چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/30 04:40
یوسف صیادی | زندگی یوسف صیادی
کد خبر: 19923

ببینید | افتادن شلوار یوسف صیادی وسط برنامه

یوسف صیادی و گشاد بودن شلوارش مسئله ساز شد

به گزارش رصد ورزشی : یوسف صیادی بازیگر سینما و تلوزیون است. یوسف صیادی متولد 5 اسفند 1348 در محله ناضی آباد است. از سوابق تحصیلی یوسف صیادی می توان به دیپلم گرافیک، فوق دیپلم کارگردانی، لیسانس بازیگری و فوق لیسانس روانشناسی اشاره کرد.یوسف صیادی با خانمی به نام مریم فلاح ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند می باشند که رها و پندار، نام دارند. در انتها ببینید فیلم آبرو بر یوسف صیادی را 

یوسف صیادی

چکیده ای از بیوگرافی یوسف صیادی

نام:یوسف صیادی

زاده:۵ اسفند ۱۳۴۸

زادگاه:نازی آباد تهران

ملیت:ایرانی

پیشه:بازیگر

وضعیت تاهل:متاهل

بیوگرافی یوسف صیادی

یوسف صیادی در تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۳۴۸ در نازی آباد تهران دیده به جهان گشود. اصلیت پدر یوسف صیادی از طالقان میباشد درحالیکه اصلیت مادرش از گیلان است.

یوسف صیادی

مدارک تحصیلی یوسف صیادی

از سوابق تحصیلی یوسف صیادی می توان به دیپلم گرافیک، فوق دیپلم کارگردانی، لیسانس بازیگری و فوق لیسانس روانشناسی اشاره کرد.

همسر یوسف صیادی

یوسف صیادی با خانمی به نام مریم فلاح ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند می باشند که رها و پندار، نام دارند. مدرک تحصیلی مریم فلاح، فوق لیسانس روانشناسی می باشد. یوسف صیادی، علاقه وافری به خانواده اش دارد و به عقیده ی وی توجه به خانواده نسبت به کار باید بیشتر باشد. او بعد از این که فیلمبرداری خود را تمام میکند؛ سریعا به منزل برمیگردد تا در کنار همسر و فرزندانش مدت زمان بیشتری را سپری کند.

یوسف صیادی

فعالیت های یوسف صیادی

شروع فعالیت یوسف صیادی با عکاسی اش از انجمن سینمای جوان، حضورش در رشته های فیلمسازی و با نمایش کودکان رقم خورد؛ به این طریق که در سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه “۸ میلی متری” و در سال ۱۳۷۱با کارگردانی و بازی در مجموعه “جنگ جوان” و “مجموعه پرواز ۵۷”، فعالیت خود را در عرصه سینما شروع کرد. وی در سال ۱۳۷۲ در مجموعه تلویزیونی ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری، ایفای نقش کرد و همین مسأله باعث شهرت و محبوبیت وی شد. او در فیلم “اتانازی” به کارگردانی رحمان رضایی، طراحی صحنه و لباس را بر عهده داشته است. یوسف صیادی با بازی در سریال ها و فیلم های طنز می خواهد مردم را شاد کند و خنداندن مردم از دغدغه های مهم او به شمار می رود.

یوسف صیادی

اهمیت و توجه یوسف صیادی به لباس

یوسف صیادی بعنوان شیک پوش ترین فرد در فیلم ساعت خوش شناخته شده و به لباس پوشیدن ، اهمیت و توجه خاصی دارد. البته صیادی باتوجه به ظواهر و چهره در این سریال، جزء درجه یک این گروه محسوب نمیشد و در این زمینه هیچ ادعایی ندارد؛ به این خاطر که یوسف صیادی در این سریال، صرفا تمام دقت و تمرکزش را بر روی انتخاب لباس و ست کردن رنگها گذاشته است و در این زمینه به خوبی، این مسأله را جبران کرده است.

