یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/14 09:23
امین حیایی
کد خبر: 24553

رقص دیدنی امین حیایی مقابل خواننده ترک | امین حیایی کولاک کرد

امین حیایی با رقصیدن در مقابل چشمان خواننده خانم ترکیه ای همه را شوکه کرد.

امین حیایی در حال حاضر با نیلوفر خوش خلق زندگی می کند. امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. 

امین حیایی با رقصیدن در مقابل چشمان خواننده خانم ترکیه ای همه را شوکه کرد.

امین حیایی داور مسابقه عصر جدید، بیشتر با نقش «بیژن مرتضوی» در فیلم اخراجی ها شناخته میشود، امین حیایی یکی از محبوب ترین هاست، از دیگر کارهای معروف او می‌توانیم: سریال ساخت ایران را نام ببریم کـه مخاطبان فراوانی داشت. امروز از 0 تا 100 با امین حیایی، فعالیت ها و سبک و سیاق زندگی او آشنا میشویم.

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. این هنرپیشه محبوب در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما بنا بـه دلایلی از تحصیل دراین رشته انصراف داده اسـت. او در دوره دبیرستان نیز، در رشته ریاضی و فیزیک کـه بیشتر مخصوص شاگرد زرنگ هاست، تحصیل کرده کـه نشان میدهد او ذهن باز و خلاقی دارد.

امین حیایی

پدر و مادر امین حیایی افراد هنری نیستند، پدرش دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار بوده، او پس از انصراف از دانشگاه بـه خدمت سربازی رفته و از همان زمان هم فعالیت های خود در زمینه هنر را شروع کرده اسـت. درسال 1370 او در تئاتری بازی میکرد کـه ثریا قاسمی کارگردان آن بود، امین حیایی با استعداد خود توجه خانم قاسمی را جلب کرد و این آغاز راه جدی او در عرصه سینمایی بود.

امین حیایی

امین حیایی با سریال همسایه ها شناخته شد، او دراین سریال درکنار بزرگانی مثل: خانم گوهر خیراندیش و استاد علی نصیریان بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. نکته جالب این اسـت کـه کارگردان همسایه ها محمد حسین لطیفی بود، و هر گاه لطیفی و حیایی در پروژه ای همکاری می‌کنند، بر شهرت هردو اضافه می‌شود. مثل سریال ساخت ایران کـه در شهرت هردو تاثیر مثبت زیادی داشت.

حیایی درباره این عکس نوشته: حضور در جمع فرهیختگان، نویسندگان و منتقدین فارغ از هر نتیجه ای باعث فخر و مباهات اسـت؛ سپاس از مردم عزیز کـه عشق آنها بالاتر از هر هدیه و تندیسی ست، هم چنین از همه ی دوستان و صاحب نظران گرامی.

امین حیایی

ازدواج و همسر امین حیایی

حیایی نخستین بار، با مونا بانکی پور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج نیز پسری بنام دارا می‌باشد کـه متولد سال 1375 اسـت.به گزارش سایت پارس ناز حیایی و بانکی پور مدتی پس از تولد فرزندشان از هم جدا شدند. اگر بخواهیم مونا بانکی پور را بیشتر معرفی کنیم، میتوانیم ایفای نقش او در سریال خواب و بیدار را مثال بزنیم، او دراین سریال پر بیننده نقش همسر دانیال حکیمی را بازی می‌کرد.

خانم بانکی پور بعد ها بـه بیرون از کشور مهاجرت کرده و با توافق امین حیایی حضانت پسرشان را بر عهده گرفته اسـت. مونا بانکی پور در حال حاضر فعالیت هنری ندارد. حیایی و بانکی پور تا بحال در مورد علت اصلی طلاق شان صحبت نکرده اند و اخبار رسمی دراین موضوع وجود ندارد.

امین حیایی در گفتگو ای درمورد طلاق خود گفته بود: مـن از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر شخصی دوست می‌ شدم می‌ خواستم باهاش ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یکسال نیز با همسرم زندگی نکردم و بـه طلاق منجر شد.

او بار دوم با نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده اسـت. خانم خوش خلق متولد سال 1351 اسـت و 2 سال از امین حیایی کوچکتر می باشد. نیلوفرخوش خلق با کـه در بیرون از کشور زندگی می‌کرد، بعد از ازدواج با امین حیایی بـه ایران بازگشت و با کمک او تبدیل بـه یک بازیگر شد، خانم خوش خلق در حال حاضر مدیریت یک کافه در لواسان را بر عهده دارد.

خیلیها تصور می‌کنند که پیوند مـن و امین بخاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی اسـت و طی این سالها، بارها این ویژگی‌اش رابه مـن ثابت کرد. مـا سال‌هاست روزگار خوشی را کنار هم می‌گذرانیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد، دلمان میـــخواهد زندگی با آرامش را تجربه کنیم.

دارا حیایی نیز متولد سال 1375 اسـت و حالا با کمک پدرش بازیگری را دنبال می کند، دارا حیایی در صفحه اینستاگرامی خود کـه فالوورهای فراوانی هم دارد، بیشتر عکسها و پست هایی در زمینه بازیگری را بارگذاری می کند کـه نشان می‌دهد او می خواهد بطور جدی راه سینمایی را آغاز کند.

امین حیایی

دارا در مورد پدرش امین حیایی می گوید

مـن از تمام تجارب پدر استفاده میکنم و سعی کرده ام بعنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خودرا اصلاح کنم. برای مـن تبدیل بـه اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی اسـت، ولی این را بدانید میخواهم از تجارب پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچوقت نمیخواهم پشت نام پدرم کار کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ay7zy