جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/21 05:09
رضا رویگری | همسر رضا رویگری | طلاق رضا رویگری
کد خبر: 22771

رضا رویگری راز های زندگی شخصیش را بر ملا کرد | همسر رضا رویگری عذاب زندگیش شد؟

رضا رویگری بازیگر محبوب ایرانی که در این مدت عذاب زیادی کشیده است در پی این مصاحبه راز های زندگیش را بر ملا کرد

رضا رویگری بازیگر سینما و تبوزیون ایران و یکی از محبوب ترین سلبریتی های کشورمان است. رضا رویگری حواشی کمی درزندگی شخصی خود را تجربه کرده تا این اواخر که با ازدواج مجددش حاشیه ساز شد. رضا رویگری بعد از طلاقش با دختری کوچکتر از خودش ازدواج کرد و شایعات زیادی برای خود ساخت. مدتی پیش فیلمی از بیماری رضا رویگری در فضای مجازی وایرال شد که از زبان خودش این موضوع را می شنویم. رضا رویگری در گفت و گویی به حرف و حدیث‌های فضای مجازی پاسخ داد. بخشی از گفت و گو با رضا رویگری از این قرار است: 

اخبار فضای مجازی درباره خودتان را دنبال می‌کنید؟​

ما دنبال نکنیم، فضای مجازی ما را دنبال می‌کند. من هیچ‌چیزی را در فضای مجازی بلد نیستم. اصلا نمی‌دانم چطور در اینستاگرام پست می‌گذارند. ولی دوستان نظرات را برایمان می‌خوانند. یکی از دوستان کامنت‌های بد را می‌خواند و دیگری کامنت‌های خوب را می‌خواند. سانسور هم نمی‌کنند.

نظرات مختلفی وجود دارد. بعضی نظرات خوب نسبت به من دارند و حرف‌های بعضی‌ها غیرمنصفانه است. بعضی‌ها وارد فضای خانواده من می‌شوند که این خیلی من را اذیت می‌کند. این دوستانی که به من کمک کرده‌اند هم جزو خانواده‌ من هستند. همسر من هم خیلی اذیت شد. بعضی‌ها درباره او کامنت‌های غیرمنصفانه گذاشتند. امیدوارم که خدا این افراد را ببخشد.

الان همسرتان کجا هستند؟

در منزلی که قبلاً داشتیم زندگی می‌کند. بعضی وقت‌ها هم به من سر می‌زند.

این‌که بعضی‌ها می‌گویند شما با هم اختلاف دارید و جدا شده‌اید درست است؟​

نه ما جدا نشده‌ایم.  

زمانی‌ که شما در آسایشگاه بودید گفتید که همسرتان مقصر است؟

من دنبال مقصر در این کار نمی‌گردم. هر کسی به‌اندازه توانش به من خدمت کرده‌است. دست همه درد نکند. یکی‌ از آنها هم ایشان بوده که در ده سالی که من مریض بودم در خانه به من کمک کرده و زحمت مرا کشیده‌است. من نمی‌توانم غیرمنصفانه صحبت کنم.

رضا رویگری

یعنی زندگی عاشقانه‌ای که از ابتدا داشتید الان ادامه دارد؟​

بالاخره عشق مثل هوای بهار می‌ماند که یک وقت می‌بارد و یک وقت هم تگرگ‌هایی می‌آید که حجمش اندازه گردو است. یک وقت‌هایی هوا ابری و یک وقت‌هایی صاف و آفتابی است. الان که وضع اقتصادی به هم ریخته، همه خانواده‌ها ممکن است اختلافات کوچکی داشته باشند. ولی آن‌طورکه در فضای مجازی می‌گویند ما اختلاف نداریم. با همدیگر هستیم و همچنان داریم زندگی می‌کنیم. الان زندگی‌ها اسم‌های مختلف پیدا کرده است. زندگی سفید و سبز و قرمز و رنگ‌های دیگر. زندگی اجتماعی هم داریم. ولی ما داریم زندگی سالم انسانی را ادامه می‌دهیم.