نظر یوسف صیادی درباره طنز

یوسف صیادی درباره طنز می گوید:من علاقه ی بسیاری بکار طنز دارم و بیشتر فعالیت هایم را در زمینه ی طنز انجام دادم و خنداندن مردم از نظر من کار مهمی است .برای این که در شخصیت هایی که به شکل کمیک است؛ فرو بروم باید در ذهن خود چنین آدمی را بسازم و خصوصیات اخلاقی و رفتاری افرادی با این خصوصیت را بکار ببرم و در آن بگنجانم و سعی کنم که این شخصیت را در قالب خودم بیاورم و ارائه بدهم.

یوسف صیادی

الگوی یوسف صیادی در بازیگری

اظهارات یوسف صیادی در خصوص الگوی بازیگری اش چنین است:من، الگوی خود را از مردم کوچه و بازار برای حضور و ایفای نقش در کاراکترها و شخصیت های مختلف می گیرم.

حواشی یوسف صیادی؛ شوخی بیژن بنفشه خواه با بینی یوسف

بیژن بنفشه خواه در بخشی از اجرای مسابقه های کمدین در برنامه خندوانه با بینی یوسف صیادی شوخی کرد و حواشی زیادی را بوجود آورد. بیژن بنفشه خواه به دنبال این حواشی در صفحه اینستاگرامش متن زیر را منتشر کرد:« سلام دوستان ظاهراً ماجرا های اجرای من در برنامه “خندوانه” هم چنان ادامه دارد، منظور من آدم هایی هستند که کاسه داغ تر از آش می شوند و از بابت ناراحتی شوهرخاله بنده و دخترخاله بنده و آقای یوسف صیادی، نگران هستند. با وجود واقعی بودن اتفاق ها، چنین شخصیت هایی ساختگی بودند. در ضمن آقای یوسف صیادی، نامه زیر را در جواب آدم های زود قضاوت کن و کاسه داغ تر از آش فرستاد. من از یوسف صیادی معذرت خواهی کرده ام. من بمدت یک سال پیش در برنامه “خندوانه” با هدف شاد کردن مردم شرکت کردم، ولی متأسفانه خود و دیگران را ناراحت کردم.»

یوسف صیادی

یوسف صیادی درخصوص این ماجرا گفته است: « بیژن بنفشه خواه، اکثر ما در بعضی از مواقع، عمداً و یا سهوا مرتکب اشتباهاتی میشویم، ولی هیچ وقت آن اشتباه را نمی پذیریم یا قصد توجیه کردن آنرا داریم؛ حتی در صورت پذیرفتن اشتباهمان به ندرت پیش می آید که عذرخواهی کنیم، ولی غافل از این که یک معذرت خواهی واقعی، متشکل از ۳ بخش میباشد :

۱_ متأسفم!

۲_ تقصیر من بود!

۳_ برای جبرانش چه کار می توانم بکنم؟

بیژن جان من برنامه “خندوانه” که تو درباره یکی از اجزا دوست داشتنی و دست نخورده ی صورت من صحبت کرده بودی را ندیدم، ولی کنجکاوی من بخاطر تلفن هایی که به من شد؛ برانگیخت که در یک برنامه پربیننده چه چیزی بر روی آنتن بردند که موجب بیشتر شدن جذابیت برنامه گردید و اینهمه واکنش درمورد آن به گوش رسید؟!

یوسف صیادی

ولی وقتی که تو با من تماس گرفتی و درمورد گفته هایت در آن برنامه که برای برخی از افراد به سوژه جذابی تبدیل شد، صحبت کردی؛ صداقت لحن و گفتار تو که کم تر کسی در این دوره زمانه جرأت بیانش را دارد به من ثابت کرد تا افردی که کاسه داغ تر از آش در این ماجرا شده بودند، بدانند که دوستی بین ما از نمره کسانی که تو بخواهی به واسطه آن بهترین کمدین مشهور یک بازی شوی، مستحکم تر است؛ به این خاطر که سال هاست تو را می شناسم و از نظر من صداقت در خصوصیات شخصی هنری تو، قابلیت یک هنرمند محبوب شدن در دل مردم حتی بدون یک شو تلویزیونی را دارد. از این رو میگویم که تو میتوانی هر زمان که خواستی درباره هرکدام از اجزا بدنم گپ بزنی، تا دماغ افردی که جویای علت صحبت کردن تو درباره دماغ من شدند، بسوزد. ارادتمند:یوسف صیادی»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9mdb