یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/28 08:56
شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری | سپیده بزمی پور
کد خبر: 23319

جشن مجردی همسر شاهرخ استخری لو رفت | سپیده بزمی پور در نبود شوهر غوغا کرد

همسر شاهرخ استخری در نبود همسرش در بلژیک جشنی دخترانه به پا کرد که سوژه خبرنگاران شد

شاهرخ استخری بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است که مدت زمان زیادی از فعالیت هنری دور بوده. شاهرخ استخری بعد از انتشار خبر ازدواجش با خانوم سپیده بزمی پور به بلژیک مهاجرت کرد و گاهی به دلیل مسائل کاری و دیدار با خانواده به ایران باز می گردد. شاهرخ اسخری دو فرزند دختر به نام های پناه و نبات دارد که در بلژیک متولد شده اند. همسر شاهرخ استخری خانوم سپیده بزمی پور با انتشار این عکس ها در صفحه خانوادگی خود در فضای مجازی خبر ساز شد.

شاهرخ استخری

زندگینامه کامل و عکس های شاهرخ استخری

نام: شاهرخ

نام خانوادگی: استخری

تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع

همسر: سپیده بزمی پور

فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

 

زندگی شخصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.

این رفاقت میان شاهرخ استخری و پندار اکبری به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

شاهرخ استخری

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.

نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 آغاز کرد و بعد از آن یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

شاهرخ استخری

اولین فیلم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

درخشش شاهرخ استخری در تلویزیون

شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در سریال دلنوازان

شاهرخ استخری سال 88 در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت و با نقش بهزاد در این سریال حسابی درخشید و مشهور شد.

این هنرمند کشورمان در سریال دلنوازان در کنار بازیگرانی چون سحر قریشی، فریباا کوثری، سمانه پاکدل، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، زهره فکور صبور و... به ایفای نقش پرداخت.

شاهرخ استخری در سریال فاصله ها

شاهرخ استخری بعد از تجربه موفق همکاری با حسین سهیلی زاده بار دیگر در سریال فاصله ها با او همکاری کرد و باز هم در این سریال درخشید.

این بازیگر کشورمان در سریال فاصله ها ایفاگر نقش سعید بود و با هنرمندانی چون دانیال حکیمی، ارسلان قاسمی، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی، رضا توکلی، بهاره افشاری و... همبازی بود.

شاهرخ استخری

فیلم شناسی شاهرخ استخری

در ادامه این مطلب شما را با فیلم و سریال های شاهرخ استخری بیشتر آشنا میکنیم.

فیلم های سینمایی شاهرخ استخری

1394 آن آواز غمناک

1393 دوربین

1393 تعطیلات

1392 تقدیر نهایی

1391 کبریت سوخته

1391 سوگند

1390 پس کوچه های شمرون

1390 برگشت ناپذیر

1390 ساعت شلوغی

1390 یک دو سه

1390 چک

1386 تلخون

1387 شریک

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

شاهرخ استخری

سریال های شاهرخ استخری

1386 پریدخت سامان مقدم

1387 مثل هیچ کس عبدالحسن برزیده

1387 ماه عسل شاهد احمدلو

1388 دلنوازان حسین سهیلی زاده

1389 فاصله ها حسین سهیلی زاده

1389 پرانتز باز کیومرث پور احمد

1393 آمین بهرنگ توفیقی و منوچهر هادی

1395 ماه و پلنگ احمد امینی

1396 پرواز در ارتفاع صفر عبدالحسین برزیده

1397 دلدادگان منوچهر هادی

شاهرخ استخری

دومین دختر شاهرخ استخری در راه است

پناه دختر شاهرخ استخری پیجی در اینستاگرام دارد که توسط همسرش سپیده بزمی پور اداره میشود. همسر شاهرخ استخری با انتشار عکسی خبر از تولد فرزند دومشان تا چندماه آینده داد.

همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس نوشت:سلااااااااام عیدتوووووون مباااااااااارک حالتون چطوره ؟؟ امیدوارم حالتون امروز یه جور عجیب غریبی خوب باشه یا یه دفعه خوب بشه... خدا کنه امروز یه دفعه یه اتفاق خیلی خیلی خوب بیوفته براتون و یکی از ارزوهاتون براورده بشه ...

عکس و دیدین ؟؟؟ معلوم بود یا نبود؟؟ اون جورابهای فسقلی که تو دست دلبر ؟؟ نشون دهنده این بود که ما داریم ٤ نفر میشیم ؟ یه عضو جدید به جمع ٣ نفر خانواده ما قرار اضافه بشه...

خیلی خودم و کشتم عکس خوشکل و مثلا خلاقانه ای بگیرماااااا

امروز روز عید ... با خودمون گفتیم شاید امروز روز مناسبی باشه که به شما هم خبر بدیم که پناه خانوم داره خواهر دار میشه...

