پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/05 03:32
مدارس دخترانه | معلم مرد | خبر روز
کد خبر: 21693

فیلم ورود آقایان ممنوع به واقعیت پیوست | تدریس معلم مرد در تمام مدارس دخترانه ممنوع شد

فیلم ورود آقایان ممنوع ساخته رضا عطاران که سال ها پیش دیده شده است امروز قانون شد. تدریس معلمان مرد در مدارس دخترانه ممنوع شد

فیلم قدیمی ورود آقایان ممنوع ساخته رضا عطاران که سالها پیش دیده شده است امروز به قانون اصلی تبدیل شد. تدریس معلمان مرد در مدارس دخترانه غیر قانونی اعلام شد و هیچ مردی در هیچ مقطعی از مدارس دخترانه اجازه تحصیل ندارد. تخصیص دبیر غیرهمجنس در مدارس دوره اول و دوم متوسطه شامل همه مدارس عادی دولتی، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شاهد و حتی مدارس غیردولتی فاقد وجاهت قانونی است.

معلم

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت تدریس دبیران مرد در تمام مدارس متوسطه می گوید: محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص ممنوعیت تدریس دبیران مرد در مدارس متوسطه دخترانه، اظهار کرد: بخشنامه‌ای در تاریخ 28 اردیبهشت امسال درباره ممنوعیت تدریس معلمان مرد در مدارس دخترانه ابلاغ کردیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: این بخشنامه به استناد ماده 3 آیین‌نامه اجرایی مدارس است که سال گذشته تصویب شده است؛ چرا که مدارس به تفکیک جنسیت تأسیس می‌شوند و تطابق جنسیت کارکنان مدارس با دانش‌آموزان الزامی است.

کاظمی افزود: بر همین راستا بخشنامه‌ای را به استان‌ها ابلاغ کردیم و گفتیم تخصیص دبیر غیرهمجنس در مدارس دوره اول و دوم متوسطه شامل همه مدارس عادی دولتی، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شاهد و حتی مدارس غیردولتی فاقد وجاهت قانونی است

 

منبع : عصر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqb8z