پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/14 02:27
محمدرضا شریفی نیا
کد خبر: 20266

ازدواج محمدرضا شریفی نیا در مکه | محمدرضا شریفی نیا اعتراف کرد

محمدرضا شریفی نیا در برنامه دورهمی درمورد ازدواجش با رز رضوی افشاگری کرد.

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. محمدرضا شریفی نیا همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است محمدرضا شریفی نیا مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد. محمدرضا شریفی نیا محمد رضا شریفی نیا بازیگر سینما وتلویزیون است.

محمدرضا شریفی نیا

مهران مدیری در اولین برنامه از فصل سوم برنامه «دورهمی»، رو به‌روی محمدرضا شریفی‌نیا، بازیگر پرحاشیه سینمای ایران نشست و با او به گفتگو پرداخت.

مدیری که در ابتدای صحبت‌هایش با شریفی‌نیا به دشوار بودن گفت‌وگو با او اشاره کرد، ابتدا از این بازیگر خواست تا درباره علاقه‌مندی‌اش به این حوزه بگوید که شریفی‌نیا در توضیح گفت: «از همان دوران تحصیل و کلاس‌های فوق برنامه‌ای که در مدارس برگزار می‌کردند، فعالیت‌های فرهنگی هنری و مناسبت‌ها را اجرا کردیم و کم کم به کتابخوانی علاقه‌مند شدم و کتابخانه‌ای در خانه برای خودم درست کردم. همچنین پس از آن مدتی به تئاتر رفتم و بعد از دوران انقلاب اسلامی کارگردانی را شروع کردم و بلافاصله وقتی دیپلم گرفتم، معلم شدم.»

محمدرضا شریفی نیا

این بازیگر پرکار سینما که این روزها فیلم «خالتور» را بر پرده سینماها دارد، درباره بازی کردن در نقش مردهای دو‌زنه در سینما اظهار داشت: «من نقش مردهای دو زنه را زیاد بازی کردم و باز هم بازی خواهم کرد. چون با خودم عهد کردم تا زمانی که این هشدار بین خانواده‌ها نهادینه شود، نقش مرد دو زنه را بازی کنم. من معتقدم به لحاظ روانشناسی خانواده‌ها و روانشناسی زن، این فیلم‌ها یک هشدار است.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شایعات ازدواجش با رز رضوی، بازیگر سریال «ملکوت» اشاره کرد و گفت: «چند سال پیش در یک برهه زمانی تصمیم گرفتند تعدادی از هنرمندان را به سفر مکه ببرند و به ما سهمیه حج دادند. در آن سفر هر خانم زیر ۴۰ سال بنا به مقررات باید با یک مَحرم آقا سفر می‌کرد، به همین دلیل صیغه کوتاه مدتی بین هر دو نفر از خانم‌ها و آقایان خوانده شد. در آن سفر ملیکا دخترم هم بود، رز رضوی دوست ملیکا نیز همراه ما بود، این امری طبیعی است اما برای ما تبعات داشت و در ایران یک روزنامه با شیطنت این اقدام را ازدواج تلقی کرد​.»

محمدرضا شریفی نیا رز رضوی نخستین بازی خود را در سریال “ملکوت” ایفا کرد و در این سریال نقش نوه ی محمدرضا شریفی نیا  را بازی کرد. رز رضوی نیز در مجموعه کلاه پهلوی و در کنار  محمدرضا شریفی نیا  بازی کرده است. در ادامه به جزئیات زندگی  محمدرضا شریفی نیا میپردازیم.

همچنین این دو بازیگر، در سریال های مختارنامه و فیلم سینمایی اخراجی های 3 با یکدیگر همبازی بوده اند.

محمدرضا شریفی نیا

اولین خبر ازدواج “رز رضوی و شریفی نیا” از آنجا شکل گرفت که  هر دوی آنها برای سفر حج به عربستان رفتند. این رسانه ها با استناد به همین ادعا، چرایی عمده شدن یکباره ی رز رضوی و سفر اخیر او به عربستان به همراه شریفی نیا را از نتایج ازدواج این دو خواندند.

روزنامه تماشا نیز همین راستا اولین خبر ازدواج “رز رضوی و شریفی نیا” را رسانه ای کرد.

اما اندکی بعد باعث واکنش شریفی نیا به این خبر شد و در طی گلایه ای گفت: "من و خانم رضوی فقط همکار هستیم

مدتی بعد محمدرضا شریفی نیا در سالن برج میلاد در واکنش به این خبر به پرشین سی گفت: «چه خوب است خبرنگاران، همان گونه که برای گرفتن یک مصاحبه یا خبر کاری، بارها و بارها با هنرمندان تماس می گیرند و تا نرسیدن به مقصود دست از تلاش برنمی دارند، قبل از انتشار اخبار مربوط به زندگی خصوصی آدم ها نیز همین سماجت را برای تایید خبر به کار گیرند تا باعث اشاعه اطلاعات غلط نشوند.

محمدرضا شریفی نیا

سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم کار ناشایستی است اما انتشار خبر کذب گناهی نابخشودنی تر است. امیدوارم از این پس نسبت به انتشار اخبار نادرست از زندگی دیگران همان گونه رفتار کنید که مایل هستید با زندگی خودتان رفتار شود.

به هر حال خبر ازدواج این دو زوج هنری هنوز از سوی رز رضوی تایید یا تکذیب نشده است.

محمدرضا شریفی‌نیا این روزها حال و روز خوشی ندارد! مدتی است شایعه شده او با بازیگر سینمای ایران «رز رضوی» ازدواج کرده و حتی ماه عسل‌شان را هم در مکه گذرانده‌اند!

حالا راست یا دروغش به گردن راوی، اما این‌که از سیر تا پیاز زندگی یک هنرمند شناخته شده را به حراج بگذاریم، کار درستی است؟

سایت پرشین سی، محمدرضا شریفی‌نیا در واکنش به این صحبت‌ها چنین گفته: «چه خوب است خبرنگاران، همان‌گونه که برای گرفتن یک مصاحبه یا خبر کاری، بارها و بارها با هنرمندان تماس می‌گیرند و تا نرسیدن به مقصود دست از تلاش برنمی‌دارند، قبل از انتشار اخبار مربوط به زندگی خصوصی آدم‌ها نیز همین سماجت را برای تایید خبر به کار گیرند تا باعث اشاعه اطلاعات غلط نشوند.

محمدرضا شریفی نیا

سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم کار ناشایستی است اما انتشار خبر کذب گناهی نابخشودنی‌تر است. امیدوارم از این پس نسبت به انتشار اخبار نادرست از زندگی دیگران همان‌گونه رفتار کنید که مایل هستید با زندگی خودتان رفتار شود.»

البته قبل از این اتفاقات، چند وقت پیش وقتی محمدرضا شریفی‌نیا به همراه دخترش ملیکا برای دیدن کنسرت یکی از گرو‌ه‌های مشهور پاپ به سالن برج میلاد رفته بودند، به دلایل نامعلومی از سوی ‌مردم حاضر در مراسم به شدت هو شدند، به‌طورى که با کمک مسئولان برگزارى کنسرت از یکى از در‌هاى اضطرارى سالن به سرعت خارج شدند!

محمدرضا شریفی نیا

برای خانواده‌های از هم جدا شده امروز شاید خیلی عجیب باشد که افرادی با وجود طلاقشان همچنان دور هم جمع شوند و با هم عکس یادگاری بگیرند، اما این اتفاق در میان هنرمندان و بازیگران، اتفاق بعید و عجیبی نیست


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raj8w