چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/11 01:22
سید جلال حسینی | خداحافظی سید جلال حسینی | پرسپولیس
کد خبر: 22044

اشک و لبخند های بازیکنان پرسپولی بعد از خداحافظی کاپیتان | سید جلال حسینی به عنوان مربی باز میگردد

سید جلال حسینی کاپیتان سابق تیم پرسپولیس و ملی پوش با ارزشی فوتبال ایران از فوتبال خداحافظی کرد ولی تیم پرسپولیس به عنوان مربی در باشگاه خواستار او شد.

سید جلال حسینی ملی پوش فوتبال ایران و کاپیتان پرسپولیس تهران است. سید جلال حسینی مدتی پیش خبر از خداحافظی خودش را به هواداران در فضای مجازی داده بود این کاپیتان پر افتخار جمعه 10 تیر ماه 1401 رسما از فوتبال خداحافظی کرد. مدیران باشگاه پرسپولیس تهران بعد از خداحافظی سید جلال حسینی رسما اعلام کردند که ایشان حق ندارد باشگاه را ترک کند و به عنوان مربی کنار تیم خواهد ماند که این خبر خیلی خوشی برای هواداران پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال بود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه منتظر اعلام خبر بازنشستگی سیدجلال حسینی و پایان دوره فوتبالیستی او بودند، کاپیتان پرسپولیس ظهر امروز این خبر را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

ساعتی پس از اعلام این خبر، باشگاه پرسپولیس با تائید حضور او در کادرفنی سرخپوشان اعلام کرد: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده است، قرار است از این پس سید جلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد و دوران مربیگری خود را از پرافتخارترین تیم ایران، پرسپولیس، آغاز کند.

سیدجلال پیش تر قرارداد دو ساله برای حضور در کادرفنی پرسپولیس را امضا کرده بود.

سید جلال حسینی

سیدجلال با  تیم‌های سایپا، سپاهان سه بار و پرسپولیس پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است تا با 9 قهرمانی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر باشد. حسینی همچنین تجربه حضور در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا، سه بار حضور در جام ملت‌های آسیا و همچنین تجربه بازی در جام جهانی 2014 برزیل را در کارنامه دارد تا رزومه دست‌ نیافتنی در فوتبال ایران برای خود به ثبت برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wo985