پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/10 04:06
خندوانه | رامبد جوان | جناب خان
کد خبر: 20162

جشن پایان کرونا در ایران | خندوانه استارت تمام شدن کرونا را زد

جشن پایان کرونا در ایران برنامه خندوانه استارت این کار را زد

به گزارش رصد ورزشی: خندوانه یکی از محبوب ترین برنامه های ایرانی است. خندوانه ساخته رامبد جوان است که سالیان زیادی است از شبکه نسیم پخش میشود. خندوانه همون جور که از اسمش پیداس ساخته شده برای شادی و خنداندن مردم است کاری که رامبد جوان تنها شخصی است که به بهترین شکل ممکن میتواند انجام دهد. برنامه خندوانه مسابقات جذابی دارد و در طول این مسابقات افرادی زیادی به شهرت رسیدن و حال جزوی از سلبریتی های ایرانی به حساب می آیند. خندوانه کار جالبی که در این چند وقت انجام داده است گرفتن جشن پایان کرونا و برداشتن ماسک ها از صورت تماشاگران بعد از تقریبا 2 سال نیم بود .ببینیم جشن پایان کرونا را

بیشتر راجب سازنده خندوانه بدانیم

رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان است که طی سالهای زندگی اش بارها درگیر حاشیه های مختلف شده است. رامبد جوان در اول دی ماه سال 1350 از خانواده‌ ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی به دنیا آمد. او ابتدا در تئاتر شروع به کار کرد. بعد از آن وارد تلویزیون و سینما شد. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش فرید صباحی شد. «فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه 70 شمسی بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد.

خرداد ماه 98 بود که خبر سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کشور کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان در صدر خبرهای فضای مجازی قرار گرفت و مخالفان و موافقان این ماجرا را به جان هم انداخت. وی که برای تولد فرزندش به کشور کانادا رفته بود قصد داشت جدیدترین فیلمش را هم در این کشور جلوی دوربین ببرد.

جناب خانَ

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌ است که مجموعه نشانی ایام نوروز 87 از شبکه دو سیما پخش شد.

مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی‌پور نیز در ماه رمضان سال 1380 از سیما پخش شد. وی کارگردان و مجری برنامه خندوانه هم می باشد که از سال 1393 از شبکه نسیم پخش شده و تا سال 1400 ادامه دارد.

رامبد جوان و همسر اولش ماندانا روحی

رامبد جوان سال 1383 با ماندانا روحی ازدواج و سال 1387 از او جدا شد. وی 27 اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در 1393 از وی جدا شد. سپس او دو سال بعد یعنی سال 1395 با نگار جواهریان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک دختر به نام نوردخت است.

خندوانه

ماجرای سفر رامبد جوان به کانادا

پس از انتشار تصاویری از رامبد جوان به همراه همسر باردارش، نگار جواهریان در کانادا شائبه‌هایی ایجاد شد که وی با هدف تولد فرزندش درخاک کانادا به این سفر رفته‌است. مطابق قوانین کشور کانادا هر نوزادی که درخاک این کشور متولد شود تابعیت کانادایی دریافت می‌کند. در ابتدا این شائبه مطرح شد که وی فقط برای اکران فیلم در این کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد. خود جوان در این باره گفت که باهدف اکران فیلم نیامده اما به هر صورت در موازات سفرش به کانادا فیلم را نیز اکران خواهد کرد. جوان در طی همایشی کوچک در کانادا پس از سؤال مجری در مورد تضمیم وی درخصوص برنامه سفرش گفت که مشغول تفریح بوده و منتظر است فرزندش بدنیا آید و کار بخصوصی ندارد. این موضوع موجب انتقادات شدید اما متفاوت مردم و چهره‌های سرشناس مختلف شد. برخی معتقد بودند که حریم خصوصی افراد نباید خدشه‌دار شود و بسیاری نیز وی را شماتت کردند که چرا برخلاف تِم میهن‌گرایانه برنامه‌هایش فرزند خود را برای گرفتن تابعیت کشوری دیگر در کانادا به دنیا می‌آورد و حاضر نیست در خاک ایران منتظر تولد فرزندش باشد. برخی از کاربران اینستاگرام درخصوص یکی از پست‌های اینستاگرامی رامبد جوان در حمایت از کودکان کار وی را به‌شکلی کنایه‌آمیز بابت تولد فرزندش در خاک کانادا سرزنش کردند.

خندوانه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9b7r