یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/01 06:38
یوسف صیادی
کد خبر: 19967

عکس لو رفته از همسر یوسف صیادی | یوسف صیادی از همسرش رونمایی کرد

بیشترین جستجوها در بیوگرافی یوسف صیادی درباره همسر ایشان است.

یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون است و یوسف صیادی دیپلمه گرافیک ، فوق دیپلم کارگردانی و لیسانس بازیگری دارد یشترین جستجوها در بیوگرافی یوسف صیادی درباره همسر ایشان است و یوسف صیادی به خانواده خود علاقه فراوانی داشته و معتقد است باید به خانواده بیش از کار توجه کرد.

ازدواج و وضعیت تاهل یوسف صیادی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی یوسف صیادی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آقای صیادی متاهل است و همسرش مریم فلاح نام دارد. این زوج خوشبخت صاحب دو فرزند با نام‌های رها و پندار هستند. مریم فلاح نیز مدرک فوق لیسانس روانشناسی دارد.

باز شدن بند شلوار یوسف صیادی وسط برنامه سوژه شد.

یوسف صیادی متولد 5 اسفند 1348 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است

دیپلمه گرافیک ، فوق دیپلم کارگردانی و لیسانس بازیگری دارد که بصورت حرفه ای در 32 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا گیتار می زند و دو فرزند هم دارد

اصالت خانوادگی

یوسف صیادی در شهر تهران و در محله نازی آباد از پدری بنام «محمد حسین» اهل روستای امیرنان طالقان و مادری گیلانی به دنیا آمده است

ازدواج و وضعیت تاهل یوسف صیادی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی یوسف صیادی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آقای صیادی متاهل است و همسرش مریم فلاح نام دارد. این زوج خوشبخت صاحب دو فرزند با نام‌های رها و پندار هستند. مریم فلاح نیز مدرک فوق لیسانس روانشناسی دارد.

این بازیگر خوش اخلاق به خانواده خود علاقه فراوانی داشته و معتقد است باید به خانواده بیش از کار توجه کرد. او پس از پایان فیلمبرداری به سرعت به منزل برمی‌گردد تا مدت زمان بیشتری را در کنار همسر و فرزندانش باشد.

در ادامه بیوگرافی یوسف صیادی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

الگوهای یوسف صیادی

برای بازی در نقش‌ های مختلف اعم از شخصیت‌ ها و تیپ‌ هایی که بازی می کنم، از مردم کوچه و بازار الگو می‌ گیرم

توجه یوسف صیادی به لباس

صیادی یکی از خوش پوش ترین اعضای ساعت خوش بوده و اهمیت زیادی به تیپ و لباسش می داده است

او البته از نظر زیبایی ظاهر و چهره، جزو اعضای درجه یک گروه محسوب نمی شد و بعید است که حتی خودش هم ادعایی در این زمینه داشته باشد

اما آن طور که می گویند این کاستی را با دقت در انتخاب لباس و ست کردن رنگ ها جبران می کرده است

یوسف صیادی

خنداندن مردم

علاقه ام در هنر و طنز بیشتر بوده و در کارهای طنز زیادی بازی کردم، بنظرم خنداندن مردم کار مهمی است که در آن تبحر خوبی دارم

علت کم کاری یوسف صیادی

الان شرایط طوری است که حتما نباید باشم ! یعنی به هر حال کار شاخصی هم این روزها روی آنتن نیست

ایده و طرحی که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد متاسفانه یا جزو سلیقه برای از دوستان نیست و یا اگر هست به ما می گویند اسپانسر پیدا کنیم

یوسف صیادی

نظر یوسف صیادی نسبت به کار دوبله

یکی دو ماه پیش با یک برنامه زنده در آی فیلم مصاحبه ای داشتم که در آنجا دیدم دوستانی صحبت های مرا به عربی ترجمه می کنند. این کار برایم جالب بود. فکر می کنم افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند بسیار حرفه ای هستند و کارشان را به خوبی انجام می دهند. نمی توانم به صورت تخصصی و فنی درباره دوبله ها نظر بدهم اما فکر می کنم حس ها به درستی منتقل می شود.

کلاً دوبله مقوله جالبی است. یک بار دیدم که دیالوگ های من به زبان عربی دوبله شده بود. برایم خنده دار بود و حس خوبی داشتم. اینکه به وسیله دوبله می توان به تعداد تماشاگران یک اثر افزود، حس جالبی است. از طرف دیگر، افرادی سریال یا فیلم را می بینند که هم فرهنگ ما نیستند و این خودش می تواند تبلیغ خوبی برای فرهنگ و سبک زندگی ایرانی باشد.

