چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/03 09:30
اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم
کد خبر: 20010

تجاوز به دختر نوجوان | آزار دختر ۱۵ ساله توسط پسر همسایه

دختر نوجوان افغان دو پسر ایرانی را متهم به تجاوز کرد.​

به گزارش رصد ورزشی: رسیدگی به شکایت دختر 15 ساله به نام نگار با موضوع  تجاوز  در دستور کار قضایی قرار گرفت. با توجه به اینکه نگار در طرح شکایت خود ادعا کرده بود مورد  تجاوز پسرهمسایه  و دوست او قرار گرفته است، رسیدگی به پرونده در دستور کار شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت و متهمان و شاکی در دادگاه حاضر شدند.

تجاوز

تجاوز به نگار 15 ساله افغان

در ابتدای جلسه رسیدگی نگار در طرح شکایت خود گفت:«ما افغان هستیم و خانه ما در مهرآباد جنوبی است.مدتی قبل در خانه تنها بودم که پسر همسایه طبقه پایین من را صدا زد و گفت مادرش با من کار دارد. اما وقتی وارد خانه شان شدم، دیدم که یکی از دوستان صمیمی او به نام مجید در خانه شان بود ولی خبری از مادرش نبود.بعد پسرهمسایه و دوستش به من تجاوز کردند اما من جرئت نکردم موضوع را به مادرم بگویم.»

مادر نگار در ادامه صحبت های دخترش گفت:«مدتی قبل متوجه شدم دخترم حالت طبیعی ندارد و وقتی او را نزد پزشک بردم تشخیص دادند که دخترم باردار است،خیلی شوکه شدم و ماجرا را از او پرسیدم که گفت پسرهمسایه و دوستش به او تجاوز کرده اند.» سپس پسرهمسایه در دفاع از خود گفت:«اتهامم را قبول ندارم، من هیچ ارتباطی با نگار نداشتم اما از رفت و آمدهای مشکوک او متوجه شده بودم که با یکی از پسران اقوامشان ارتباط دارد.»

مجید نیز در دفاع از خود گفت:«دختر جوان افغان چهارماهه باردار است، اما من دو هفته است از شهرستان به تهران آمده ام و می توانید این موضوع را استعلام کنید چون به راحتی قابل اثبات است.» با توجه به اینکه جنین نگار سقط شده است، با دستور دادگاه قرار شد دی ان ای جنین با متهمان تطبیق داده شود. رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات ادامه دارد.

منبع: رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5l8k