ویدئوی پول پاشی بر روی شما خیلی خبرساز شد. ماجرا چه بود؟

دوستان می‌خواستند عشق و علاقه‌شان را به من نشان دهند.شما در عروسی‌ها دیده‌اید که بر روی سر یک نفر شاباش می‌ریزند و شاباش می‌دهند. این کار خیلی غیرمعمول نیست. گفتم بعضی‌ها غیرمنصفانه نظر می‌دهند.

رضا رویگری

بیوگرافی و جزئیات زندگی رضا رویگری

نام :رضا

نام خانوادگی :رویگری

تاریخ تولد :1325/10/6

محل تولد :تهران

زمینه فعالیت :بازیگر ، خواننده، نقاش

وضعیت تاهل :متاهل

فرزندان :کیارش

زندگی شخصی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد 6 دی 1325 در تهران می باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

رضا رویگری در خانواده ای مذهبی در تجریش به دنیا آمد، پدر او یک آیت الله بی عمامه بود و وی تنها فرزند خانواده اش می باشد.

پدرش علاقمند بود که او روحانی شود به همین خاطر رضا رویگری مدتی را در حوزه تحصیل کرد اما بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد.

رضا رویگری

ازدواج و فرزندان رضا رویگری

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

رضا رویگری تنها یک فرزند به نام کیارش از همسر اولش دارد و دارای یک نوه دختر می باشد.

بیماری رضا رویگری

رضا رویگری 9 ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه 1392 زمان شستن دست و صورت، ناگهان دچار سرگیجه و سکته مغزی شد و بعد از ایین اتفاق ناگوار ویلچر نشین شدند.

رضا رویگری

حواشی زندگی رضا رویگری

رضا رویگری در سال 89 بعد پخش سریال مختارنامه در تلویزیون به مدت چهار سال ممنوع الفعالیت شد. این هنرمند به دلیل بازی در فیلم «اخراجی ها 3» در سال 90 در نقش یکی از کاندیدای انتخابات وارد حاشیه شد و از مردم به خاطر بازی در برخی نقش ها عذرخواهی کرد.

او چندین بار از وضعیت زندگیش گله کرده و گفته است که بیش از 300 میلیون تومان از پروژه های مختلف طلب دارم اما هیچ نهاد و هیچ صنفی از من بعنوان بازیگری که سال ها در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده ام حمایت نمی کند!

رضا رویگری در خانه سالمندان

رضا رویگری در ویدیویی که اردیبهشت 1401 از او منتشر شد، اعلام کرد که توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده و سیمکارت خط اصلی اش توسط همسرش تعویض شده و امکان اطلاع دادن از وضعیت اش به کسی نداشته، او در صحبت هایش از طرفدارانش درخواست کمک کرد.

رضا رویگری

ورود رضا رویگری به عرصه هنر

رضا رویگری در سال 1348 وقتی 23 ساله بود، بواسطه معرفی خانم خجسته کیا که دنبال یک بازیگر خوش صدا بود به عرصه بازیگری معرفی شد و برای اولین بار در نمایش اویس و رامین طعم بازیگری را تجربه کرد.

درخشش رضا رویگری در تلویزیون

رضا رویگری بعد از چند سال فعالیت در تئاتر در سال 1356 با مجموعه تلویزیونی لحظه در تلویزیون دیده شد ولی پس از آن برای چند سال فعالیت خود را تنها در تئاتر ادامه داد و تا سال 61 در تلویزیون حضور نداشت.

او بعد از چند سال دوری از تلویزیون در سال 1361 با بازی در سریال محله برو بیا به تلویزیون برگشت و به هنرنمایی پرداخت. رضا رویگری بعد از بازی در محله برو بیا در سال 1363 در سریال محله بهداشت به ایفای نقش پرداخت، این سریال در ادامه مجموعه محله برو بیا ساخته شد.