یوسف صیادی

شباهت یوسف صیادی با ارژنگ امیرفضلی

نکته جالب در مورد بیوگرافی یوسف صیادی این است که تا مدت ها عده ای او را با ارژنگ امیرفضلی اشتباه می گرفتند!

حواشی یوسف صیادی؛ شوخی بیژن بنفشه خواه با بینی یوسف

بیژن بنفشه خواه در برنامه خندوانه رامبد جوان در بخشی از اجرای مسابقه‌های کمدین با بینی یوسف صیادی شوخی کرد که باعث به وجود آمدن حاشیه‌های زیادی شد. به دنبال این حواشی آقای بنفشه خواه متن زیر را در صفحه اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد: «سلام دوستان ظاهراً ماجرا‌های اجرای من در برنامه “خندوانه” تمام‌شدنی نیست، روی سخن من با آدم‌هایی است که کاسه‌داغ‌تر از آش هستند و نگران ناراحتی شوهرخاله بنده و دخترخاله بنده و آقای یوسف صیادی هستند. این شخصیت‌ها ساختگی بودند، ولی اتفاق‌ها واقعی. در ضمن آقای یوسف صیادی عزیز دوست و همکار بیست‌ساله‌ام در جواب آدم‌های زود‌قضاوت کن و کاسه‌داغ‌تر از آش نامه زیر را فرستاد. در ضمن من از یوسف عذرخواهی کردم. من با هدف شاد کردن مردم در برنامه “خندوانه” یک سال پیش حاضر شدم، ولی متأسفانه باعث ناراحتی خودم و دیگران شدم.»

و یوسف صیادی از این ماجرا گفته: «بیژن بنفشه خواه بعضی مواقع اکثر ما آدم‌ها اشتباهی می‌کنیم، چه عمداً و یا چه سهوا، اما هیچ‌وقت یا قبول نمی‌کنیم اشتباه کردیم یا می‌خواهیم آن را توضیح کنیم؛ حتی به ندرت پیش می‌آید که وقتی اشتباهمان را قبول کردیم، قدرت عذرخواهی داشته باشیم، اما غافل از اینکه یک عذرخواهی واقعی ۳ بخش دارد:

یوسف صیادی

۱_ متأسفم!

۲_ تقصیر من بود!

۳_ برای جبرانش چه کار می‌توانم بکنم؟

بیژن جان من برنامه “خندوانه” را ندیدم که تو راجع به یک حقیقت دست‌نخورده بدن من و یکی از اجزا دوست‌داشتنی صورت من صحبت کرده بودی، اما بازتاب آن و تلفن‌هایی که به من شد کنجکاوی مرا برانگیخت که در یک برنامه پربیننده که البته گه‌گداری سانسور در مصاحبه‌ها با میهمانان آن دیده می‌شود، چه روی آنتن بردند که جذابیت برنامه بیشتر شده که راجع به آن این‌همه واکنش به گوش می‌رسید؟! اما بعد از تلفن تو راجع به اینکه چه گفته بودی و در آن برنامه چه گذشت که آن‌قدر سوژه جذابی برای بعضی‌ها بود، پی بردم صداقت لحن و گفتار تو این سه بخش راجع به عذرخواهی که در این دوره زمانه کمتر کسی جرات بیانش را دارد دوباره به من ثابت کرد تا دیگرانی که تو را نمی‌شناسند و در این ماجرا کاسه داغ‌تر از آش شده بودن بدانند دوستی بین ما مستحکم‌تر از نمره کسانی خواهد بود که به‌ واسطه آن تو بخواهی بهترین کمدین مشهور یک بازی باشی. چون تو را سال‌هاست می‌شناسم، می‌دانم صداقت در خصوصیات شخصی هنری تو از نگاه من قابلیت یک هنرمند محبوب شدن در دل مردم حتی بدون یک شو تلویزیونی را دارد. از همین‌جا اعلام می‌کنم به تو عزیز با جنبه بگویم از این به بعد آزادی درباره هرکدام از اجزا بدن من که صلاح میدانی گپ بزنی، تا بسوزد دماغ کسانی که با منظور گفتند چرا درباره دماغ من صحبت کردی. ارادتمند: یوسف صیادی»

یوسف صیادی

نظر یوسف صیادی در مورد شکست کارهای طنز

یوسف صیادی در مصاحبه ای عنوان کرده بود که متاسفانه طنز با هجو توام شده. موقعیت در اختیار تولید کنندگانی قرار گرفته که هم انگشت شمارند و هم این کاره نیستند. نباید کار را به دست یک عده محدود سپرد که سلایق و نگاه های محدودی دارند و به جای جذابیت، مخاطب را خسته می کند. البته به کسانی هم که در این کارها مشغولند نباید خرده گرفت و باید امرار معاش کنند. کسانی که به عنوان دست اندرکار اصلی یا مدیر در بالای سر کار قرار دارند باید کار را به کاردان بسپارند.

