جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/18 01:58
قطار مشهد به یزد | اخبار حوادث | خبر روز
کد خبر: 20469

چندین کشته و زخمی در حادثه خروج قطار مشهد به یزد از ریل به وجود آمده است

رئیس سازمان امداد و نجات گفت که ۵ واگن از ۷ واگن قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل خارج شدند. این حادثه چندین کشته و زخمی داشته است.

به گزارش رصد ورزشی: خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز قطار مشهد به یزد در محور طبس از خط خارج شد. در حال حاضر تیم‌هایی از اورژانس کشور و همچنین هلال احمر به منطقه اعزام شدند.  از ۷ واگن، ۳ واگن از ریل خارج شد که متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت کردند و حال ۱۵ نفر نیز وخیم است و حدود ۵۰ نفر نیز زخمی شدند./ صداوسیما

قطار مشهد به یزد

 ۱۰ کشته در حادثه قطار مسافربری مشهد به یزد تا این لحظه

رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون شش تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده اند. تاکنون ۱۰ نفر فوت کردند و ۱۲ نفر مصدوم شدند./باشگاه خبرنگاران 

آخرین توضیحات فرماندار طبس در خصوص حادثه خروج قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل

قطار با دستگاه زیرکوبی که در ریل وجود داشته برخورد کرده است

 ۱۳ فوتی تاکنون در حادثه قطار مشهد - یزد

ساعاتی قبل، قطار مسافری مشهد - یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد که بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون ۱۳ فوتی داشته و حال مصدومان نیز وخیم گزارش شده است / ایسنا

اولین تصاویر از مصدومان حادثه خروج قطار مسافربری مشهد به یزد

مصدومان حادثه در شهرستان طبس در حال درمان  هستند.

اطلاعیه راه آهن درباره برخورد قطار مسافری مشهد- یزد با بیل مکانیکی

در این اطلاعیه آمده است: سه واگن از قطار مسافری مشهد- یزد در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

در این سانحه، چند نفر مصدوم شدند و اعضای کمیسیون سوانح راه آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.

گفتنی است قطار مسافری مشهد- یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

خبرهایی درباره تعداد مصدومان یا فوتی منتشر شده است که روابط عمومی راه آهن، پس از بررسی‌های لازم و دریافت اطلاعات دقیق، آمار درست را در خبرهای بعدی اعلام خواهد کرد.

همچنین دقایقی پیش راه آهن در اطلاعیه شماره۳ از حضور قطار مسافری فوق العاده در محل سانحه برای انتقال مسافران به طبس خبر داد.

 جدیدترین آمار فوتی های حادثه خروج قطار طبس - یزد از ریل/ 17 کشته، 30 مصدوم و 5 مصدوم بدحال

فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: طبق بررسی‌های اولیه، حادثه خروج قطار مسافری مشهد- یزد بر اثر برخورد قطار با بیل مکانیکی، رخ داده است.

تاکنون تعداد فوتیها حدود 17 نفر گزارش شده، اما به علت اینکه نیروهای امداد و نجات در حال بررسی قسمتهای دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد  افزایش یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqn6z