پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/21 01:52
بازیگر
کد خبر: 22762

استوری سفارشی همسر سابق بهاره رهنما برای بازیگری دیگر | ماجرا چیست؟

استوری امیرخسرو عباسی، همسر سابق بهاره رهنما،که با هدف تبریک تولد یکی از بازیگران زن معروف منتشر شده بود، به سرعت وایرال شد.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان دیروز 19 تیرماه 1401 تولد 59 سالگی خود را با حضور خانواده اش جشن گرفت، در جشن تولد بازیگر سریال دردسر والدین به جز دختر و پسرش آوا و پویان گنجی و عروسش دریا مرادی دشت دوستان و آشنایان خانم بازیگر حضور داشتند، در این میان عکس های امیر خسرو عباسی در کنار بازیگر سریال ترانه مادری در روز تولدش و در کنار خانواده اش شایعات فراوانی را در فضای مجازی به راه انداخت که در ادامه به آن پرداخته ایم.

بازیگر

فاطمه گودرزی بانوی هنرمند کشورمان در سالروز تولدش در استوری های اینستاگرامش پاسخ تبریک و محبت بسیاری از دوستان خود را داد. در میان استوری های تبریک تولد خانم بازیگر، تبریک تولد همسر سابق بهاره رهنما دیده می شود که در تولد بازیگر فیلم عمه ماه منیر حضور دارد، حضور امیر خسرو عباسی در تولد فاطمه گودرزی شایعات فراوانی را به راه انداخت اما امیرخسرو عباسی میزبان تولد خانم بازیگر بوده و گویا تولد فاطمه گودرزی در کافه رستوران ایشان برگزار شده است.

امیر خسرو عباسی متولد 1353 و تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی و صاحب یک شرکت بزرگ تولیدی است که محصولات آرایشی تولیدی آن در سراسر کشور توزیع می شود.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 تیر 1342 در تهران است که از پدر و مادری اهل بروجرد زاده شد و نام اصلی اش گیتی است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و برای اولین بار در سریال گالش های مادر بزرگ در سه سکانس بازی کرد و با فیلم بخاطر همه چیز در سال 1369 وارد سینما شد.

فاطمه گودرزی سال 1361 با عبدالرضا گنجی کارگردان ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج یک دختر بنام آوا و یک پسر بنام پویان است که هر دو بازیگر هستند. همسر پسر او دریا مرادی دشت نیز بازیگر بوده و در سریال ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه و... به ایفای نقش پرداخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9y8k