نظر یوسف صیادی درباره رقابت تلویزیون و فضای مجازی

رونق تولیدات تلویزیون و دلپذیری آن باعث میشود لحظاتی هم شده جلوی سرعت انتقال مفاهیم نامانوس با فرهنگ ایرانی که در برخی شبکه های ماهواره ای وجود دارد گرفته شود. بیننده یرانی دوست دارد کارهای خوب تلویزیونی ببیند، همان طور که در گذشته ثابت کرده به رسانه میهنی بیشتر تعصب دارد.

یوسف صیادی

رسانه ملی با برنامه سازی و سریال سازی درست می تواند خیلی از مشکلات مردم را حل کند البته نه با نگاه های سطحی بلکه با فیلمنامه ها و طراحی های اصولی و عمیق در مسائل میتواند جلوی خیلی از اشتباهات تربیتی، پرورشی، خانوادگی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی و فرهنگی را هم بگیرد. تلویزیون در گذشه موثر بوده و کماکان هم می تواندتاثیر گذاری اش را حفظ کند. متاسفانه با این نوع مدیریت و برنامه سازی، رفته رفته جای خودش را به فضای مجازی می دهد که به شدت و سرعت جلو می رود.

البته این تکنولوژی که بسیار قابل استفاده است به شکل ناصحیحی در بین خانواده ها و کودکان پیگیری می شود. تلویزیون اینجا می تواند با برنامه سازی و سریال سازی هوشمندانه و موثر جلوی این ذائقه سازی های نامطلوب را بگیرد.

علاقه و آرزوی یوسف صیادی

من از ابتدا علاقه خاصی به کارهای طنز داشتم، سعی دارم کارهایی که میسازم یا بازی میکنم کمدی باشند. چندین مورد هم پیش آمده که کارهای جدی بازی کرده ام ولی علاقه ام بیشتربه کارهای کمدی است. چون فکر میکنم الان طنز  سرگرمی نیست بلکه یک نیاز است. انرژی که بینندگان از کارهای طنز می گیرند، کاملا محسوس است، به همین دلیل به عنوان بازیگر دوست دارم در کارهای کمدی حضور داشته باشم.

بازیگر دوست دارد در ژانرهای مختلف بازی کند. من هم امتحان می کنم اما دوباره به مسیر خودم یعنی طنز برمیگردم. چون رسالت ما شاد کردن مردم است و این نیاز و رسالت برای من برکت دارد چون شادی مردم همیشه آرزویم بوده و هست.

تجربه یوسف صیادی در ملاقات آنلاین بیماران کرونایی

یوسف صیادی یکی از هنرمندانی بود که در روزهای کرونایی با تماس تصویری به عیادت بیماران مبتلا به کرونا رفته و دقایقی فکر آن ها را از آلام بیماری رها نمود. بازیگری که بیشتر به بازی هایش در سریال های طنز شناخته شده است خواه نا خواه چهره اش برای بیماران خوشایند است و ذهن آن ها را دقایقی حتی چند ثانیه معطوف به سکانش هی شیرین و طنزی می کند که از بازی او به یاد دارند.

چهره های دیگری مانند خداداد عزیزی ، مهران احمدی ، مژده لواسانی ، مریم کاویانی و غیره هم به همین شیوه به احوالپرسی بیماران کرونایی رفتند.

صیادی که چهره اش با مجموعه طنز ساعت خوش در دهه هفتاد در ذهن مردم مانده درباره عیادت مجازی می گوید:

تجربه بسیار جالبی بود. فیلم آن تماس تصویری را در صفحه شخصی ام در اینستاگرام گذاشته ام. آن روز هم با 3 بیمار و هم پرستاری که تماس را برقرار کرده بود، صحبت کردم . ماسک به صورت داشتند و اوایل تماس بی رمق و بی حوصله به نظر می رسیدند اما هر چه می گذشت شکر خدا این طور به نظر می رسید که حالشان بهتر می شود. جمله جالبی که آن روز بین ما زیاد رد و بدل شد این بود که ممکن است انسان دچار بیماری و مشکلات مختلف شود اما مهم این است که امیدش را از دست ندهد. روحیه واقعا تاثیر گذار است.