راستشم بگم خیلی فکر کردیم که گفتنش کار درستیه یا نه ... خودتون میدونین چرا دیگه ... دیدین که بگی هزارتا حرف ... نگی هم همین طور ... اما نمیدونم چرا احساس کردم اصلا نمیشه به شما نگیم... شما همراههای همیشگی مایین ... !! مگه میشه ندونین ... !! مگه میشه محبتهای شمارو فراموش کنم تا امروز ؟؟!! مهربونیاتون و ؟؟!! دعاهای خیرتون و ؟؟!! نه هیچ وقت فراموش نمیکنم ... هیچوقت ... 

 

شاهرخ استخری امشب به دورهمی می آید

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب 27 بهمن 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم میرود . مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است.

صفحه رسمی برنامه دورهمی با انتشار تصویری خبر از حضور شاهرخ استخری در برنامه امشب دورهمی داد.

شاهرخ استخری

وقتی شاهرخ استخری خلبان می شود!

شاهرخ استخری جزو آن دسته بازیگران جوانی است که با ورودش به عالم بازیگری اصطلاحا یکشبه ره صدساله را پیمود و با بازی در مجموعه های تلویزیونی پریدخت، دلنوازان و فاصله ها بسرعت به چهره ای شناخته شده در سطح جامعه تبدیل شد، هرچند کلیشه همیشگی تکرار نقش هایی ثابت برای بازیگران، گریبان استخری را هم گرفت و او برای مدتی طولانی در قالب جوان های مغرور و عاشقی باقی ماند که مخاطبان حتی در نقش های جدی، متفاوت و پلیسی اش هم از او توقع همان بازی ثابت را داشتند.

از این رو به نظر می رسد بازی در پرواز در ارتفاع صفر را می توان گامی متفاوت در کارنامه کاری استخری تلقی کرد. او برای اولین بار از چهره همیشگی اش فاصله گرفته و با گریمی متفاوت، در نقش کیومرث مرادی، خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش پرداخته است؛ نقشی خاص که با توجه به وقوع اتفاقات داستان در برهه زمانی سال های پس از انقلاب و جنگ، به نظر می رسد چالش هایی را هم در قصه به همراه دارد و استخری برای باورپذیری بیشتر نقش، ورای چهره همیشه سردش باید قالبی جدید را بیازماید؛ اتفاقی که در صورت موفقیت می تواند فصلی جدید را در کارنامه وی رقم بزند.

نمایشگاه نقاشی امیر بزمی پور پدر زن شاهرخ استخری

شاهرخ استخری یکی از چهره های سینمایی و تلویزیونی است که چند سالی است به جرگه متاهلین پیوسته و یک دختر به نام پناه دارد. آقای بازیگر در تمام دوران متاهلی سعی داشته به دور از حاشیه به زندگی شخصی اش ادامه دهد و هرگز عکسی از همسرش را منتشر نکرده است.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است که پیجی در اینستاگرام برای دخترش پناه به راه انداخته و اداره آن را برعهده دارد. خانم آقای بازیگر عکس هایی از نمایشگاه نقاشی پدرش را به اشتراک گذاشت.

شاهرخ استخری این روزها با سریال دلدادگان در شبکه سه سیما به کارگردانی منوچهر هادی مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون است و در این سریال با بازیگرانی چون پانته آ بهرام ، مسعود رایگان ، مهرانه مهین ترابی و شاهرخ استخری ، سیامک صفاریان ، ملیکا شریفی نیا ، مسعود دلخواه ، رویا میرعلمی ، پویا امینی ، سانیا سالاری ، آزاده ریاضی، بهشاد شریفیان ، سامان صفاری و افسانه چهره آزاد همبازی است. 

 

چرا عکسی از همسر شاهرخ استخری منتشر نمیشود

شاهرخ استخری بازیگری که با دو سریال دلنوازان و فاصله ها در تلویزیون ستاره شد و بعد درخششی در سینما داشت این روزها در کنار حرفه بازیگری صاحب چند شعبه طلافروشی است و در کنار همسر و دخترش زندگی آرام و بدون حاشیه ای را سپری میکند.

شاهرخ استخری برعکس بسیاری از بازیگران جوان که ترجیح می دهند مسیر هنری زندگیشان را با چالش مواجه نکنند، از 5 سال پیش زندگی مشترک خود را آغاز کرد و خیلی زود صاحب دختری زیبا به نام "پناه" شد که چندی پیش تولد 4سالگی اش را جشن گرفت. بعد از ازدواج و پدر شدن زندگی شاهرخ تغییرات بزرگی کرده و نگاهش به زندگی و مقوله های مختلف آن قدر تغییر کرده که می توان ساعت ها با او در این رابطه حرف زد.

او در مصاحبه اختصاصی ، برای اولین بار در مورد زندگی مشترک، ازدواج، همسر، تغییراتی که در سال های اخیر داشت، دغدغه های فکری این روزهایش و دخترش صحبت کرده است.

