چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/20 10:43
ازدواج | همسر | شوهر | ازدواج اقایون
کد خبر: 22744

ترس آقایون از ازدواج چیست | چرا آقایون علاقه ای به ازدواج ندارند ؟

دراین مقاله دلایل واقعی اینکه چرا مردان علاقه ای به ازدواج ندارند، را به شما میگوییم

بسیاری از آقایون این روز ها از ازدواج ترس دارند ئلی دلیل این ترس چیست؟ آقایون اکثرا از ازدواج و محدودیت های آن می ترسند و دوس ندارند آزادی ازشون گرفته بشه. یکی از بحث های ازدواج میزان درامد و شغل و کر مناسب جوانان است که اکثرا از این موضوع ترس دارند و رنج می برن در ادامه به موارد دیگر اشاره می کنیم.

ازدواج

از دست دادن آزادی

مردان مجرد نمی خواهند آزادی انجام سرگرمی ها و ورزش های مورد علاقه خود را از دست بدهند. این مردان، احساس خوب تا ابد در کنار یک نفر بودن، را نمی بینند. آنها فقط از دست دادن آزادی خودشان را می بینند. آنها می ترسند روابطشان با دوستانشان را از دست بدهند و اینکه مجبور شوند در زمان مشخصی در خانه باشند.

ترس از طلاق

تعداد زیادی از مردان وجود دارند که آسیب های عاطفی و اقتصادی، طلاق را دیده اند. این ترس باعث می شود که ازدواج نکنند. آنها نمی‌خواهند خودشان را در این موقعیت قرار بدهند و آسیب‌ ببینند.

ازدواج

فداکاری نکردن

آنها سبک زندگی خودمحور خودشان را دوست دارند. ازدواج نیاز به فداکاری و وفاداری دارد. مردها دوست ندارند از خودشان و تفریحاتشان بخاطر شخص دیگری بگذرند.

برنامه های دوستیابی

بعضی از مردان این برنامه ها را دوست دارند. آنها دوست دارند هر زمان که خواستند ، با افراد دیگر چت کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. برای مردی که هیچ علاقه‌ای به تعهد ندارد، این برنامه ها راهی عالی برای رابطه های مختلف است. مردانی که متعهد نیستند و علاقه ای به ازدواج کردن ندارند، ازدواج را مانند حبس ابد می بینند.

ازدواج

مردان خجالتی

مردانی که شرایط مالی خوبی ندارند از اینکه ازدواج کنند و نتوانند از پس هزینه های ازدواج بربیایند و پیش همسرشان خجالت بکشند، می ترسند. مردان متاهل سالم‌تر از مردان مجرد هستند و مردان مجرد ده سال زودتر از مردان متاهل می‌میرند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wo7nr