پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/09 04:21
فروش فوق العاده ایران خودرو
کد خبر: 20129

اختلال در سامانه فروش فوق العاده ایران خودرو | جزئیات

جزئیات جدید از اختلال در سامانه فروش فوق العاده منتشر شد .

 به گزارش رصداقتصادی : فروش فوق العاده خودرو قرار است از این پس در سامانه یکپارچه انجام شود . فروش فوق العاده ایران خودرو و محصولات سایپا و دیگر خودروسازی ها در این سامانه اجرا خواهد شد . اما جزئیاتی از اختلال در سامانه یکپارچه برای متقاضیان خودرو از جمله متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه می خوانید .

  سامانه یکپارچه ثبت نام خودروها که قرار بود از روز سه شنبه فعالیت خود را در زمینه فروش یکپارچه محصولات عرضه کنندگان شرکت های خودروسازی شروع کند، در آغاز کار متوقف و دچار اختلال شد. 

این اختلال که به نظر می رسد به دلیل ترافیک سنگین مراجعه کنندگان به سایت مربوطه است، از روز گذشته تا لحظه درج این خبر، هیچ امکانی را برای ثبت نام کاربران سایت فراهم نکرده است. این موضوع در فضای مجازی با واکنش های متعددی مواجه شده است. کاربران زیادی در فضای مجازی خبر از عدم امکان برای ثبت نام می دهند. سالار کاربر سایت car.ir می گوید: « سامانه اصلا به درستی کار نمیکنه ثبت نام اولیه رو انجام دادم ولی ورود به حساب کاربری رو اصلا باز نمیکنه لطفاً پیگیری و درستش کنید...». مهدی از دیگر کاربران این سایت می گوید: « سایت مزخرفشون آنقدر شلوغه ازصبح تا الان یه دونه هم تامرحله انتخاب نرفته همش مینویسه درحال بارگیری . نخاستیم بابا ....» 

پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه‌تر برای عرضه کلیه خودروهای تولیدی، از امروز، سه‌شنبه27اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرده و  امکان ثبت‌نام  درسامانه فراهم خواهدد شد. طبق این اعلام، متقاضیان خرید خودرو می توانند براساس بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمام خودروسازان ارائه می شود، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ay8bk