 

ناگفته های شاهرخ استخری از زندگی مشترک و بچه دار شدن

*زندگی شما را به سه قسمت تقسیم می کنم، بخش مجردی و قبل از ازدواج، بعد از ازدواج و بعد از به دنیا آمدن دخترتان. هر کدام از این بخش ها چطور سپری شد؟

در زمان مجردی من به دلیل اینکه از خانواده خودم هم خیلی زود جدا و مستقل شدم، از همان ابتدا باید به لحاظ مالی زندگی ام را مدیریت می کردم، ابتدای زندگی مستقلی که برای خودم تشکیل دادم چیزی نداشتم و حتی آن زمان هم بازیگر نبودم و جای دیگری با همان رشته مهندس صنایع مشغول کار بودم و بنابر شرایط و فروش هایی که اتفاق می افتاد، می توانست کمیسیون خوبی به من برساند و جرقه هایی در زندگی ام بزند.

کار در زمینه تیوب های ریفورمر برای پالایشگاه ها و پتروشیمی ها بود که با شرکتی در آلمان همکاری داشتیم که به دلیل تحریم ها شرایط پرداخت پول به طرف آلمانی به قدر مشکل شد که دیگر انها از فروشی که برایشان انجام میدادم، خوشحال نبودند.

سال 82،83 که دانشگاه تمام شد، خیلی جدی تر بازیگری را دنبال کردم. سال 86 بود که این اتفاق خوب در عرصه بازیگری برایم رخ داد. من برای دو کار اولی که بازی کردم هیچ پولی دریافت نکردم و حتی سر یکی از کارها قرار بود به من هدیه ای بدهند که ندادند. اولین کاری که بابت آن دستمزد دریافت کردم، سریال "داداشی" در ماه رمضان بود. چند ماه سرکار بودم و در نهایت شغل قبلی ام را رها کردم.

نمایش فیلم جاده فرعی پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان سینما و تلویزیون در تجربه ای متفاوت فیلم جاده فرعی را در سال 96 کارگردانی کرد و این فیلم نمایش خود را به صورت آنلاین آغاز کرد.

این فیلم کوتاه با بازی بازیگران سرشناس دنیای هنر و دوستان نزدیک پندار اکبری حدود سه سال پیش ساخته شد و اکران آن در فیلیمو آغاز شد و این فیلم کوتاه تجربه ای متفاوت برای پندار اکبری محسوب میشود.

بازیگران فیلم جاده فرعی

پندار اکبری این فیلم کوتاه را با بازی دوستانش مقابل دوربین برد و از تجربه های بازیگری دوستان هنرمندش در این فیلم استفاده کرد.

شاهرخ استخری

امیر رضا دلاوری

مارال فرجاد

عرفان اکبری

سعید بزمی پور

فوت عموی شاهرخ استخری در حادثه منا

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون هم پس از فاجعه منا داغدار شد.

این بازیگر طی پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:متاسفانه با خبر شدم عموی عزیزم در فاجعه منا درگذشت... روحت شاد عمو جون.

شاهرخ استخری

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسرش

فضای مجازی بازهم دردسرساز شد. طی چند روز گذشته شاهرخ استخری بازیگر کشورمان که سریال پاهای بیقرار را آماده پخش از شبکه سه سیما دارد با انتشار استوری های پی در پی حس دلتنگی برای دخترش را با هوادارانش به اشتراک میگذاشت و هرگز گمان نمیکرد این پست ها به ماجرایی دیگر ختم شود.

این پست های شاهرخ استخری شایعه جدایی این هنرمند کشورمان از همسرش را در فضای مجازی شکل داد و با واکنش همسر آقای بازیگر مواجه شد.

علت دوری شاهرخ استخری از تلویزیون چه بود

مهران مدیری از محبوبیت شاهرخ استخری با سریال دلنوازان و فاصله ها صحبت کرد و از او خواست درباره کمرنگ شدن در تلویزیون بعد از این دو سریال صحبت کند که گفت :بعد از فاصله ها و دلنوازان 5 سال با تلویزیون کار نکردم اما در سینما حضور داشتم و چند فیلم سینمایی بازی کردم ولی به نظرم خیلی دیده نشد. من برای بازگشت دوباره به تلویزیون منتظر کار کردن با کارگردان های بزرگ بودم اما به نظرم اشتباه کردم و اینهمه دوری از فضای تلویزیون اصلا کار درستی نبود . وقتی با سریال آمین به تلویزیون بازگشتم با اینکه انتظار دیده شدن داشتم اما این سریال هم خیلی دیده نشد .

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری مهمان برنامه دورهمی شد

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 27 بهمن 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان شاهرخ استخری بازیگر سریال فاصله ها و دلنوازان بود .

شاهرخ استخری بازیگری که با ایفای نقش در دو سریال دلنوازان و فاصله ها به شهرت رسید روبروی مهران مدیری روی صندلی دورهمی نشست و از آغاز فعالیتش در دنیای هنر ، زندگی شخصی و فعالیت تجاری اش گفت.

مران مدیری گفتگو با شاهرخ استخری را با طرح این سوال که تو آدم خوش اخلاقی هستی اما دیگران درباره ات میگویند که خیلی مغروری و خودت را میگیری این درست است؟ شاهرخ استخری گفت:فکر میکنم این فکر و باور از نقش هایی که من با آنها به شهرت رسیدم و شناخته شدم نشات گرفته باشد ، این فکر که من آدم مغروری هستم از نقشم در سریال دلنوازان شکل گرفته و به نظرم ماندگار شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5wn6