پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/09 05:12
بهاره رهنما | ازدواج بهاره رهنما | دزدی بهاره رهنما | طلاق بهاره رهنما
کد خبر: 20131

میوه دزدی بهاره رهنما در پاریس | آبرو ریزی جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر و آبرو ریزی جدید در فرانسه

به گزارش رصد ورزشی: بهاره رهنما بازیگر سینما تلوزیون و نویسنده ایرانی است. بهاره رهنما تا به حال دو دفعه ازدواج کرده است و شایعات مبنی بر این است که از همسر دوم خودش نیز جدا شده است ولی خانوم رهنما این خبر را نه تأیید کرده است و نه تکذیب. بهاره رهنما چندی است که از حرفه خود یعنی بازیگری دور است و مشغول نویسندگی و کارهای دیگر است. بهاره رهنما مدتی است در پاریس زندگی میکند در کنار خانواده اش و مشخص نیست که آیا باز میگردد به ایران یا نه.

خلاصه ای از بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. این بازیگر مطرح مدرک کارشناسی حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسرسابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. آنها دختری به نام "پریا" دارند که تجربه حضور در تئاتر "پنجره‌ها" و فیلم سینمایی "بانو" را دارد.

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم به نام "افعی" که یک فیلم اکشن بود، به سینما‌ آمد. دومین تجربه او فیلم "عاشقانه" بود که با همسرسابقش (پیمان قاسم خانی) دراین فیلم بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی ( نان و عشق و موتور هزار) را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلم های کمدی داشت و فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصت ها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. بهاره رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جالب است که روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

 بهاره رهنما بعد از ازدواج به همراه همسرش در این برنامه حاضر شد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد در ابتدای این گفتگو امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار عکس ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت و بهاره رهنما ادامه داد البته که کسی جرات نمی کرد با من تماس بگیرد اما ما خودمان از انتشار عکس های ازدواجمان بی خبر بودیم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت: بله من د ر۴۲ سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم و قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام، با خنده گفت: مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

بهاره رهنما درباره شرط ازدواجشان گفت: امام رضا (ع) باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کرد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد دهم آذرماه ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع شهر اراک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است‌. بهاره رهنما تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی و حقوق قضایی به ترتیب تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رسانده است.

خانواده بهاره رهنما

به نظر می آید فقط یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند. شغل پدرش ( جلال رهنما ) نامشخص است و مادرش ( پروین قائم مقامی ) از بازیگران خوب کشورمان است. بهاره رهنما از فعال ترین بازیگران زن ایرانی است.

بهاره رهنما

همسر بهاره رهنما

همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.

بهاره رهنما در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

نحوه آشنایی با همسر اول

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. من بخاطر اینکه جهشی خونده بودم در سال ۱۳۷۰ و در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شدم و یک روز موقع بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی باهم آشنا شدیم و مثل خیلی از ازدواج ها در ایران ، این آشنایی بعد از دو سال منجر به ازدواج شد و دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود.

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

در ۴ شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج دوم بهاره رهنما رسانه ای شد و این خبر خیلی زود تایید شد. در آن زمان انتشار عکس های عروسی دوم بهاره رهنما با شخصی بنام امیر خسرو عباسی موجب شوک هواداران این بازیگر شد.

همسر جدید بهاره رهنما مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد. در واقع باب آشنایی این دو از زمانی که بهاره رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد و نهایتاً هم منجر به ازدواج شد.

بهاره رهنما

شروه فعالیت سینمایی

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما

کافه گوزن بهاره رهنما

نکته جالب در بیوگرافی بهاره رهنما اینست که کافه ای به نام گوزن تاسیس کرده است که در زمان های بیکاری توسط خودش اداره می شود.

بهاره رهنما هم مثل خیلی از بازیگران ایرانی رستوران داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است. او رستورانی بنام گوزن در سعادت آباد تهران باز کرده که در روزهای مختلف در آنجا به نمایشنامه خوانی می پردازد.

بهاره رهنما در این رستوران دست به کار جالبی زده و آن هم استفاده از تابلوهای متغییر بر روی دیوارهای این رستوران است. او هر ماه کارهای هنرمند جوانی را می گیرد و بر روی دیوارهای این کافه نصب می کند و قیمتش را هم زیر آن ها می نویسد تا هرکسی تمایل داشت خریداری کند. او با سود این کار به بچه هایی که درگیر بیماری های خاص هستند کمک می کند.

بهاره رهنما


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxbgq