سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/19 00:23
بهاره رهنما
کد خبر: 37555

همسر سابق بهاره رهنما کولاک کرد | جشن تولد لاکچری حاجی برای خانم بازیگر

عکسی از همسر سابق بهاره رهنما منتشر شد که حاشیه جالبی را ساخت.

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک است و بهاره رهنما در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد .بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است.بهاره رهنما بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . بهاره رهنما بعد از ازدواج با پیمان قاسم خانی و ماجرای طلاقش باز هم ازدواج کرد این بار یک ازدواج جنجالی و باز هم شکست خورد گویا خانوم بازیگر زندگی شخصی سختی دارد

عکسی از همسر سابق بهاره رهنما منتشر شد که حاشیه جالبی را ساخت.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش حدودا سه سال پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش غوغا کرد با توجه علاقه مخاطبان عکس مراسم لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر را منتشر کردیم.

بهاره رهنما

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

 او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم خانی در اکثر ساخته های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته است.

قاسم خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در اولین مرکز گذرانده است. از جمله فیلمنامه های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

سوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

بهاره رهنما

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شدبهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.

بهاره رهنما

برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد .

اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

بهاره رهنما

معماهایی عجیب در ازدواج جنجالی بهاره رهنما

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش چند روز پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش به گفته خودش تابو شکنی کرد اما ماجرای ازدواج او هنوز یکی از جنجالی ترین خبرهای این روزها است.

واکنش خویشاوندان بهاره رهنما به ازدواجش چه بود

انتشار خبر و عکس ازدواج دوم بهاره رهنما با فردی به نام امیرخسرو عباسی بیش از آن که هواداران این بازیگر را شگفت زده کند پرسشی را پیش روی آنها گذاشت درباره واکنش خویشاوندان و دوستانش نسبت به این ازدواج.

در میان خویشاوندان بهاره رهنما به غیر از پدر و مادرش که تصاویرشان در کنار عروس خانم منتشر شد، چهره هایی نظیر مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان که اتفاقا در حوزه اظهارنظرهای اجتماعی فعالند و مهراب شان تقریبا درباره هر اتفاق پرهیاهویی موضع گیری می کند، هنوز هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.

بهاره رهنما

عین این مسأله درباره پریا قاسم خانی فرزند بهاره از همسر اولش پیمان قاسم خانی صدق می کند. این دختر جوان هم تاکنون هیچ واکنشی به این ازدواج نشان نداده است؛ همین طور افرادی چون سروش صحت که در حلقه نزدیکترین دوستان بهاره بوده اند.

در این این بین البته سهوا یا عامدانه تصویری از حضور بهاره رهنما با لباس عروس در کنار شقایق دهقان در پشت صحنه نمایشی به نام «در چشمان تو اسب می دوید» به نام عکس شب عروسی منتشر شد که البته خیلی زود هم تکذیبیه پشت تکذیبیه رسید درباره عکس.

بازی های بهاره رهنما در تئاتر:

 ۱۳۷۵ – تله تئاتر «ای نسیم باران»

۱۳۷۹ – تله تئاتر پیش از آشنایی

 ۱۳۸۴ – تئاتر پنجره‌ها – کارگردان: فرهاد آییش

 ۱۳۸۷ – خدای کشتار – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی

 ۱۳۸۸ – هاملت با سالاد فصل – کارگردان:هادی مرزبان

۱۳۹۰ – می خواهم با میوسوو ملاقات کنم – کارگردان:محمود عزیزی

 ۱۳۹۰ – فیل – کارگردان:بهناز نازی

 ۱۳۹۰ – تراس – کارگردان:محمدرضا خاکی

 ۱۳۹۴- عامدانه، عاشقانه، قاتلانه - نویسنده و کارگردان: ساناز بیان

 ۱۳۹۴ - انگار در چشم‌های تو اسب می‌دود (بازیگر) کارگردان :طاها ذاکر

 ۱۳۹۳ - آرسنیک و تور کهنه (بازیگر)

۱۳۹۳ - دورهمی زنان شکسپیر (بازیگر، نویسنده و کارگردان)

۱۳۹۲ - با من بستنی می‌خوری؟ (بازیگر و کارگردان)

۱۳۹۲ - بادی که تو را برد‚ مرا خشک کرد - کارگردان:علی نرگس نژاد

۱۳۹۲ - پسران آفتاب - کارگردان:سیامک صفری

۱۳۹۱ - غبار - کارگردان:بهاره رهنما

۱۳۹۱ - چشم‌هایی که مال توست - کارگردان:نسیم ادبی

۱۳۹۱ - این تابستان فراموشت کردم - کارگردان: بهاره رهنما

۱۳۹۱ - خیال‌های جاده جاجرود - تهران - کارگردان:غزاله معتمد

۱۳۹۱ - گروتسکی بر تبار شناسی دروغ و تنهایی - کارگردان:سجاد افشاریان

تبریک تولد فاطمه گودرزی در اینستاگرام امیرخسرو عباسی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان دیروز 19 تیرماه 1401 تولد 59 سالگی خود را با حضور خانواده اش جشن گرفت، در جشن تولد بازیگر سریال دردسر والدین به جز دختر و پسرش آوا و پویان گنجی و عروسش دریا مرادی دشت دوستان و آشنایان خانم بازیگر حضور داشتند، در این میان عکس های امیر خسرو عباسی در کنار بازیگر سریال ترانه مادری در روز تولدش و در کنار خانواده اش شایعات فراوانی را در فضای مجازی به راه انداخت 

