پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/23 05:35
علی دایی
کد خبر: 20849

مریم امیرجلالی مادرزن علی دایی است؟ | عکس لورفته

مدتی است شایعه ای مبنی بر نسبت مریم امیر جلالی با همسر علی دایی در شبکه های اجتماعی حاشیه ساخت.

علی دایی در حال حاضر متاهل است و با همسر دومش زندگی می کند. و در ادامه به جزئیات بیشتری به زندگی خصوصی علی دایی می پردازیم.علی دایی دو فرزند دختردارد اما اخیرا خبر وجود دختر اول علی دایی داغ شد. 

علی دایی

شاید کمتر کسی در کشور زندگی کند که نام علی دایی را نشنیده باشد. بدون تردید این اسطوره فوتبال ایران که عنوان آقای گل فوتبال ملی را یدک می‌کشد،

علی دایی

جزو بزرگترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشورمان به شمار می‌رود. مدتی است که او از دنیای مربیگری دور بوده و به کار‌های شخصی خود می‌پردازد.

اما به تازگی تصویری از دایی در کنار علیرضا حقیقی دروازه‌بان اسبق تیم  پرسپولیس  و حال حاضر تیم نساجی منتشر شده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید تصویر  علی دایی  در کنار علیرضا حقیقی را مشاهده کنید.

مدتی است شایعه ای مبنی بر نسبت مریم امیر جلالی با همسر  علی دایی  در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که توسط این بازیگر تکذیب شد.​

مریم امیر جلالی  بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به شایعات اخیر در پیرامون زندگی اش واکنش نشان داد.شایعه ای مبنی بر خویشاوندی  علی دایی  با مریم امیر جلالی هنرمند سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است، این شایعه باعث واکنش و گلگی مریم امیر جلالی شد.

علی دایی

امیر جلالی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از خودش در کنار علی دایی را گذاشته و در پست خود نوشته است:دوستان اینجوری شایعه میسازن بعضی ازمردم بیکار وازخدابی خبر ما .تاحالا اقای مجید یاسر داماد من بودن حالا جاشون دادن باقای علی دائی نازنین که هردوشون برای من باعث افتخارن ولی چرا ؟ چرامدام نشستین وبجای درست فکرکردم همش سرتون توزندگی مردومه والا این کارها دورازانسانیته هفته پیش هم شایعه شد که مریم امیرجلالی درپارتی شبانه دستگیر شده واقعا دست همه شایعه سازان درد نکنه .بهتره برید بزندگی سراسرفاجعه خودیه سرک بکشید این وصله ها بمن نمی چسبه .

علی دایی

بیوگرافی علی دایی

نام :علی 

نام خانوادگی :دایی

تاریخ تولد :1 فروردین 1348

محل تولد :اردبیل

پست :مهاجم 

لقب :شهریار

قد 193

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36exo7