پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/08 04:50
بهنوش طباطبایی | جواد عزتی | ازدواج بهنوش طباطبایی
کد خبر: 21917

مسخره کردن بهنوش طباطبایی جلوی جمعی از خبرنگاران | آبروریزی جواد عزتی

بهنوش طباطبایی بازیگر مطرح سینمای ایران در مصاحبه ای با جمعی از خبرنگاران مورد تمسخر جواد عزتی و مهدویان قرارا می گیرد

بهنوش طباطبایی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است.بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت ماه 1360 در تهران می باشد وی از کودکی به بازیگری علاقه مند بود. بهنوش طباطبایی تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس رشته کامپیوتر ادامه داد و دوره هرای بازیگری را در دانشکده هنر های زیبایی تهران گذراند. بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در سال 95 از هم جدا شدند.

زندگینامه بهنوش طباطبایی

نام : بهنوش

نام خانوادگی: طباطبایی

تاریخ تولد : 27 اردیبهشت 1360 در تهران

تحصیلات : لیسانس کامپیوتر

پیشه : بازیگر

سالهای فعالیت : از سال 1377 تاکنون

از تولد تا زندگی شخصی و تحصیلات بهنوش طباطبایی

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران متولد شد.

خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی خواهری به تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد. تصویری از پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی در صفحه خانم بازیگر به اشتراک گذاشته شده است.

 

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

بهنوش طباطبایی

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

مهراوه شریفی یا جرقه بازیگری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس این روزها سینما و تلویزیون از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

بهنوش طباطبایی

ازدواج دوم بهنوش طباطبایی : 

بهنوش طباطبایی در آذرماه ۹۷ در صفحه اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت : “برای دوست داشتن تو من زن ترینم”

پس از انتشار این پست شایعه ازدواج دومش در فضای مجازی منتشر شد که عاملش خودش بوده است. بهنوش طباطبایی تا به امروز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

سابقه فعالیت بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبائی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. رشته ی دانشگاهی وی مهندسی کامپیوتر بود اما به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند . این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر از قاب تلویزیون دیده شد. یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید. وی در این سریال با وجود اینکه نقش اصلی را نداشت اما توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

بهنوش طباطبایی اولین تجربه سینمایی را در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” کسب کرد و در این سریال همبازی همسر سابقش آقای مهدی پاکدل بود. وی در تئاترهای آینه های روبه رو، نام تمام مادران، آدامس خوانی، سینماهای من، فصل شکار بادبادک ها،سیندرلا، داستان یک پلکان، برهان و ابرهای پشت حنجره حضور داشت.

بهنوش طباطبایی

فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی:

ماجرای نیمروز:ردخون (۱۳۹۷)

غلامرضا تختی (۱۳۹۷)

لابی (۱۳۹۵)

زیر سقف دودی (۱۳۹۵)

سیانور (۱۳۹۴)

شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)

قصه عشق پدرم (۱۳۹۱)

گام‌های شیدایی (۱۳۹۱)

آزادراه (۱۳۸۹)

پوست موز (۱۳۸۷)

کلاغ پر (۱۳۸۶)

پسران آجری (۱۳۸۵)

مصائب دوشیزه (۱۳۸۵)

سریال های تلویزیونی:

“یونس” به کارگردانی محمدرضا خالقی (۱۳۷۷)

“کوی دامون” به کارگردانی عباس رنجبر (۱۳۷۸)

“نوعروس” به کارگردانی بیژن میرباقری (۱۳۸۱)

“مسافری از هند” به کارگردانی قاسم جعفری (۱۳۸۲)

“عشق گمشده” به کارگردانی حسین سهیلی زاده (۱۳۸۳)

“پیله های پرواز” به کارگردانی حسین سهیلی زاده (۱۳۸۴)

“گل‌های گرمسیری” به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور (۱۳۸۷)

“چاردیواری” به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۸۸)

“در مسیر زاینده رود” به کارگردانی حسن فتحی (۱۳۸۹)

“مختارنامه” به کارگردانی داوود میرباقری (۱۳۸۹)

“از یاد رفته” به کارگردانی فریدون حسن پور (۱۳۹۰)

“میکائیل” به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۹۴)

تله فیلم های بهنوش طباطبایی :

تله‌فیلم گزارش یک اعدام

تله‌فیلم عزیزی که ناپدید شد

تله‌فیلم دستها نگاه می‌کنند

تله‌فیلم قصّه سیمین

تله‌فیلم مادرانه

تله فیلمبرگی برشاخه

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در فیلم سیانور:

داستان سیانور در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است. بهنوش طباطبایی در این فیلم نقش لیلا زمردیان و بهروز شعیبی نقش همسرش را ایفا می کند. وی در این فیلم همبازی بازیگرانی از جمله هانیه توسلی، بهروز شعیبی، مهدی هاشمی و بابک حمیدیان می باشد.

بهنوش طباطبایی با انتشار تصویر زیر نوشت : فیلم ” سیانور ” براى من فقط بازى در یک فیلم نبود … تجربه ى همکارى با بهروز شعیبى عزیز خاطره ى بسیار عزیزیست برایم… برادر جان! بهروز خان شعیبى تولدت مبارک

بهنوش طباطبایی در فیلم زیر سقف دودی: 

زیر سقف دودی فیلمی از پوران درخشنده است و بهنوش طباطبایی نقش رعنا همسر دوم فرهاد اصلانی را در فیلم ایفا می کند. وی در این فیلم همبازی مریلا زارعی و فرهاد اصلانی می باشد.

بهنوش طباطبایی با انتشار تصویر زیر نوشت : مهربان بانو همیشه از مهر و دوستى برایم گفتى و من براى شنیدن از تو سرا پا گوشم تبریییک به بانو مریلا زارعى عزیزم برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن و ایمان امیدوارى نازنین برنده سیمرغ بهترین چهره پردازى براى فیلم زیر سقف 

بهنوش طباطبایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qala9