ورود رضا رویگری به سینما

رضا رویگری در سال 1363 با بازی در فیلم سینمایی عقاب ها پا به عرصه سینما گذاشت و با بازی خوبی که در این فیلم از خود نشان داد توانست به شهرت زیادی دست یابد.

عقاب ها به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان داستان جنگ ایران و عراق را روایت میکند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم قرار گرفت و توانست عنوان پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد.

او بعد از دوری چندین ساله از سینما، در سال 82 با فیلم بوتیک به سینما بازگشت و در سال 1386 در دو فیلم سینمایی قرنطینه و مجنون لیلی بازی کرد. رویگری در سال 1387 نیز در سه فیلم سینمایی دل شکسته، چشمک و موج سوم بازی کرد. او در سال 1388 در فیلمهای شور شیرین و زمهریر خوش درخشید.

رضا رویگری

نقاشی رضا رویگری

رضا رویگری در عرصه نقاشی فعالیتی حرفه ای داشته و حتی چندین نمایشگاه در ایران و آمریکا برپا کرده است. او سال 1373 به آمریکا مهاجرت کرد و به رشته نقاشی پرداخت و پس از چند سال در سال 82 به ایران بازگشت.

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین، روزهای منتهی به انقلاب و زمانی که هنوز شاه و ساواک در کشور بودند آیه های قرآن را به‌صورت سرود خواند که چندباری از گلدسته های دانشگاه تهران هم پخش شد.

رضا رویگری خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می باشد. او یک کنسرت در سال 1996 در آمریکا نیز برگزار نمود.

رضا رویگری

مروری بر فیلم های رضا رویگری

رضا رویگری در مختارنامه

مختارنامه سریالی به کارگردانی داوود میرباقری است که داستان مختار ثقفی و چگونگی قیام او پس از حادثه عاشورا برای خونخواهی امام حسین (ع) را بیان می کند.

در این سریال پر بازیگر رضا رویگری نقش کیان ایرانی یا "کیسان ابوعمره" را بر عهده داشت، فردی که از یاران برجسته مختار بود و از او برای خونخواهی امام حسین و یارانش حمایت کرد و عمر بن سعد و بنا به قولی شمر بن ذی‌الجوشن به دست او کشته شده‌اند و همچنین خولی بن یزید اصبحی به دست او اسیر گشته‌ است.

رضا رویگری در بوتیک

بوتیک نام فیلمی ایرانی به کارگردانی حمید نعمت الله و ساخته سال 1382 می باشد. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شد. در فیلم بازیگرانی چون گلشیفته فراهانی، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، رضا رویگری، افسانه چهره آزاد و... به ایفای نقش می پردازند.

رضا رویگری در فیلم سینمایی «بوتیک» نقش مرد هوسرانی به نام شاپوری را ایفا می کند که صاحب بوتیک و کارفرمای محمدرضا گلزار است و قصد دارد تا هر طور شده گلشیفته فراهانی، دختر جوانی که از خانه فراری شده است را اغفال کند.

رضا رویگری

رضا رویگری در شاهگوش

شاهگوش یک مجموعه‌ای نمایشی محصول سال 1392 به کارگردانی داوود میرباقری است. داستان این سریال درباره مردی است که استقلالی بوده و دخترش خواستگاری پرسپولیسی دارد و او مخالف این ازدواج است، در ادامه تصادفی منجر به فوت این فرد شده و داستان وارد فاز کلانتری می‌شود و افسر پرونده به دنبال قاتل می گردد و...

 اکبر عبدی، رضا رویگری، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر و... بازیگران این سریال هستند. رضا رویگری در شاهگوش نقش مهندس جلیل ساسانپور همسر زرین زوزنی (مظنون به قتل رحمان) را برعهده دارد که به شیشه اعتیاد پیدا کرده و ماجراهایی برایش رخ می دهد.

