چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/14 00:46
سریال پایتخت | بازیگر سریال پایتخت | فوت بازیگر سریال پایتخت
کد خبر: 22280

علت مرگ بازیگر سریال پایتخت چه بود | خبری تلخ و شوکه کننده برای سینمای ایران

مدتی است خبری در رسانه داخلی دست به دست می شود که خبری قدیمی است و این خبر راجب فوت یکی از بازیگران سریال پایتخت است.

سریال پایتخت یکی از پر طرفدار ترین سریال های صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود و رکورد های زیادی را به نام خودش ثبت کرد. حال مدتی است خبری مبنی بر مرگ بازیگر سریال پایتخت در رانه داخلی و فضای مجازی دست به دست می شود که این خبر صحت دارد ولی خبری قذیمی است که بازنشر شده است. این خبر مطعلق به خانوم ملوک طلوع نژاد یکی از بازیگران گلستانی سریال پایتخت است که در  سریال پایتخت ایفای نقش کرده است.

سریال پایتخت

علت مرگ بازیگر سریال پایتخت ( ملوک طلوع نژاد ) چیست؟

ملوک طلوع‌نژاد پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون صبح روز شنبه 20 شریور 1400 پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد

سریال پایتخت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ek59p