پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/01 05:33
فرهاد مجیدی | استقلال
کد خبر: 19962

فرهاد مجیدی استقلال را ترک کرد | واکنش عضو هیات مدیره استقلال

چند روزی است که در برخی رسانه ها عنوان می شود که فرهاد مجیدی از یک تیم اماراتی پیشنهاد دارد

به گزارش رصد ورزشیفرهاد مجیدی بازیکن و مربی فعلی استقلال است. فرهاد مجیدی کارنامه درخشانی در فوتبال کشورش دارد. فرهاد مجیدی بعد از خداحافظی از فوتبال به صورت مربی بازگشت و هواداران استقلال را خوشحال کرد. حال چند روزی خبر از رفتن فرهاد مجیدی از استقلال به گوش میرسد در این رو یکی از اعضای هیات مدیره استقلال واکنشی نشان داده است.

فرهاد مجیدی

 چند روزی است که در برخی رسانه ها عنوان می شود که فرهاد مجیدی از یک تیم اماراتی پیشنهاد دارد اما بعد از چند روز از این خبر محمد نوری فر مدیر رسانه ای این تیم در صفحه شخصی اش این خبر را تکذیب کرد اما خود مجیدی به صورت رسمی موضعی در مورد این خبر نگرفت.

در همین راستا محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به آخرین خبر گفت: ما چرا باید بابت این خبر موضعی داشته باشیم؟ مجیدی یک سال دیگر با ما قرار داد دارد و اصلا منطقی نیست سرمربی تیمی که قهرمان شده را بخواهیم از دست بدهیم. 

وی افزود: مجیدی هر پیشنهادی هم داشته باشد یا بخواهد برود با ما قرارداد دارد و باید با باشگاه حرف بزند. تا زمانی هم دعوتنامه رسمی برای او نیاید حرفی نمی زنیم. اگر هم بیاید به سفر می رویم و از باشگاه مورد نظر بازدید می کنیم تا یک سفر تفریحی رفته باشیم(با خنده) 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9kyo