزی، 1390 

ستایش:سعید سلطانی، 1389

سریال ستایش

فیلم‌های تلویزیونی نرگس محمدی

هوای خنک :سید محسن میر حسینی، 1394

کویر :علی خزاعی‌فر، 1393

نرگس محمدی در نمایش خانگی

پیکسل :محمدحسین لطیفی، محمود معظمی، 1395

پدرگواردیولا :سعید نعمت الله، 1401

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

2888:علی اکبر حیدری، 1400

خائن کشی:مسعود کیمیایی، 1399

هوس:محمد خراط زاده، 1396

مسلخ:اصغر نصیری، 1395    

قرارمون پارک شهر:فلورا سام، 1395

دربست :علی خامه پرست، 1394    

عملیات مهد کودک :فرزاد اژدری، 1391    

ساعت شلوغی :آرش معیریان، 1390    

آناهیتا:عزیزالله حمیدنژاد، 1387    

سوپر استار :تهمینه میلانی، 1387    

اخراجی‌ها 2:مسعود ده نمکی، 1387    

ریسمان باز :مهرشاد کارخانی، 1386    

تنهایی باد :وحید موسائیان، 1383    

سریال ستایش

تئاترهای نرگس محمدی

پروین :حسین کیایی، 1401

 الدسانگز، محمد رحمانیان، 1401

راپورت‌های شبانه دکتر مصدق، 1395

نظمیه زنان :1391

جوایز و افتخارات نرگس محمدی

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره تئاتر فجر :1395

توضیح نرگس محمدی به حواشی گریم دوران میانسالی ستایش

ستایش یکی از سریال های پرطرفدار شبکه سه سیما می باشد که هم اکنون هر شب بجز پنجشنبه ها از شبکه آی فیلم باز پخش می شود.همزمان با باز پخش این سریال محبوب بار دیگر انتقادات و حواشی زیادی در خصوص گریم بازیگر نقش ستایش در فضای مجازی به راه افتاده است، برخی کاربران معتقدند نرگس محمدی به دلیل عدم آسیب به پوستش اجازه گریم بهتر را به گریمور نمی داد.

نرگس محمدی که در فصل اول، دوم و سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی نقش اصلی سریال را بر عهده داشت، در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت و راز گریم خود در این سریال را افشا نمود و در جواب سؤال مهران مدیری توضیحاتی ارائه داد که به عنوان واکنش بازیگر نقش ستایش به حواشی گریمش 

رابطه صمیمی بازیگر نقش ستایش و پری سیمای این سریال

نرگس محمدی و فریبا نادری بر خلاف داستان این سریال ارتباط خوبی با یکدیگر دارند، تاجایی که فریبا نادری چندین بار عکس بازیگر نقش اول سریال ستایش را در پست های صفحه شخصی خود منتشر نموده است که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر نمناک مشاهده خواهید کرد.

فریبا نادری بازیگ سریال ستایش امشب در برنامه دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب 8 خردادماه 99 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم میرود.

مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است و در این برنامه به گفتگو با این بانوی هنرمند درباره موضوعات مختلف می پردازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5gvl