یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/29 11:16
یارانه نقدی
کد خبر: 19910

فوری و مهم | اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌نقدی

آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌نقدی اعلام شد.

یارانه نقدی اعطای کمک مالی دولت به قشر خاصی از مردم است که بیستم هر ماه واریز می شود. افزایش یارانه نقدی، بخشی از اجرای طرح جوانی جمعیت است. یارانه نقدی اردیبهست ماه مردم پرداخت می شود. خانواده‌هایی که حداقل سه فرزند دارند و فرزندانشان نیز هنوز تحت تکلف هستند، یارانه نقدی ۳برابری دریافت می‌کنند.

یارانه نقدی

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها در ارتباط زنده خبری با شبکه یک سیما اعلام کرد: ثبت‌نام از جاماندگان هدفمندی یارانه‌ها از امروز باز شده که به مدت 6 روز مهلت وجود دارد و متقاضیان جامانده یارانه‌ها می‌توانند در سامانه هدفمندی به نشانی https://sso.my.gov.ir/login ثبت‌نام کرده و اطلاعات خود را وارد کنند.

وی افزود: اطلاعات دریافت شده متقاضیان را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارجاع می‌دهیم و آنها بر اساس شاخص‌هایی که در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان دارند ، بررسی می‌کنند و دهک درآمدی افراد را بر اساس اطلاعات مشخص می‌کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها در مورد اینکه چه زمانی یارانه این افراد واریز می‌شود، گفت: هنوز زمان مشخصی را نمی‌توانیم بگوییم الان در مرحله ثبت‌نام هستیم و فعلاً 6 روز فرصت وجود دارد، البته ممکن است دوباره تمدید شود، اما افراد جامانده می‌توانند در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

یارانه نقدی

حسینی در مورد کسانی که قبلا یارانه می‌گرفتند، اما یارانه معیشتی آنها قطع شده است، گفت:‌کسانی که قبلا یارانه‌بگیر بودند و کمک معیشتی نگرفته‌اند، باید در سامانه حمایتی وزارت رفاه به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5lnz