پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/02 03:50
بازیگران ایران | حواشی بازیگران و هنرمندان
کد خبر: 19980

بازیگران بیمار ایران | لیست اسامی بازیگران بیمار

عکس هایی از بازیگران معروف ایرانی که بیماری خاص دارند از بهناز جعفری تا امیرمهدی ژوله و بهترین مواد غذایی برای مبتلایان به بیماری ام اس

به گزارش رصد ورزشی: سینمای ایران بازیگران و هنرمندان معروف زیادی را در خود جای داده است. برخی از این هنرمندان با بیماری های خاص دست و پنجه نرم می کنند و اغلب تحت درمان هستند. اما با این وجود به فعالیت هنری شان ادامه داده اند. در قسمت زیر عکس هایی از بازیگرانی که بیماری خاص دارند را قرار داده ایم. دنیای بازیگران و سلبریتی ها هم مانند همه انسان ها بالا و پایین زیاد دارد ازجمله اتفاقات ناگوار که برای برخی از بازیگران می افتد ابتلا به بیماری ناعلاج یا صعب العلاج است. در ادامه با بازیگران در بستر بیماری در کشورمان آشنا خواهید شد. به امید بهبود حال همه این عزیزان

بازیگران

مارال فرجادابتلای مارال فرجاد به سرطان

بهترین مواد غذایی برای مبتلایان به ام اس

غذاهای سرشار از ویتامین D

شیوع بیشتر MS در بیماران مبتلا به کمبود ویتامین D مشاهده می‌شود. منبع اصلی ویتامین D نور مستقیم خورشید است. برای جلوگیری از پیشرفت و یا کند شدن بهبود این بیماری از مواد غذایی غنی‌شده با ویتامین D بیشتری بخورید و یا از مکمل ویتامین D استفاده کنید.

بازیگران

بازیگرانی که بیماری خاص دارندامیر مهدی ژوله بازیگر معروف

گوشت‌های بدون چربی

اگر می‌خواهید گوشت را به رژیم غذایی خود وارد کنید، مرغ‌های ارگانیک، بوقلمون یا قسمت‌های بدون چربی گوشت در حد اعتدال، انتخاب‌های خوبی هستند. دکتر روی سوانک و همچنین دکتر جان مک دوگال توصیه می‌کنند سطح چربی را زیر ۲۰ گرم در روز نگه دارید؛ زیرا تحقیقاتشان نشان می‌دهد دریافت بسیار کم چربی در رژیم غذایی می‌تواند پیشرفت بیماری را در برخی بیماران متوقف کند.

بازیگران

بهناز جعفریابتلای بهناز به بیماری ام اس

غلات کامل

خوردن غلات کامل به جای آرد تصفیه شده یا کیک‌های فرآوری شده باعث افزایش فیبر، حفظ قند خون پایدار، بهبود عادات سالم روده و کمک به رفع خستگی در MS می‌شود. جو، برنج قهوه‌ای و کینوآ نمونه‌های خوبی از غلات کامل و سبوس‌دار هستند که می‌توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

میوه‌های تازه

یبوست در افراد مبتلا به ام اس دیده می‌شود. انواع میوه‌ها را برای دریافت فیبر بیشتر به منظور افزایش حرکت روده‌ها و جلوگیری از یبوست میل کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekd9v