رضا رویگری در سریال ملکوت

ملکوت مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا آهنج است که قصهٔ فردی به نام حاج فتاح سلطانی را روایت می کند که پس از تصادف دچار مرگ مغزی می‌شود و به جهان ملکوت می‌رود در آن زمان فرشته‌ای به سراغ او می‌آید تا به گناهان او رسیدگی کند و....

محمدرضا شریفی نیا، رضا رویگری، کوروش تهامی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ترلان پروانه، نیما شاهرخ شاهی، احمد نجفی، رز رضوی و... از بازیگران این سریال هستند. رضا رویگری در ملکوت نقش سرمست داماد حاج فتاح را بازی می کند که برای رسیدن به ثروت حاج فتاح تلاش می‌کند اما در واقع، او در این مسیر، ناکام می ماند.

رضا رویگری

رضا رویگری در معصومیت از دست رفته

معصومیت ازدست‌رفته یک مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی داوود میرباقری است که داستان شخصیتی به نام شوذب یکی از یاران علی را به تصویر می کشد که اکنون خزانه‌دار کوفه و امویان شده‌است و در بین عشق دو زن قرار دارد.

امین تارخ، داریوش فرهنگ، انوشیروان ارجمند، عباس امیری، فریبا کوثری، امین زندگانی، مصطفی طاری، حسن میرباقری، حامد میرباقری، رضا رویگری، حدیث فولادوند، سارا خوئینی ها و... از بازیگران این سریال هستند. رضا رویگری در معصومیت از دست رفته نقش سعدون را ایفا کرده است.

فیلم‌شناسی رضا رویگری

فیلم های سینمایی رضا رویگری

شادروان :حسین نمازی ،1400

هرماس :مهدی صاحبی، 1399

دختران هم می‌میرند :1398

زهرمار :جواد رضویان،1397

به وقت طلاق :حسن حجگذار، 1397

لازانیا :حسین قناعت، 1396

همه چی عادیه :محسن دامادی، 1395

خوب، بد، جلف :پیمان قاسم خانی، 1394

فیلسوف‌های احمق :1394

رفقای خوب :مجید قاری زاده، 1393

دوربین :1393

سکه :1393

360 درجه :13سام قریبیان، 1393

باورم کن :1393

قرار بعدی همان جا :1392

شاباش :حامد کلاهداری، 1391

چهارباندی :محمدجعفر باقری نیا، 1391

گناهکاران :فرامرز قریبیان، 1390

راه بهشت :مهدی صباغ زاده، 1390

صداست که می‌ماند :سعید چاری، 1390

یک داستان عاشقانه :1390

اخراجی‌ها 3 :مسعود ده نمکی، 1389

شور شیرین :جواد اردکانی، 1388

زمهریر :علی روئین تن، 1388

پشت در خبری نیست :1388

موج سوم :آرش سجادی حسینی، 1387

چشمک :جهانگیر جهانگیری، 1387

دل شکسته :علی روئین تن، 1386

قرنطینه :منوچهر هادی، 1386

مجنون لیلی :قاسم جعفری، 1386

جنایت و جنحه :1384

ستاره‌ها 1 :ستاره می‌شود:فریدون جیرانی، 1384

بوتیک :حمید نعمت اله، 1382

شک :ساموئل خاکچیان، 1380

مسافر ری :داوود میرباقری، 1379

جوانی :مجید قاری زاده، 1377

شیخ مفید :فریبرز صالح، 1374

بلوف :ساموئل خاکچیان،  1372

آلما :اکبر صادقی، 1371

خوش خیال :مهران تائیدی، 1371

طعمه :فرامرز صدیقی، 1371

ماه عسل :حجت اله سیفی، 1371

مردی در آینه :ساموئل خاکچیان، 1371

افسانه مه پلنگ :محمدعلی سجادی، 1370

خانه خلوت :مهدی صباغ زاده، 1370

دیدار در استانبول :افشین شرکت، 1370

آخرین مهلت :پرویز تائیدی، 1369

دخترم سحر :مجید قاری زاده، 1368

رانده شده :جهانگیر جهانگیری، 1368

شب بیست و نهم :حمید رخشانی، 1368

وسوسه :جمشید حیدری، 1368

شاخه‌های بید:امراله احمدجو، 1367

سرزمین آرزوها :مجید قاری زاده، 1367

غریبه :رحمان رضایی، 1366

کانی مانگا :سیف اله داد، 1366

اجاره‌نشین‌ها :داریوش مهرجویی، 1365

یوزپلنگ :ساموئل خاکچیان، 1364

عقاب‌ها :ساموئل خاکچیان، 1363

رضا رویگری

سریال های تلویزیونی رضا رویگری

سلمان فارسی:داوود میرباقری، درحال ساخت

برف بی صدا می‌بارد:پوریا آذربایجانی، 1400

آقا و خانم سنگی:شاهد احمدلو، 1394

تنهایی لیلا:محمدحسین لطیفی، 1394

آخرین بازی:حسین سهیلی زاده، 1393

مدینه:سیروس مقدم، 1393

معراجی‌ها:مسعود ده نمکی، 1392

زمانی برای عاشقی:محمدحسین لطیفی، 1392

سه، پنج، دو:حسین سهیلی‌زاده، 1390

مختارنامه:داود میرباقری، 1383–1389

موج و صخره:مجید صالحی، 1389

ملکوت:محمدرضا آهنج، 1389

دارا و ندار:مسعود ده‌نمکی، 1388–1389

تاوان:شهرام شاه‌حسینی، 1388

سال‌های مشروطه :محمدرضا ورزی، 1388

به کجا چنین شتابان:ابوالقاسم طالبی، 1388

خط شکن:مسعود تکاور، 1386

شکر تلخ:احمد کاوری، 1386–1385

پول کثیف:جواد افشار، 1385

معصومیت از دست رفته:داود میرباقری، 1382

خورشید شب:سیروس مقدم، 1374–1380

دلبر آهنی:مهدی صباغ‌زاده، 1378

روح فراموشکار:محمدعلی بهرامی، 1378

برگ و باد:فیاض موسوی، 1377–1376

بومرنگ :فیاض موسوی، 1376

سواران دشت سرخ:حسین مختاری، 1374

میثاق خون:حسین مختاری، 1373

خورشید بر خاک:حسین مختاری، 1372

حماسه ایثار:کاظم بلوچی، 1372

جنگی برای فردا :مجید مظفری، 1364

محله بهداشت:داریوش مؤدبیان، 1363

محله برو بیا:داریوش مؤدبیان، 1361

رضا رویگری

رضا رویگری در تئاتر

ویس و رامین :آربی اوانسیان، 1348

عبادتی بر مصیبت حسین بن منصور :خجسته کیا، 1349

