دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/29 03:47
شاهرخ استخری | جدایی شاهرخ استخری از همسرش | ماشین میلیاردی همسر شاهرخ استخری
کد خبر: 19907

درخواست طلاق همسر شاهرخ استخری | دلیل طلاق همسر شاهرخ استخری فاش شد

این روز ها هرکسی استوری های شاهرخ استخری را دیده باشد این را هم فهمیده که او به شدت دلتنگ دخترش است. اما آیا شاهرخ و همسرش از هم جدا شدند؟ علت جدایی آن ها چیست؟ همسر شاهرخ استخری با انتشار پستی از علت این جدایی گفته است!

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. شاهرخ استخری که در چند سال اخیر خیلی از کارش دور بوده و فعالیت های کمی از این بازیگر دیده شده است. شاهرخ استخری بعد از ازدواجش با سپیده بزمی پور از ایران مهاجرت کرده و به بلژیک و کنار خانواده همسرش رفته و در آنجا زندگی میکند. شاهرخ استخری دو فرزند دختر به نام های پناه و نبات دارد که جفت فرزندان شاهرخ استخری در بلژیک متولد شده اند. اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق و شاهرخ استخری به گوش میخورد که برگرفته از صفحه اینستاگرام همسرش است.

شاهرخ استخری

بعد از انتشار پست های متعدد شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش ماجرای جدایی این بازیگر از همسرش در فضای مجازی شکل گرفت و با واکنش همسر شاهرخ استخری روبرو شد و بالاخره علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش و همچنین دخترش پناه مشخص شد و آن یک سفر ضروری به خارج از ایران بوده نه خدایی ناکرده طلاق!

جدایی شاهرخ استخری و همسرش

فضای مجازی بازهم دردسرساز شد. طی چند روز گذشته شاهرخ استخری بازیگر کشورمان که سریال پاهای بیقرار را آماده پخش از شبکه سه سیما دارد با انتشار استوری های پی در پی حس دلتنگی برای دخترش را با هوادارانش به اشتراک میگذاشت و هرگز گمان نمیکرد این پست ها به ماجرایی دیگر ختم شود این پست های شاهرخ استخری شایعه جدایی این هنرمند کشورمان از همسرش را در فضای مجازی شکل داد و با واکنش همسر آقای بازیگر مواجه شد. استوری ها شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش پناه دردسرساز شد و همسرش را به واکنش وا داشت.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که ادمین صفحه پناه دخترشان است بعد از شایعه ماجرای جدایی از همسرش در فضای مجازی با انتشار پستی به شفاف سازی این موضوع پرداخت.

شاهرخ استخری

توضیح همسر شاهرخ استخری درباره طلاق از همسرش

همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت : سلااام دوستهای گل و عزیزم ، امیدوارم خوب و سلامت باشید. من یه توضیحی راجع به استوری همسر جانم بدم که برای خیلی ها سوال شده بود که چرا ما از هم دوریم همگی و این همه دلتنگی از کجا اومده … .

عزیزای دلم خدارو شکر همه چی خوبه ، همه صحیح و سالمن ، فقط من و پناه اومدیم زودتر پیش پدر و مادرم که ایران زندگی نمیکنن چون هم من یه سری کار اداری داشتم اینجا که حتما باید انجام میدادم تو زمان مشخص شده ای هم اینکه همسرم مشغول کارن حسابی و نتونستن مارو تو این زمان مشخص همراهی کنن … نه ما جدا شدیم ( زبونم لال ) نه قرار پناه اینجا بمونه درس بخونه یا زندگی کنیم.

حالا چرا من اینجا کار اداری دارم نه ؟ اینم سوال بعدیه دیگه حتما نه ؟؟؟ چون من هم قبل از ازدواجم ایران زندگی نمیکردم و هنوز اینجا کارای اداری برام پیش میاد مثل رسیدگی به کارای بیمم و کارای شهردای و کارتهای شناسایی و و و … خوب و کامل توضیح دادم ؟؟

شاهرخ استخری

زندگی شخصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.این رفاقت میان شاهرخ استخری و پندار اکبری به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد. نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

شاهرخ استخری

بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 آغاز کرد و بعد از آن یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

اولین فیلم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

درخشش شاهرخ استخری در تلویزیون

شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

شاهرخ استخری در سریال دلنوازان

شاهرخ استخری سال 88 در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت و با نقش بهزاد در این سریال حسابی درخشید و مشهور شد. این هنرمند کشورمان در سریال دلنوازان در کنار بازیگرانی چون سحر قریشی، فریباا کوثری، سمانه پاکدل، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، زهره فکور صبور و... به ایفای نقش پرداخت.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در سریال فاصله ها

شاهرخ استخری بعد از تجربه موفق همکاری با حسین سهیلی زاده بار دیگر در سریال فاصله ها با او همکاری کرد و باز هم در این سریال درخشید. این بازیگر کشورمان در سریال فاصله ها ایفاگر نقش سعید بود و با هنرمندانی چون دانیال حکیمی، ارسلان قاسمی، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی، رضا توکلی، بهاره افشاری و... همبازی بود.

فیلم شناسی شاهرخ استخری

فیلم های سینمایی شاهرخ استخری

1394 آن آواز غمناک

1393 دوربین

1393 تعطیلات

1392 تقدیر نهایی

1391 کبریت سوخته

1391 سوگند

1390 پس کوچه های شمرون

1390 برگشت ناپذیر

1390 ساعت شلوغی

1390 یک دو سه

1390 چک

1386 تلخون

1387 شریک

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

شاهرخ استخری

سریال های شاهرخ استخری

1386 پریدخت سامان مقدم

1387 مثل هیچ کس عبدالحسن برزیده

1387 ماه عسل شاهد احمدلو

1388 دلنوازان حسین سهیلی زاده

1389 فاصله ها حسین سهیلی زاده

1389 پرانتز باز کیومرث پور احمد

1393 آمین بهرنگ توفیقی و منوچهر هادی

1395 ماه و پلنگ احمد امینی

1396 پرواز در ارتفاع صفر عبدالحسین برزیده

1397 دلدادگان منوچهر هادی

 

بیوگرافی همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور+ تصاویر خانوادگی

سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367 است.سپیده بزمی پور زاده تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است.سپیده بزمی پور به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

 

 باید بدانید که عکس زن شاهرخ استخری به تازگی منتشر شده است و او اکنون به سن 31 سالگی رسیده است و در آنتوان جوانی با آقای استخری بازیگر ازدواج کرد. بیوگرافی سپیده بزمی پور و همسرش شاهرخ استخری را برای شما کاربران علاقه مند در اینجا تهیه و تنظیم کرده ایم و شما می توانید در پایان عکسهای سپیده بزمی پور زن شاهرخ استخری را ببینید.او در سال 1390 به همسری شاهرخ استخری در آمد و یکی از موفق ترین زوج های مشهور ایرانی نیز می باشند. بیوگرافی سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بسیار جذاب و خواندنی است.

 

شغل سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

 

خانواده

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند. 

 

مهاجرت

در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

 

تحصیلات

 سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد و باید بدانید که وی دوره دبیرستان خود را هم در کشور بلژیک گذرانده است.خانم بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهران گذرانده است و بهترین نمرات را در دوران تحصیل می گرفته است که وی علاوه بر مهندسی حسابداری مدرک مترجمی زبان فرانسه را هم دارد و یکی از بهترین مدرسان زبان خارجه تهران است.ز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dxbld