نقطه عطف تماس من هم کلامی با پرستار این بیماران بود. سعی کردم صحبت هایم قدردانی از زحمات این عزیزان باشد و تشکر کرده باشم. پرستار از شرایط سخت، حال بد بیماران و فشار کاری این روزها حرف می شد. می گفت 2 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده با این حال اما خدمت را رها نکرده بود و به فکر بیماران بود. این روحیه او واقعا ارزشمند بود.

به شوخی از بازیگر طنز می پرسم آن روز حال خودتان هم بهتر نشد؟

و می گوید این حس متقابل بود همان طور که آن ها سر حوصله می آمدند و حالشان بهتر می شد خود من هم روحیه می گرفتم .

عیادت یوسف صیادی از بیماران کرونایی قرار بود 15 دقیق ای انجام شود ولی به خواست بیماران و تمایل او 45 دقیقه ادامه داشت. حتی صیادی ب ساز گیتار برای بیماران شعر نویی خواند و حال و هوایشان را تغییر داد.

شروع فعالیت هنری یوسف صیادی

فعالیت خود را با حضور در دوره فیلمسازی و عکاسی از انجمن سینمای جوان شروع کرد و بصورت رسمی و حرفه ای با نمایش های کودکانه وارد این عرصه شد

یوسف صیادی جلوی دوربین

سال 1368 وقتی 20 ساله بود ساخت فیلم کوتاه «8 میلی متری» را تجربه کرد تا اینکه سال 1371 در مجموعه «جنگ جوان» بعنوان بازیگری جلوی دوربین رفت

 

شهرت یوسف صیادی

سال 1372 با مجموعه «پرواز 57» به کارگردانی مهران مدیری دیده شد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» از شبکه دو به اوج شهرت رسید

در سال 89 در 41 سالگی همکاری دوباره او با مهران مدیری در سریال قهوه تلخ رغم خورد که دوباره او را بین مخاطبینش مطرح کرد.

او این شب ها در سریال نیسان آبی و جوکر نیز هنرنمایی میکند.

سریال نیسان آبی محصول 1400 «فیلیمو» به کارگردانی منوچهر هادی است

تهیه کننده آن برعهده احسان ظلی پور بوده و فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی کار کردند

فعالیت های دیگر یوسف صیادی

کار طراحی صحنه و لباس

صیادی در سال 1380 وقتی 32 ساله بود در قامت طراح لباس و صحنه در فیلم «اتانازی» به کارگردانی رحمان رضایی تجربه متفاوتی را بدست آورد

کارگردانی یوسف صیادی

وی تهیه کننده مجموعه نوروزی «دریچه» تهیه کننده و کارگردان مجموعه «سومین نگاه» تهیه کننده ، کارگردان و بازیگر مجموعه «یک بام و دو هوا» نیز بوده است

خوانندگی یوسف صیادی

یوسف صیادی علاقه زیادی به موسیقی هم دارد ، او در کنار نواختن گیتار می تواند بداهه بخواند و سال ها پیش تجربه انتشار یک قطعه موسیقی هم دارد

 

لیست آثار هنری یوسف صیادی

در ادامه بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر معمای شاه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی یوسف صیادی

مأموریت غیرممکن (۱۳۹۷)

لازانیا (۱۳۹۶)

بازنشسته‌ها (۱۳۹۱)

بازگشت به آینده (۱۳۹۰)

یک فراری از بگبو (۱۳۹۰)

داماد خجالتی (۱۳۸۹)

اخراجی‌ها ۳ (۱۳۸۹)

پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)

چگونه میلیاردر شدم (۱۳۸۹)

زنان ونوسی، مردان مریخی (۱۳۸۹)

فوتبالی‌ها (۱۳۸۹)

شیر و عسل (۱۳۸۸)

یک جیب پر پول (۱۳۸۸)

پسر تهرونی (۱۳۸۷)

دلداده (۱۳۸۷)

زندگی شیرین (۱۳۸۷)

صندلی خالی (۱۳۸۷)

دختر شیرینی فروش (۱۳۸۰)

پخش خانگی

جوکر (۱۴۰۰)

اسپینجر (۱۴۰۰)

شهر هرت (۱۴۰۰)

نیسان آبی (منوچهر هادی) (۱۴۰۰)

زنها کم نمیارن (یوسف صیادی) (۱۳۹۴)

شوخی کردم (مهران مدیری) (۱۳۹۲)

کباب غاز (صالح دلدم) (۱۳۹۰)

قهوه تلخ (مهران مدیری) (۱۳۹۱–۱۳۸۹)

دامادی به نام صفر (فرشاد ارج) (۱۳۸۹)

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5m6b