سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/14 06:25
سیاوش خیرابی | تفریحات لوکس سیاوش خیرابی | همسر سیاوش خیرابی
کد خبر: 20274

ضربه شدید به سر سیاوش خیرابی در پیست اسکی در خارج از کشور | اسکی کردن سیاوش خیرابی در قطب جنوب

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تفریحات لاکچری

سیاوش خیرابی بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلوزیون ایران است. سیاوش خیرابی به دلیل چهره زیبایی که دارد همیشه مورد توجه مردم ایران بوده است. سیاوش خیرابی با حضور در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. سریال دلنوازان دیگر سریال جدی سیاوش خیرابی بود که توانست با بازی موفقیت آمیزش در این سریال دل های زیادی را بدست آورد. ببینیم فیلم تفریح لوکس اقای خیرابی را

بیوگرافی سیاوش خیرابی 

نام : سیاوش 

نام خانوادگی : خیرابی تبریزی

متولد: 29 / 9 / 1363

زادگاه : تهران 

اصالت : تبریزی

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از آذرماه 1363 در تهران متولد شد. او لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است. سیاوش خیرابی با بازیگرانی مثل سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.ش

سیاوش خیرابی

 زندگی شخصی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی گرچه متولد تهران است اما اصالتا تبریزی است و دو برادر به نام های آرش و اورنگ دارد که هر دو در زمینه عکاسی فعالیت میکنند.

بازیگر مورد علاقه سیاوش خیرابی:

سیاوش خیرابی از میان بازیگران ایرانی استاد عزت الله انتظامی و بهرام رادان و از میان بازیگران خارجی جورج کلونی و برد پیت را دوست دارد. 

سیاوش خیرابی

فیلم های مورد علاقه آقای خیرابی

آقای خیرابی از میان فیلم های ایرانی روسری آبی را میپسندد و از میان سریال هایی که بازی کرده ترانه مادری برایش خاطره انگیز تر بوده است.

آرزوی سیاوش خیرابی

او در برنامه دورهمی اعلام کرد یکی از بهترین آرزوهایش گرفتن سیمرغ میباشد.

ازدواج سیاوش خیرابی

 سیاوش خیرابی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده و خبر مربوط به ازدواجش صحت ندارد. خیرابی در رابطه با علت ازدواج نکردنش میگوید:

سیاوش خیرابی

 برای ازدواج به جمع بندی نهایی نرسیده ام فکر می کنم هنوز وقت هست فعلا دغدغه ام این است که بازیگری را به جای باثباتی برسانم، بعد به ازدواج فکر خواهم کرد.  زمانی که سن و سال کمتری داشتم می خواستم طوری ازدواج کنم که فاصله سنی ام با بچه ام خیلی کم باشد اما این اتفاق نیفتاد، راستش فعلا برای ازدواج برنامه ای ندارم. البته این مسائل چیزی نیست که انسان بخواهد برایش برنامه ریزی داشته باشد. شاید مثل شاهرخ استخری (که از همینجا ازدواج و پدر شدنش را تبریک می گویم) به صورت اتفاقی همه چیز برای ازدواج مهیا شد، یا مثل سام (سام درخشانی) من هم روزی به این شرایط برسم اما فعلا برنامه ای ندارم.

 رستوران داری سیاوش خیرابی

 سیاوش خیرابی چند سالی است به همراه برادرانش رستورانی به نام کنجد را افتتاح کرده و زمان های بیکاری اش را در آنجا میگذراند. او درباره علت انتخاب نام کنجد برای رستورانش می گوید:

– من با برادرهایم خیلی فکر کردیم که اسمی تک سیلابی و خوب بگذاریم، چندتا اسم هم مورد نظر ما بود ولی خب جاهای دیگری به این نام بود. اورنگ داداشم اونموقع بچه دار شده بود، برادرم آرش هنوز بچه نداشت، تاکید داشتم اسمش را بگذاریم «برسام» (نام بچه اورنگ که سال گذشته روی جلد خانواده سبز هم چاپ شده بود)، دیدیم، نه، بعد می گویند اسم برادرزاده اش را گذاشت، برای همین بود که «کنجد» یکهو به ذهن من رسید و به برادرهایم گفتم و آنها هم قبول کردند.

سیاوش خیرابی

 شهرت را دوست دارم

کسی که بازیگر می شود، باید این موضوع را قبول کندک ه شهرت جزئی از زندگی اش خواهد شد یکسری از دوستان می گویند وقتی در رستوران همه نگاه مان می کنند نمی توانیم راحت غذا بخوریم اما باور کن اگر مردم در رستوران من را نگاه نکنند اذیت می شوم. با خودم می گویم یعنی دیگر مردم مرا دوست ندارند ؟ همه ما مدیون نگاه مردم هستیم و به همین دلیل به شخصه هیچ وقت از شهرت اذیت نشده ام.

شیطنت در کودکی

درکودکی خیلی شیطون بودم درس خوان نبودم ولی درسال اول دانشگاه قبول شدم، فارغ التحصیل رشته نرم افزار در مقطع کارشناسی است و می گوید اگر بازیگر نمیشد حتما خوانندگی را در پیش می گرفت.

سیاوش خیرابی

 به جایگاهی که حقم بود نرسیدم

 شروع من با تلویزیون بود، اما باند بازی های سینما اجازه نداد من و هم نسل هایم به جایگاهی که شاید حق مان هم بود، دست پیدا کنیم. یک سری از افراد که در سینما نفوذ دارند، از آدم های خودشان در کارهای سینمایی استفاده می کردند و هیچ وقت فرصت لازم را به من و امثال من نمی دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qw5n