پا انداز :هوشنگ توزیع، 1350

خودت باش و عرقتو بخور :هوشنگ توزیع، 1350

حالت چطوره مش رحیم :اسماعیل خلج، 1350

ناگهان هذا حبیب اله :فرهاد مجدآبادی، 1351

گلدونه خانم :اسماعیل خلج، 1352

جمعه کشی :اسماعیل خلج، 54–1352

قمر در عقرب :اسماعیل خلج، 55–1352

شبیخون :سیروس ابراهیم‌زاده، 1353

صندلی کنار پنجره بگذاریم :عباس نعلبندیان، 1353

امشب شب مهتاب :آشور بانیپال بابلا، 1353

جان نثار :بیژن مفید، 1354

رایش سوم :بیژن مفید، 1354

ققنوس و بوتیمار :حسن ملکی، 1354

دو خواهر :علیرضا رضایی، 1354

آتراکیسیون :رضا ژیان، 1355

آخر زمان :آشور بانیپال بابلا، 1355

طاعون :آشور بانیپال بابلا، 1356

شبات :اسماعیل خلج، 1356

اژدها :صدرالدین زاهد، 1357

بر دار شدن حسین بن حلاج :سیاوش طهمورث، 1358

معرکه در معرکه :سیاوش طهمورث

سیرک باشکوه :صادق هاتفی، 1359

باغ وحش شیشه‌ای :خسرو شجاع‌زاده، 1366

توراندخت :رضا کرم‌رضایی، 1367

سایه سیمرغ :سعید امیرسلیمانی، 1368

آرتوراوئی :مجید جعفری، 1379

مضحکه قمر در عقرب :شهره لرستانی، 80–1379

والس خداحافظی :امیر دری، 1381

مرغ مینا :تاجبخش فنائیان، 1388

رضا رویگری

تله فیلم و تله تئاترهای رضا رویگری

تله فیلم میان بر:احمد معظمی

تله فیلم پایان یک کابوس:سامان ناصری ، 1394

تله فیلم خط آبی:امین رنجبر، 1394

تله‌فیلم شوکا:شهرزاد سالمی، 1394–1395

تله‌فیلم دو خواستگار:علیرضا اتفاقیان، 1394

تله‌فیلم سراب :سعید چاری، 1393

تله فیلم سکه:حسن حج گذار، 1393

تله فیلم پازل:سامان ناصری، 1393

تله‌فیلم دهه شصتی‌ها:سعید چاری، 1392

تله‌فیلم شکفتن :جهانبخش سلطانی، 1392

تله‌فیلم آقای عبدی نسب و بانو:حمید اکرمی، 1392

تله‌فیلم صندلی چهارساله:محسن توکلی، 1392

تله‌فیلم سه قدم تا حماسه:امیرعلی محمدی، 1392

تله‌فیلم دونده:اصغر هاشمی، 1391–1392

تله‌فیلم سرانجام:احمد معظمی ، 1391

تله‌فیلم شاعر و برادران:عباس مرادیان، 1391

تله‌فیلم منطق عفونی :محسن افشانی، 1390

تله‌فیلم تشخیص هویت :مهدی برقعی، 1388

تله‌فیلم برگ و باد:ایلیا منفرد، 1388

تله‌فیلم سرقت:جواد مزدآبادی، 1388

تله‌فیلم خواب برفی :رضا قویدل، 1387

عملیات 125:بهروز افخمی، 1387

تله‌فیلم سرشاخ:محمود معظمی ، 1387

تله‌فیلم مرد:سیروس الوند، 1387

تله‌فیلم حکم جلب :احمد کاوری، 1387

تله‌فیلم یغما:محمود معظمی، 1386

تله‌فیلم تله روباه:علیرضا اسحاقی، 1385

تله فیلم الفبای مرگ :حمیدرضا محسنی، 1384

تله‌فیلم پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده:محسن اورنگ، 1383–1384

تله‌فیلم سلام بر صبح:محسن میردامادی، 1380

تله تئاتر در پوست شیر:شهره لرستانی، 1379

تله تئاتر ماه‌پنهان است:مسعود فروتن، 1362

تله‌تئاتر سنجاب‌ها:محمود ابراهیم‌زاده، 1359

رضا رویگری

داوری رضا رویگری

یکی از 8 داور مسابقه ستاره بیست در شبکه نمایش

رضا رویگری در شبکه خانگی

جزیره:سیروس مقدم، 1400

شاهگوش:داوود میرباقری، 1392

فیلمنامه‌نویسی رضا رویگری

فانوس‌های رنگی

خوانندگی رضا رویگری

آلبوم از عشق گفتن

آلبوم غوغا 

آلبوم کازابلانکا 

سرود معروف ایران ایران دراول انقلاب

خوانندهٔ موسیقی متن فیلم سینمایی ساعت فاجعه:1351

آلبوم کازابلانکا رضا رویگری

نقاشی های رضا رویگری

برگزاری نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نقاشی در سال 1376

جوایز و افتخارات رضا رویگری

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوتیک1383 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9a86