پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/06 06:02
صباراد | طلاق صباراد | همسر صباراد
کد خبر: 20063

طلاق صباراد به سبک بهاره رهنما و حاجی علنی شد | شوک جدید صباراد در اینستاگرام

ماجرای ازدواج و جدایی صباراد از همسر اولش خبرساز شد .

به گزارش رصداقتصادی : صباراد یک بار ازدواج کرده است و این ازدواج به جدایی انجامید . ازدواج او در سال های پیش اتفاق افتاد و بعد از مدتی صباراد از همسرش طلاق گرفت . او بعد از مدتی با مانی رهنما خواننده پاپ ازدواج کرد . او در اینستاگرام بسیار فعال است و عکس هایی از خودش و همسرش منتشر می کند . صباراد یک بار قصد ترک ایران و زندگی در ترکیه را داشت که بعد از مدتی پشیمان شد و برگشت . 

 

نحوی آشنایی و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

 

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaygo