دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/03 02:56
یوسف تیموری
کد خبر: 20009

یوسف تیموری دوباره عاشق شد | عشق جدید یوسف تیموری کیست؟

اخیرا یوسف تیموری عکسی در صفحه مجازی منتشر کرد که از عشقش رونمایی می کند.

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است یوسف تیموری را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم یوسف تیموری یک پسر دارد که در خارج از کشور زندگی می کند. یوسف تیموری در حال حاضر مجرد است.

اخیرا یوسف تیموری عکسی در صفحه مجازی منتشر کرد که از عشقش رونمایی می کند.

یوسف تیموری

اخیرا عکسی از یوسف تیموری در کنار خانمی جوان منتشر شده است که شایعات از همسر او بودن خبر می دهد.

یوسف تیموری

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تایلندی به نام راپان آشنا شده و با او ازدواج کرد. وی درباره درباره ازدواجش گفت: من دوست داشتم با این ازدواج با فرهنگ ملت دیگری آشنا شوم و این ترکیب ملل را دوست داشتم.

یوسف تیموری

یوسف تیموری، بازیگر کشورمان با حضور در برنامه “ام شو” با اجرای مجید صالحی گفت که همسر و فرزند خوانده اش او را ترک کرده اند و در حال حاضر مجرد است. یوسف تیموری بازیگر کشورمان اعلام کرد که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند. 

یوسف تیموری گفت: آرمین خیلی خوب با این قضیه کنار آمد و به من گفت تو چه پدر من باشی و چه نباشی دوستت دارم.

او ادامه داد: به دلیل شرایط بد اقتصادی اکنون پسر و همسرم به کشور خودشان بازگشتند و من در ایران از آنها حمایت مالی می کنم.

یوسف تیموری

یوسف تیموری سابقا در مورد دلیل ازدواجش با یک زن خارجی گفت :

برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند !

یوسف تیموری واقفمتولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین‌دورهٔ جشنواره جام‌ جم شده‌است.

او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد. او در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که اگر بازیگر نمیشد به سراغ دروازه بانی می رفت. او که در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند به موسیقی علاقه دارد و آشنایی هم با نواختن گیتار دارد. یوسف تیموری دیپلمه رشته ریاضی فیزیک است، دوره ساختن فیلم های انیمشین را در شرکت کلک خیالدر سال ۷۳ گذرانده است، به ژانر اجتماعی در سینما علاقمند است. 

یوسف تیموری آن روزها که سر کلاس استاد سمندریان می نشست، گمان نمی کرد که به شهرت و محبوبیت اینچنینی دست پیدا کند، شب و روزش شده بود بازی و بازیگری، فوق دیپلمش را از هنرستان صدا و سیما اخذ کرد و تصمیم گرفت بازیگر بودن را تجربه کند، نصرالله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد.

هوای تازه کلید خورد و یوسف تیموری اولین حضورش را در مقابل دوربین تجربه کرد با سیب خنده، چهره اش در ذهن ها ثبت شد، بعد از مدتی کوتاه عوام مردم او را با نام فولاد زیر آسمان شهر می شناختند.

در دوره‌ای نواختن گیتار را آموختم و همین‌ طور در یک زمان خانه‌ای تهیه کردم که در آن خانه تمام کارهای چوبی اش را از صفر تا صد خودم انجام دادم که شامل طراحی و ساخت بود؛ از کمد و میز گرفته تا سایر وسایل، همچنین در دوره‌ای هم می‌ خواهم کارسفال انجام دهم چون به نظرم یک هنرمند باید نسبت به سایر هنرها توانا یا حداقل آگاه باشد

علت فوت همسر یوسف تیموری با عکس و فیلم

علت فوت همسر تایلندی یوسف تیموری با عکس و فیلم و ماجرای بیماری و مرگ راپان همسر سابق یوسف تیموری و مسئولیت جدیدش می خوانید

خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری که دو سال پیش بعد از جدایی به کشور خود «تایلند» بازگشته بود بر اثر بیماری درگذشت

یوسف تیموری بعد از یک ماه این خبر را رسانه ای کرد و از مسئولیت جدیدش گفت

ماجرای ازدواج در تابلند

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تابلندی بنام «راپان» ازدواج کرد ، این رابطه زمانی شکل گرفت که خانم راپان از همسر طلاق گرفته خود یک پسر هم داشت

آقای تیموری در کشور تایلند و در زمان خرید از یک فروشگاه بلور فروشی با این خانم آشنا و در نهایت باهم ازدواج کردند و به ایران آمدند

حتی آقای بازیگر فرزند خانم راپان رو  بعنوان فرزند خوانده پذیرفت و برایش شناسنامه ایرانی با نام «آرمین» گرفت

علت طلاق

متاسفانه در 14 تیر 1399 این زندگی مشترک به جدایی ختم شد و خانم راپان تصمیم گرفت همسر بازیگر خود را ترک کرده و با پسرش به تایلند بازگردد

درست همان زمان یوسف تیموری خبر جدایی خود را اعلام کرد و گفت با توافقی که با همسرش داشته آنها از هم جدا شدند تا او به کشورش بازگردد و پسر خود را با فرهنگ کشور خود بزرگ کند . 

یوسف تیموری در مصاحبه با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی به سفر سحر قریشی به ترکیه واکنش نشان داد و ضمن آرزوی موفقیت برای سحر قریشی، می‌گوید هیچ وقت حرفی درباره امیرحسین مقصودلو (تتلو) از او نشنیده است.

یوسف تیموری و پدر و مادر همسرش

 –با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش توضیح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب کرده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

یوسف تیموری

یوسف تیموری و پسرش آرمین

 –اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

همسر یوسف تیموری: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

یوسف تیموری –من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.

فعالیت بازیگری یوسف تیموری

یوسف تیموری دوره های بازیگری را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و یکی از شاگردان ممتاز این دوره ها بوده است. اودر سال 1376 با مجموعه طنز سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران در تلویزیون دیده شد و با مجموعه عروسک مجید دلبندم به شهرت رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdg55