پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/12 02:09
مهدی قائدی | همسر اول مهدی قائدی | طلاق مهدی قائدی از همسرش
کد خبر: 20240

مهدی قائدی حاجی شد | مهدی قائدی در خانه خدا

مهدی قائدی بازیکن تیم ملی ایران حاجی شد

مهدی قائدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است. مهدی قائدی حواشی زیادی را در زندگی شخصی خود دارد. مهدی قائدی ازدواج کرده است و در حال حاظر به خاطر تیم فوتبالش در امارات زندگی میکند. همسر مهدی قائدی ستاره معصومی است که شایعات زیادی راجب طلاقشان به گوش میخورد ولی این زوج در کمال آرامش در امارات زندگی خوبی را دارند. مهدی قائدی سفری را به خانه خودا داشته است و از این به بعد باید حاج مهدی قائدی صدایش بزنیم. 

مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 اذر 1377 در بوشهر ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی دانش آموز بوده که ترک تحصیل کرده است ، او در بین هوادارانش به باشو شهرت دارد و از او بعنوان نیمار ایرانی نیز یاد می شود ، این پسر جوان عضو تیم بزرگسالان تیم استقلال تهران می باشد. او یک برادر و یک خواهر دارد.

باشوی کوچک

مهدی قائدی بازیکنی که با جثه ریز و نحیف خود اما با تکنیک ناب با سن کم در ترکیب ایرانجوان سال 87 در لیگ دسته اول همه نگاه ها را به خود معطوف کرد و لقب باشوی کوچک را به خود اختصاص داد.

مهدی قائدی

ماجرای لقب باشو

چهره جذاب این بازیکن یاد آور شخصیت باشو در فیلم “باشو ، غریبه ای کوچک” اثر بهرام بیضایی است که در سال 1364 به روی پرده سینماها رفت و قصه پسرکی را بازگو می کرد که از جنوب کشور به شمال مهاجرت می کند و زندگی جدیدی را پیش روی خود می بیند.

از ایران جوان تا استقلال

قائدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر از 10 سالگی آغاز کرد و توانست در فصل 96 - 1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند.

وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قائدی

قرارداد با استقلال

پس از درخشش وی در لیگ یک ، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به کار شدند و او در نهایت با قراردادی 5 ساله در 17 تیر 1396 به استقلال پیوست.

از کودکی استقلالی بودم

از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم. خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم.

مهدی قائدی

اولین بازی برای استقلال

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در 13 مرداد 1396 در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران 97-1396 مقابل استقلال خوزستان انجام داد.

وی در این بازی در دقیقه 64 به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود ، نمایش درخشانی از خود نشان داد.

بی احترامی به مربی

وی حواشی زیادی برای تیم استقلال بوجود آمده که از جمله یکبار اخراج در مهرماه 1396 به دلیل آنچه که بی احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال بوده و بار دیگر به علت حضور نداشتن در تمرینات تیم در فروردین ماه 98 از این تیم اخراج شد.

او هنگامی که با دمپایی در تمرین استقلال حاضر شده بود از تمرین منع شد و بعد از تبعید به تیم امید پس از چند هفته دوباره به تیم بزرگسالان پیوست.

وضعیت ازدواج و همسر مهدی قائدی

در تیر ماه سال 98 عکسی با حلقه در دست چپ او منتشر شد که نشان از ازدواجش داد.

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با انتشار عکس های عروسی اش رسما ازدواج خود را رسانه ای کرد.

نام همسر مهدی قائدی ستاره معصومی است.

ستاره معصومی متولد 10 بهمن است.گفته می شود همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است.

مهدی قائدی

الگو

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است. بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

هک اینستاگرام

هک اینستاگرام مهدی قائدی و انتشار عکس و چت های خصوصی اش او را مدتی وارد حاشیه کرد ، انتشار روابط غیر عرف و چت هایی که کرده بود تا جایی پیش رفت که پیش بینی می شد از استقلال اخراج شود.

تصادف شدید و مرگ یک فوتبالیست

مهدی قایدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می شود و منجر به جراحت شدید سرنشینان شامل سه پسر و یک دختر شد که در نهایت یک فوتبالیست نیز در این سانحه کشته شد.

فوت احمد شاکری حواشی زیادی برای مهدی بوجود می آورد و خانواده فوتبالیست فوت شده از قائدی شکایت می کنند.

مطابق گزارش ها قایدی که فاقد گواهینامه رانندگی بود پشت فرمان یک دستگاه پرادو بوده و علت سانحه نیز کورس گذاشتن با خودرویی دیگر اعلام شد. در نهایت مهدی قایدی در دادگاه بدوی مقصر شناخته شد و به یک سال حبس تعزیری و پرداخت سیصد و شصت میلیون تومان دیه محکوم شد.

مهدی قائدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5ebd