یک شایعه درباره همسر جدید بهاره رهنما

در روزهایی که تنها دو هفته از ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی میگذرد شایعات زیادی درباره این ازدواج شکل گرفته است . جدیدترین خبری که درباره همسر بهاره رهنما شنیدیم خبری بود که اعلام کرد حسن عباسی سخنران مشهور اصولگراها پدر امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما است. با شدت گرفتن این شایعه بهاره رهنما با انتشار پستی در کانال تلگرامش به این ماجرا خاتمه داد.

بهاره رهنما

فکر می کنید پریا هم این احساس عمیق را نسبت به شما دارد؟

بله، به نظرم هر آدمی جدا از تربیت و آموزش هایی که فرا می گیرد، یک ذات هم دارد و پریا ذاتا دختر عاقل و فرزانه ای است. ضمن اینکه مدیریت خوبی هم در انجام امور مختلف دارد. برعکس من که آدم عجولی هستم و قلبم توی مشتم است، او منطقی تر است و خیلی خوب احساسات اطرافیانش را می فهمد. حتی یادم می آید وقتی 5-4 ساله بود، در بعضی از کارها من را راهنمایی می کرد.

شاید به این دلیل است که شما و پدرش دائم مشغول کار بوده اید.

شاید، اما باور کن من خیلی پریا را به خاطر کارم تنها نگذاشتم و سر بیشتر کارهایم او را برده ام یا مثلا اگر کار شهرستان قبول می کردم، حتما او را هم با خودم می بردم تا خیلی از هم دور نباشیم. ضمن اینکه باید بگویم خوشبختانه پریا پدربزرگ و مادربزرگ های خوبی دارد که بسیار او را حمایت کرده اند. شاید به همین دلیل هم است که دختر عاقل و فهمیده ای است چراکه بودن در کنار آنها او را پخته تر و با تجربه تر کرده است.

مراسم سومین جشن سالگرد ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان شهریورماه سال 96 برای دومین بار ازدواج کرد. امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما است و این زوج سه سالی است که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

این بازیگر کشورمان فعالیت های هنری را از سال 71 آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

بهاره رهنما

یادداشت مادر بهاره رهنما در مورد ازدواج مجدد دخترش

ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی حجم زیادی از انتقادها را متوجه این بازیگر زن کشورمان کرد و باعث شد هرکس به نوعی واکنشی نسبت به این اتفاق داشته باشد. پروین قائم مقامی مادر بهاره رهنما بازیگر کشورمان درپی انتقادهای زیادی که به ازدواج مجدد بهاره رهنما شد ، با انتشار پستی از این رفتار دخترش حمایت کرد و دلنوشته ای معنادار برای او نوشت.

دلنوشته مادر بهاره رهنما درمورد ازدواج دخترش با امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما و مادرش پروین قائم مقامی

بهاره عزیزم

دختر خوب و مهربانم

دختری که همیشه به وجودت افتخار کرده و میکنم

عزیزم تو از بچگی همیشه خاص بودی و کارهای قشنگی انجام میدادی

و اما اکنون که سالیانی از زندگی قشنگ و پر بارت میگذرد، باز هم باعث شگفتی خانواده و زنان دنیای خودت شدی

عزیزم دختر قشنگم

یادم هست چند روز قبل از اینکه با امیر خسروی عزیزم ازدواج کنی، ما هم مثل پدر و مادرهای دیگه دغدغه های خودمان را داشتیم

حرفی که تو به ما زدی آنقدر پر معنی و پر محتوا بود که تا دو سه روز بهش فکر می کردم و کاملا ذهن مرا درگیر کرده بود

درست یادم نیست من چه گفتم که تو در جواب من جمله ای به کار بردی که برای من خیلی جالب بود

تو گفتی:«مامان من خانواده میخواهم» و مرا کاملا مجاب کردی

یعنی تو زنی هستی در کمال سلامت روح و روان

آفرین و صد آفرین به تو که به زنان دیار خود جرأت و شهامت دادی

و دوباره عشق و امید را در زندگیشان به وجود آوردی

آفرین عزیزم که به ما هم عشق و امید دادی

و در تمام اجراهایت بر می خیزم و میگویم و خواهم گفت که من به وجود تو افتخار میکنم

تو دختر قشنگم سرشار از عشق و محبت هستی

و زنی مقاوم و استوار

هرگز حرفهای یاوه گویان تو را آزرده نخواهد کرد

و از خدا برای این انسانها شفا بخواهیم زیرا اینها به سرطان بخل و حسادت دچار شده اند

دخترم، تو خوبی، خوب باش و خوب بمان.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9nyq