سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/29 03:46
امین حیایی | عصر جدید | زندگی امین حیایی | طلاق امین حیایی
کد خبر: 19905

نصیحت های امین حیایی بعد از طلاق از همسرش | جزئیات طلاق امین حیایی

امین حیایی بعد از شکست دز زندگی شخصی و ازدواجش اینگونه نصیحت میکنه

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر امین حیایی دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد.امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

امین حیایی در گفتگویی از ماجرای طلاق خود از همسر اول خود مونا بانکی پور گفته است.

حیایی در سال ۹۶ گفتگویی با فریدون جیرانی در برنامه اینترنتی «۳۵» داشت که بخش هایی از آن این روزها بار دیگر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.او در این مصاحبه از زندگی شخصی خود هم صحبت کرده و از ماجرای طلاق خود از همسر اولش، مونا بانکی پور گفته بود.

حیایی در پاسخ به سؤال جیرانی که چطور شد که زود ازدواج کرد و آیا همسر اولش نخستین عشق زندگی اش بود، گفت: «من از بچگی عاشق می شدم. همیشه هم شکست می خوردم. با هر کسی آشنا می شدم، او را همسر آینده ام می دیدم و می خواستم با او ازدواج کنم.»

امین حیایی

جیرانی همچنین از حیایی پرسید که ازدواج اولش چند سال طول کشید که او در پاسخ گفت: «به سال نکشید. درگیری هایی باهم داشتیم. بعد از جدایی هم اوایل مشکلاتی بر سر حضانت پسرمان دارا باهم داشتیم که در نهایت حضانتش را به همسر سابقم دادم. اما هر چه جلوتر رفتیم اعتمادمان به هم بیشتر شد و همسر سابقم فهمید که من واقعاً دارا را دوست دارم و می خواهم برایش پدری کنم. همسر سابقم و خانواده اش واقعاً برای تربیت دارا زحمت کشیدند و هر کسی دارا را می بیند می گوید چقدر بچه ی مؤدب، خوش فکر، مستقل و بااستعدادی است.»

امین حیایی

امین حیایی در سال ۷۱ زمانی که ۲۱ سال داشت با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آن ها خیلی زود به جدایی انجامید. ثمره ی این ازدواج پسری به نام دارا است که متولد ۱۳۷۵ است و او هم در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد. این پدر و پسر در فیلم سینمایی «شعله ور» ساخته ی حمید نعمت الله با یکدیگر همبازی بودند. دارا حیایی پس از بازی در یکی از نقش های اصلی سریال تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، به شهرت زیادی رسید.

امین حیایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ay8gl